Gå til innhold

Hvorfor får du ikke tjenestene du betaler for?


Tototre

Lurt på tjenester  

13 stemmer

  1. 1. Hva har du vært misfornøyd med at du ikke har fått når du har bestilt det? (flere valg er mulig)

    • sex (samleie)
      0
    • sugejobb (BJ)
      0
    • sugejobb uten dom (owo)
      9
    • anal
      3
    • kyssing
      5
    • deep french kiss
      2
    • sex uten dom (BB =bareback)
      0


Anbefalte innlegg

Fordi vi horekunder er pyser?  Vi er så hoppende glade for å være nakne sammen med en naken sexarbeider at vi finner oss i hva som helst, bare hun får oss til å komme?

Jeg blir deprimert når jeg leser anmeldelser om bomturer som skjærer seg på noe så enkelt som om hun suger uten kondom (owo).  For noen av oss vil det være en stor nedtur fordi vi ikke blir like stive når et trangt gummihylster tres nedpå en halvslapp penis.  Gummien vil holde blodstrømmen effektivt tilbake så pikken blir mindre.  Ja, den blir stiv nok til å kunne gjennomføre et samleie, men du store all verden så stor en nedtur for han!  Og tilsvarende enklere for henne.  Snakk sammen før pengene overleveres.  Fortell hva du betaler for.  Ikke tre minutter med owo, men til du er klar, stor og stiv.  Tror ikke jeg trenger nevne flere ting her, men du skjønner tegninga?

Endret av Tototre
flervalgsspørsmål
  • Like 4
Lenke til kommentar

En norsk forbruker vil vanligvis ta varen uten å klage, og etterpå slutte å handle fra stedet de er misfornøyde med. Regner med at disse tjenestene ikke er noe unntak. Er bare når en betaler rikelig for noe at en vanligvis gidder ta arbeidet med å klage. F.eks bilkjøp, dyr elektronikk m.v.

  • Like 5
Lenke til kommentar
2 timer siden, HerrSerr skrev:

En norsk forbruker vil vanligvis ta varen uten å klage, og etterpå slutte å handle fra stedet de er misfornøyde med. Regner med at disse tjenestene ikke er noe unntak. Er bare når en betaler rikelig for noe at en vanligvis gidder ta arbeidet med å klage. F.eks bilkjøp, dyr elektronikk m.v.

Ja, det er jo det som skjer.  Vi går ikke tilbake til de som leverer dårlig.  Men så er det dette med å få en god nok beskrivelse av leveransen på forhånd som jeg snakker om.  De første ti årene, minst, som horekunde, så tok jeg villig imot det jeg fikk.  Nå er jeg langt mer krevende, og får god  uttelling når jeg kjøper seksuelle tjenester.  Selv etter sengepraten skjer det fortsatt at noen jenter vil snyte meg på tiden med suging uten.  Da stopper jeg henne og spør hva som skjer.  (Vel en gang i Frankrike truet hun med pepperspray, men det er et unntak).  Og så får jeg enten prisavslag, eller så jobber hun surt videre.  Og jeg går ikke til henne igjen.  Opplever ikkeno problem med å være beryktet.  Ingen sier nei til å møte meg.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Dette handler nok om flere ting. Selvsagt om alt som hittil er sagt, men kanskje også om teori (teksting først med avtaleinngåelse) og praksis (hvem som kommer på døren). Hvis kunden har en fremtoning som ikke gjør det fristende med owo (eller andre ting), synes ikke jeg det er rart at tilbudet endrer seg.

På dette forumet snakkes det av og til om at jenter stinker røyk, lukter vondt, er slappe i fisken etc. etc. Hvis vi snur på det, kan sikkert dette i aller høyeste grad gjelde kundene også. Og akkurat slik kunder sier at de snur i døra, kan nok også sexarbeideren få lyst til å snu på tjenestevilligheten.

Lenke til kommentar

Forventningsavklaring er stikkordet. Og dette gjøres dels på telefon, og dels via sms. Og så repeteres det før pengene overleveres. Da har begge parter mulighet til å trekke seg før det er for sent. Når det gjelder OWO så er min erfaring det motsatte av tototre. Jeg synes de holder på for lenge med pikken i munnen, og jeg blir utålmoding og vil komme i gang med knullinga 🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Attila det er ikke sånn at dette skjer så ofte lenger.  Men det typiske har vært at de som vil snyte på dette suger forsiktig mindre enn 60 sek.  3 min hadde funket.  Og jeg er enig med @Blyanten i at noen tjenester som owo og kyss kan hun få velge bort.  Men de gjør ikke det med meg.  Noen gjør heller en dårlig jobb.  Da sier jeg fra. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Man kommer også langt med å eliminere afrikanske eskorter og de verste rumener gruppene. Disse gruppene er primært ute etter å svindle deg. Fake bilder, dårlig service, dårlig sex, nei nei nei når pikken er hard.

Renslighet, høflighet, ikke rus / fyll , ikke utagerende oppførsel er nøkkelen.

  • Like 6
Lenke til kommentar
2 timer siden, johnlogan skrev:

Man kommer også langt med å eliminere afrikanske eskorter og de verste rumener gruppene. Disse gruppene er primært ute etter å svindle deg. Fake bilder, dårlig service, dårlig sex, nei nei nei når pikken er hard.

Renslighet, høflighet, ikke rus / fyll , ikke utagerende oppførsel er nøkkelen.

Må si jeg er veldig enig med deg (i begge avsnittene)! Litt rart, hvorfor skjønner de ikke the basics?

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Må si jeg er veldig enig med deg (i begge avsnittene)! Litt rart, hvorfor skjønner de ikke the basics?

Fordi noen av dem syns de gjør det godt nok med å levere dårlig til mange forskjellig menn.  Og de omreisende er vanligvis de verste til dette, samt de som jobber i Oslo.

Lenke til kommentar

Ja, mangel på tanke om repeat ligger der. Jeg tror nok ochså at de har lært seg av de værste kunder du kan tenke deg😞

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Attila skrev:

Forventningsavklaring er stikkordet. Og dette gjøres dels på telefon, og dels via sms. Og så repeteres det før pengene overleveres. Da har begge parter mulighet til å trekke seg før det er for sent. Når det gjelder OWO så er min erfaring det motsatte av tototre. Jeg synes de holder på for lenge med pikken i munnen, og jeg blir utålmoding og vil komme i gang med knullinga 🤣

Du har helt rett i at de fleste konfliktene oppstår med motstridende forventninger til hva som skal skje og hva som er betalt for. Bare trist vi har et lovverk som vanskeliggjør kommunikasjon mellom kundene og den som tilbyr tjenester i forkant.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Fleste piker vil gjøre minst mulig for mest mulig penger så klart. Da gjelder det som det er skrevet lengre opp. Kom nydusja vær høflig avklar på forhånd hva du ønsker og behandle jente pent og gi litt tilbake i senga så løser det seg stort sett. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...