Gå til innhold

VM i Skreifiske

nelson2

Anbefalte innlegg

5 timer siden, nelson2 skrev:

Flere damer har tatt turen til Svolvær i anledningen, den store brennevinsdagen, skreifiske og mye som skjer.

Et par damer med 2 og 3 forskjellige annonser🙂

@nelson2 gi meg noen linker så skal jeg si om jeg kjenner igjen de omreisende fisketøsene :-)  Om ikke, så fins det jo oxo andre horekjennere her på forumet som kan gi noen godt råd og tips til det som oppholder seg i området i disse herlige tider!

1 minutt siden, Tototre skrev:

@nelson2 gi meg noen linker så skal jeg si om jeg kjenner igjen de omreisende fisketøsene :-)  Om ikke, så fins det jo oxo andre horekjennere her på forumet som kan gi noen godt råd og tips til det som oppholder seg i området i disse herlige tider!

1 minutt siden, Tototre skrev:

fisketøsene :-) 

Fisketøser... liker det ordet 😀

• Like 1
Akkurat nå, Langbein skrev:

Finnes de?

Aner ikke!  @Zezeh, kan du fiske?  Eller elsker du fisk?  (hun holder jo til i en historisk fiskeindustriby ved havet, så det bør være håp om at hun kan ta på seg å spille rollen som "Fisketøsen" i min neste oppsetning.  Dvs. det er ikke min oppsetning, men jeg skal lage kulissene.)

2 timer siden, Tototre skrev:

Aner ikke!  @Zezeh, kan du fiske?  Eller elsker du fisk?  (hun holder jo til i en historisk fiskeindustriby ved havet, så det bør være håp om at hun kan ta på seg å spille rollen som "Fisketøsen" i min neste oppsetning.  Dvs. det er ikke min oppsetning, men jeg skal lage kulissene.)

Vis jeg kan fisk?

Bare litt..

ps:begge to er fra min gammel adressen..bodd i en sjohuset..trenger jeg si mer?Det var i pandemie

Nå skal bli VM i år?Det er en av mine drømm,å delta!🎣

e15faa4c-02a6-4d94-9725-a29d3bc94aea.jpeg

34aea50c-f10f-4f48-85ec-c5cb91ec1862.jpeg