Gå til innhold

MaluSexy


ArneK

Anbefalte innlegg

MaluSexy er en noe eldre dame 50+ For det meste aktiv på RE, og der stopper det. Har fantastisk store bryster. Men veldig lat i senga og delvis litt sur. Hun virker lei og mest interresert i pengene. Frister ikke til gjentakelse, ok erfaring. Fremstår også som trett. Lite prat i henne. Bildene virker å stemme veldig bra.

image.thumb.png.f5931c3313a4a6e5dd3639b55bfab0fc.png

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
38 minutter siden, ArneK skrev:

Lite prat i henne

Det går vel fortsatt mest i spansk på henne. Du speiler de anmeldelsene vi har hatt allerede, mye pupp men resten er under par.

Lenke til kommentar
1 time siden, Tukleren skrev:

Det går vel fortsatt mest i spansk på henne. Du speiler de anmeldelsene vi har hatt allerede, mye pupp men resten er under par.

Ja, det er et vesentlig poeng når det gjelder besøk hos MaluSexy.  I alle fall var det sånn da hun var i Drammen.  Tror nok ikke hun har blitt særlig mye flinkere i engelsk eller norsk siden den tid.  Dette viser jo oxo at for den oppvakte leser er det ikke noe problem å lage en mengde kopianmeldelser av gode, og ekte anmeldelser, for å bygge sin egen kredibilitet.  Så etter et par uker kan vedkommende komme med de jentene han virkelig vil promotere.  Ja, jeg retter pekefingeren mot @ArneK og kanskje det er urettmessig.  Men hvordan han reagerer på dette vil jo fortelle mye.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Nå sitter @ArneK og tenker på hva han skal svare.  Så jeg har oxo sendt han en PM og sagt at han i alle fall ikke bør lyve altfor mye når han skriver anmeldelser.  Da vil han bli avslørt.  Og han må skrive så spesifikt at vi tror at han virkelig har besøkt sexarbeideren.  For alt det jeg vet kan han jo ha vært hos dobbelt så mange som meg, og har så mye på hjertet som han nå vil dele.  Men det er en kunst å kommunisere dette på en troverdig måte.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Nå sitter @ArneK og tenker på hva han skal svare.  Så jeg har oxo sendt han en PM og sagt at han i alle fall ikke bør lyve altfor mye når han skriver anmeldelser.  Da vil han bli avslørt.  Og han må skrive så spesifikt at vi tror at han virkelig har besøkt sexarbeideren.  For alt det jeg vet kan han jo ha vært hos dobbelt så mange som meg, og har så mye på hjertet som han nå vil dele.  Men det er en kunst å kommunisere dette på en troverdig måte.

Beklager, jeg skal ikke skrive tilbakemeldinger mer. Så får dere tro hva dere vil. Orker ikke å sitte å forklare å forsvare meg. Tenkte bare å skrive de jeg hadde møtt tidligere da jeg ikke har vært med i dette forumet så lenge. Og det var etter anbefaling av tototre å skrive under fylke eller omreisende så da gjorde jeg det. I denne industrien er det mye hensyn å ta ser jeg nå. Jeg tror jeg trekker meg tilbake å heller leser de tilbakemeldingene andre skriver. 
Ett tips til tototre er å starte en tråd som gir en beskrivelse av hvordan hele industrien fungerer med bakmenn, sexarbeidere og byråer. Kanskje oppfordre eskortene å komme med fortellinger av hva de har vært gjennom og opplevd… Hvordan er fortjenesten osv… det hadde vært interresant. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, ArneK skrev:

Tenkte bare å skrive de jeg hadde møtt tidligere da jeg ikke har vært med i dette forumet så lenge

Da kunne du jo ha startet anmeldelsen med "møtte henne for 3mnd/1år siden, da var hun..."

Hvis du ikke skriver det så antar vi jo at du var hos damen denne uken eller forrige (i hvert fall jeg gjør det).

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tukleren skrev:

Da kunne du jo ha startet anmeldelsen med "møtte henne for 3mnd/1år siden, da var hun..."

Hvis du ikke skriver det så antar vi jo at du var hos damen denne uken eller forrige (i hvert fall jeg gjør det).

Ny på siden, husker ikke når je var der men har ikke vært aktiv i denne bransjen mer enn ett år max

Lenke til kommentar

Jeg syns overhode ikke at det var noe galt eller mistenkelig med @ArneK sin anmeldelse av MaluSexy.  Jeg syns anmeldelsen er meget troverdig. Jeg har tidligere selv skrevet en anmeldelse av MaluSexy under kategorien Reisende, og min erfaring med å ha besøkt MaluSexy sammenfaller ganske bra med @ArneK sin erfaring.

Og han skriver at det ikke frister å treffe henne igjen, noe som betyr at han har besøkt henne.

Så derfor vil jeg gi kred til @ArneK for å ha skrevet en troverdig anmeldelse. Så derfor, stå på @ArneK og besøk våre deilige gledespiker og fortsett med å gi oss anmeldelser. 

Noen ganger lykkes man med et besøk, andre ganger er man ikke like heldig med gledespiken man besøker. 

Sånn er livet.

 

Endret av Langbein
  • Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
18 timer siden, ArneK skrev:

Tenkte bare å skrive de jeg hadde møtt tidligere da jeg ikke har vært med i dette forumet så lenge

Det setter vi fortsatt stor pris på, syns anmeldelsene dine så troverdige ut og uansett så trenger du ikke forsvare noe som helst, akkurat som oss andre. Enig med Langbein, og vi kan sikkert alle skrive bedre anmeldelser, og hvis noe ikke står så kan vi spørre da, er ikke verre?

Vi kan ikke ha det sånn at vi angriper folk som lager anmeldelser, da skyter vi oss selv i foten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 13.3.2024 den 19.17, ArneK skrev:

MaluSexy er en noe eldre dame 50+ For det meste aktiv på RE, og der stopper det. Har fantastisk store bryster. Men veldig lat i senga og delvis litt sur. Hun virker lei og mest interresert i pengene. Frister ikke til gjentakelse, ok erfaring. Fremstår også som trett. Lite prat i henne. Bildene virker å stemme veldig bra.

image.thumb.png.f5931c3313a4a6e5dd3639b55bfab0fc.png

 

Det var jo synd at ho ikke leverer. Har sett litt på damen og tenkt at dei puppene sikkert er deilige når dei danser rundt. Men dersom dama er sur lei og lat, da nytter det ikke med pene pupper. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...