Gå til innhold

Anbefalinger Tromsø


Anbefalte innlegg

Okey da har man møtt Meet-victoria og herre gud for en kvinne, så rå sexy og pen dame skal man leite lenge etter, tynn midje og ei veltrent rumpe. 10 av 10. Ho skulle ha ekstra for owo, men skippa det sia det var 3500 for en time. Men for en sensuel dame, tunge kyssa som bare det. Hær e det et sikkert valg om du e i Tromsø. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
15 minutter siden, BeavisJohnny skrev:

Ho skulle ha ekstra for owo, men skippa det sia det var 3500 for en time

Du betalte 3,5k og fikk ikke owo :o men allikevel skryter du henne opp i skyene.

Hoeflation er et kjipt fenomen, skapt av simps. Eller er du hennes pimp? Alle dine 4 innlegg her på forumet handler om henne ¬¬

Endret av Tukleren
  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, jegern skrev:

Tror han mener han fikk owo innbakt i timeprisen

Ikke slik jeg leser det men det kan han jo svare på selv.

3,5 er stivt selv om owo er inkludert, men jeg er jo gjerrig da.

3,5 = 1x 1time + 1x 30min (med en annen jente) i mitt hode.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Betalte 3500 og fikk ikke owo, som sakt æ hadde gått ut om ho ikke var pen for æ synnes også 3500 e litt stivt, men tenkte om æ får french kiss og en bra kjæreste opphold (det fikk æ) og dama har en helt rå sexy kropp og ansikt så var det verd de 3500, men holde mæ bort for og betale ekstra for owo. Men æ e ikke så opptatt om blowjob e med eller uten gummi i mine øya.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Revenger skrev:

Nei🙃

Når det er sagt, owo er mest psykologi (som med og uten generelt). Han fikk en fin opplevelse da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Revenger skrev:

owo er mest psykologi

Det er det jo absolutt ikke. Friksjon, tunge bruk, sugekraft.

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tukleren skrev:

Det er det jo absolutt ikke. Friksjon, tunge bruk, sugekraft.

Jo, om du bruker en decent dom og en som er god på owo! 
 

Lenge trodde jeg også at en dom kunne beskytte mot for mye tenner, men nei🤕

Lenke til kommentar

Etter skuffelsen med Paloma på mandag, så er jeg nå på tur for å besøke favorittdama mi, Olga/ Luba...

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Etter skuffelsen med Paloma på mandag, så er jeg nå på tur for å besøke favorittdama mi, Olga/ Luba...

Ja, da var Olga besøkt igjen. Prima kvaliteten som vanlig.  Nå er Langbein blid og tilfreds igjen.  God påske! 😀

Endret av Langbein
  • Like 6
Lenke til kommentar
På 18.3.2024 den 22.36, Thei skrev:

Hvilke tjenester tilbyr hun? Owo, dt, face fuck?

Hei 

Hva synes du om frøkna ? Suksess eller fiasko  ?

Lenke til kommentar
8 timer siden, Hore bukk skrev:

Hei 

Hva synes du om frøkna ? Suksess eller fiasko  ?

Jeg kan ikke uttale meg om det siden jeg ikke har vært der. Langbein virker veldig fornøyd. Han virker også som en hyggelig fyr, men tror han har andre preferanser en meg.

  • Like 3
Lenke til kommentar
15 timer siden, Thei skrev:

Jeg kan ikke uttale meg om det siden jeg ikke har vært der. Langbein virker veldig fornøyd. Han virker også som en hyggelig fyr, men tror han har andre preferanser en meg.

Ok.Det er lov.  Trude bare at du  ville vite hva du gikk til og forventningene sto i stil til  det du fikk.  Men når du ikke gikk ditt  så er det lovr

 

Endret av Hore bukk
Ingen
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Er det noen vet om når Olga kommer tilbake til Tromsø? Kan ikke finne annonsen hennes nå

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...