Gå til innhold

Sofia 07


Anbefalte innlegg

Fint at du la inn linken til hun du spør om.  Vi vet alle at det er irriterende å skrive eller poste noe feil her på Forumet.

Det er to ting jeg kan anbefale å gjøre om du vil endre noe:

  1. Hvis du ser det før det har gått 60 minutter kan du gå inn på innlegget, klikke på de tre prikkene øverst til høyre i innlegget, og velge endre.  Der kan du f.eks legge inn linken, eller fjerne hele teksten du har publisert.
  2. I stedet for å skrive et nytt innlegg med samme tittel kan det være smartere å fortsette med å lage et svar på ditt eget innlegg.  Da ser andre med en gang hva du egentlig ville poste.

Lykke til videre!

 

223

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Norwayboy skrev:

Bildene til Sofia er tatt i Sørum vil jeg tro ^^

Sokkelleiligheten👍

Ja, er litt Rain Man😁

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært der på over et år, så jeg vet ikke.  Men forstår at vi snakker om det samme stedet.  Var vanskelig å finne første gangen.  Siden ble det plankekjøring :-)  Har møtt både thai, latina og annet asiatisk der, mener jeg å huske.  Dvs. minst 3x.  Hjelp, i den lille stasjonsbyen.  Mindre enn Lillestrøm, t.o.m.  Tertittstedet.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...