Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 (endret) En legendarisk film som satte meg på sporet.. Men altså, for de av oss som bare besøker byen når d trengs er det fint med et turist kart. Tips basert på gangavstand fra hoteller er en god greie. Så innenfor 4min lat gange fra Oslo S er det noen som har hatt noen erfaringer med de som er aktive på RE eller Nympho denne uken? jeg irriterer meg over at bydeler generaliseres og at gledespikene ikke oppgir reisetid fra det absolutte sentrum. Nedturen med å ta buss til «grunerløkka» eller betale samme pris for 20min med en taxisjåfør som for 30min med en gledespike er stor. Eller gå for en av «majorstuen» jentene som man må forsere både politihøyskolen og leie en Ryde for å nå frem til. Ja, jeg kan sponse 2000% av en Ryde tur for en outcall. Men bedre å kunne gå både til og fra så man ikke får en uventet nattegjest. Slikt forstyrrer viktig søvn midt i reisingen. Nå som Amundsen har gjort oss whisky drikkere til skamme, får vi bøte på med å velge kortreist. Aktuelle tips nær Oslo S/Bjørvika siden mottaes med takk. Endret Mars 15, 2024 av Kaxda Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 29 minutter siden, Kaxda skrev: En legendarisk film som satte meg på sporet.. Men altså, for de av oss som bare besøker byen når d trengs er det fint med et turist kart. Tips basert på gangavstand fra hoteller er en god greie. Så innenfor 4min lat gange fra Oslo S er det noen som har hatt noen erfaringer med de som er aktive på RE eller Nympho denne uken? jeg irriterer meg over at bydeler generaliseres og at gledespikene ikke oppgir reisetid fra det absolutte sentrum. Nedturen med å ta buss til «grunerløkka» eller betale samme pris for 20min med en taxisjåfør som for 30min med en gledespike er stor. Eller gå for en av «majorstuen» jentene som man må forsere både politihøyskolen og leie en Ryde for å nå frem til. Ja, jeg kan sponse 2000% av en Ryde tur for en outcall. Men bedre å kunne gå både til og fra så man ikke får en uventet nattegjest. Slikt forstyrrer viktig søvn midt i reisingen. Nå som Amundsen har gjort oss whisky drikkere til skamme, får vi bøte på med å velge kortreist. Aktuelle tips nær Oslo S/Bjørvika siden mottaes med takk. Sannheten hører man fra barn og... 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 DEG @Revenger Det er ikke sent nok til å skrive alt hva hjertet byr på tross en god whisky i kveld. Aftenposten advarte mot at brunt brennevin gir dårligere dømmekraft en blankt i går. Det tar jeg sterk avstand fra. Jeg har gjort like dumme ting på brunt som blankt. Forskjellen er at når man kommer dit i livet at man kan nyte en ordentlig god brun dram, enten det er whisky, Cognac, rom eller tequila så har man mer å tape. Tenker d var greit at Amundsen tok telling på den. Var ikke så happy når han nominerte Trump til fredsprisen heller. Så full bør man ikke bli, at man nominerer en amerikaner til sånt. Men noen tips i området, du som er godt kjent? Det kan gi nominasjon til kulturrådets bistandsmedalje for utsatte arbeidsgrupper. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 Enig i dine betraktninger - selv har jeg fått mer og mer sans for en god single malt og nå mot påske hot buttered rom, en deilig senvinterdrink. På kjøpedamefronten sliter jeg litt for tiden, finner ikke de rette, men nå våres det...håper jeg. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 17 minutter siden, Revenger skrev: Enig i dine betraktninger - selv har jeg fått mer og mer sans for en god single malt og nå mot påske hot buttered rom, en deilig senvinterdrink. På kjøpedamefronten sliter jeg litt for tiden, finner ikke de rette, men nå våres det...håper jeg. Det kule med deg, @Revenger er at du ikke kommer @Kaxda noe særlig til hjelp, selv om du går han i møte. Og jeg er litt imponert over at du nå har passert 1118 innlegg totalt. Tross alt har du vært aktiv kortere tid enn enkelte andre her på forumet med flere innlegg. Men når det gjelder antall ord, så er det nok ikke så mye over 5k, kan jeg tenke 😂 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 Skal huske på K neste gang jeg spotter noe annet enn ktåkesølv... 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg