Gå til innhold

Er 223 en friluftsgubbe?


Revenger

Anbefalte innlegg

223 liker å lufte seg som tømmerhogger, men hva slags opplegg fronter han egentlig? Er han en lettbent dude, som uten stress, slår opp sitt Helsport telt på Bondeheimen - hotell og mottar cuckold-crazies fra Aarhus, eller en kulissemaker som spenner opp falske Potempkin-kulisser for oss? Jeg vedder på det siste!  

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

223 liker å lufte seg som tømmerhogger, men hva slags opplegg fronter han egentlig? Er han en lettbent dude, som uten stress, slår opp sitt Helsport telt på Bondeheimen - hotell og mottar cuckold-crazies fra Aarhus, eller en kulissemaker som spenner opp falske Potempkin-kulisser for oss? Jeg vedder på det siste!  

Selvsagt.  Ja takk til begge deler!  Denne uken har vært god mot meg og nå er det helg!

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg har jo levende beskrevet eskorten jeg knullet i et nærliggende tjern til Sognsvann, med tilskuer.  Har sikkert glemt å nevne hun som var med på kanotur i Sverige.  Der fikk kanoen sin dåp.  Har gjort det oxo uten å kantre.  Så har mer enn en ting felles med Lars Monsen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Tototre skrev:

Har gjort det oxo uten å kantre

Det må være fordi kuken er kort og det ble liten bevegelse.

  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
55 minutter siden, nelson2 skrev:

Det må være fordi kuken er kort og det ble liten bevegelse.

tja, kanskje du har rett i det?  Kort og stutt.  Eller at det var typ tantrisk sex mens kanoen kastet seg fram og tilbake, opp og ned, gjennom elvens løp?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

tja, kanskje du har rett i det?  Kort og stutt.  Eller at det var typ tantrisk sex mens kanoen kastet seg fram og tilbake, opp og ned, gjennom elvens løp?

Ugga - helt prinsipielt - kuk - dissing er bare tull! Tenk om vårt fokus hadde vært på bruk! 222 vett (🔴) nok hvorfor  vi r fysiske soul brothers 🔵

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...