nelson2 Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 Flere damer har tatt turen til Svolvær i anledningen, den store brennevinsdagen, skreifiske og mye som skjer. Et par damer med 2 og 3 forskjellige annonser🙂 2 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 Her må du kontakte 223. Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 3 timer siden, Revenger skrev: Her må du kontakte 223. Tror ikke at @Tototre har så mye peiling på skreifiske. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 5 timer siden, nelson2 skrev: Flere damer har tatt turen til Svolvær i anledningen, den store brennevinsdagen, skreifiske og mye som skjer. Et par damer med 2 og 3 forskjellige annonser🙂 @nelson2 gi meg noen linker så skal jeg si om jeg kjenner igjen de omreisende fisketøsene Om ikke, så fins det jo oxo andre horekjennere her på forumet som kan gi noen godt råd og tips til det som oppholder seg i området i disse herlige tider! Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 1 minutt siden, Tototre skrev: @nelson2 gi meg noen linker så skal jeg si om jeg kjenner igjen de omreisende fisketøsene Om ikke, så fins det jo oxo andre horekjennere her på forumet som kan gi noen godt råd og tips til det som oppholder seg i området i disse herlige tider! 1 minutt siden, Tototre skrev: fisketøsene Fisketøser... liker det ordet 😀 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 2 minutter siden, Langbein skrev: Fisketøser... liker det ordet 😀 Tvetydig. Kunne passet @Revenger Enten er det jenter som fisker fisk, eller så er det jenter som gleder fiskere. Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 1 minutt siden, Tototre skrev: Tvetydig. Kunne passet @Revenger Enten er det jenter som fisker fisk, eller så er det jenter som gleder fiskere. Det er det siste! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 Akkurat nå, Langbein skrev: Det er det siste! Din ønskedrøm: flere latinske fisketøser til Nordens Paris Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 Akkurat nå, Langbein skrev: Det er det siste! Men dette vet @jegern mye mer om enn meg. 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 (endret) 2 minutter siden, Tototre skrev: Din ønskedrøm: flere latinske fisketøser til Nordens Paris Finnes de? Ja, det hadde isåfall vært en ønskedrøm. Kanskje noe for @Zezeh? Endret Mars 15, 2024 av Langbein 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 Akkurat nå, Langbein skrev: Finnes de? Aner ikke! @Zezeh, kan du fiske? Eller elsker du fisk? (hun holder jo til i en historisk fiskeindustriby ved havet, så det bør være håp om at hun kan ta på seg å spille rollen som "Fisketøsen" i min neste oppsetning. Dvs. det er ikke min oppsetning, men jeg skal lage kulissene.) Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 1 minutt siden, Tototre skrev: Aner ikke! @Zezeh, kan du fiske? Eller elsker du fisk? (hun holder jo til i en historisk fiskeindustriby ved havet Cadiz ? 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 2 timer siden, Langbein skrev: Men dette vet @jegern mye mer om enn meg. Hola, yes yes! 🤩 Svolvær var litt langt da, så morsomt at de ville dit? De kommer vel en svipptur innom Oslo på vei hjem så skal sitte rolig i båten 2 Siter Lenke til kommentar
Blue bell Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 2 timer siden, Langbein skrev: Fisketøser... liker det ordet 😀 Jeg vil være Fisketøse💋 2 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 36 minutter siden, Blue bell skrev: Jeg vil være Fisketøse💋 Kjære @Blue bell, selvsagt skal du få være det ❤️ Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2024 Share Skrevet Mars 15, 2024 2 timer siden, Tototre skrev: Aner ikke! @Zezeh, kan du fiske? Eller elsker du fisk? (hun holder jo til i en historisk fiskeindustriby ved havet, så det bør være håp om at hun kan ta på seg å spille rollen som "Fisketøsen" i min neste oppsetning. Dvs. det er ikke min oppsetning, men jeg skal lage kulissene.) Vis jeg kan fisk? Bare litt.. ps:begge to er fra min gammel adressen..bodd i en sjohuset..trenger jeg si mer?Det var i pandemie Nå skal bli VM i år?Det er en av mine drømm,å delta!🎣 Siter Lenke til kommentar
Blue bell Skrevet Mars 16, 2024 Share Skrevet Mars 16, 2024 20 timer siden, Tototre skrev: Kjære @Blue bell, selvsagt skal du få være det ❤️ Så bra😃 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg