Gå til innhold

Gatemarked Oslo


lurky32

Anbefalte innlegg

Noen med noen tips og erfaringer fra gatemarkedet fra Oslo?

 

Noen som har prøvd hu mer "seriøse" ovenfor bunnslammet nederst på Karl Johan?

Lenke til kommentar

Dårlig for tiden, for det meste bare romener og noen afrikanske og rus damer. Ingen av dem frister. 

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Asterix skrev:

Spar deg for slike utrykk a..

I alle dager er det du babler om, hvordan vil du at jeg skal beskrive damer fra romania, Afrika og damer som inntar rus?  Her er en omformulering slik at du ikke blir krenka: Observasjonene indikerer at det lokale gatemarkedet i Oslo har en sammensetning preget av deltakere med ulike bakgrunner, inkludert kvinner fra Afrika og Romania, samt en del personer som opplever rusrelaterte utfordringer.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Apeesel skrev:

I alle dager er det du babler om, hvordan vil du at jeg skal beskrive damer fra romania, Afrika og damer som inntar rus?  Her er en omformulering slik at du ikke blir krenka: Observasjonene indikerer at det lokale gatemarkedet i Oslo har en sammensetning preget av deltakere med ulike bakgrunner, inkludert kvinner fra Afrika og Romania, samt en del personer som opplever rusrelaterte utfordringer.

Det var ikke deg jeg refererte til men han andre..

Lenke til kommentar
2 timer siden, Asterix skrev:

Det var ikke deg jeg refererte til men han andre..

Kan lett skje;) - greiest å trykke på sign aller først.

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Asterix skrev:

Spar deg for slike utrykk a..

Nå var det vel ikke nødvendigvis rasistisk det TS sa, bare det man kaller "bottom of the barrel", dvs lav kvalitet til en billig penge for de som er desperate.

Apeesel var også forsiktig i sitt innlegg (hvertfall sånn det fremstår nå) ved å kalle de Rumenere. All vet det er snakk om sigøynere her og de virkelig er samfunnets bunnslam. Tigger og stjeler mens de selger sine egne døtre på gaten, slik de har gjort i over 1000 år.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Revenger skrev:

Enig i det, selv om han serverte minst en nyskapning: romener

Ja, @Apeesel har en lei tendens til å påkalle din oppmerksomhet for de snodigste rariteter.  Du må jo forstå at siden folket som bor i og kommer fra Romania, er etterkommere etter romerne som ødela landet en gang for mange hundre år siden.  En romer, to romener.

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Hu mer "seriøse" vanker lenger opp i Karl Johan. Ofte mellom Egertorget og Kirkegata. Noen ganger ned mot Grand Hotel også. Ser ikke utslitt ut, men mer vanlig kledd. Går rolig og kaster seg ikke etter deg. Men om man får øyekontakt går hu rolig mot deg.

Ser mer pen ut enn resten "bunnslammet" som blir nevnt. 2k, men ikke turt ennå.

Lenke til kommentar

@lurky32 du omtaler faktisk en gateprostituert som du kanskje har snakket med siden hun koster 2k.  Høres ikke det mye ut?  Har hun et sted i nærheten som hun tar kundene med til?  (ikke oppgi adressen her, si bare ja eller nei om du vet!!!)  Og om du er en som vet noe mer, fortell om henne.  Språk, ca alder, tjenestetilbud og utførelse.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jag var på affärsbesök i Oslo i veckan och tog en kvällstur på gatorna innan jag skulle lägga mig (tisdag 12/3 runt 22:30-23:30).

På nedre Karl Johan, efter Domkirke stod en afrikansk kvinna och tre rumänskor. Dem såg ofräscha ut. En av dem ropade efter mig när jag passerade och ville ha kontakt.

Gick videre ned på Skippergate. Fanns en bar (stripbar? fönstren var täckta) där det satt två rumänska kvinnor på en bänk utanför, dem sökte också kontakt när jag passerade. Jag gick videre.

Jag gick runt kvarteret via Tobullgata och Kirkegata upp mot Stortorvet... även där fanns några rumänskor med dålig klass.

Fortsatte tillbaka till Karl Johan, västerut. En rätt vacker "rumänska" (kanske i 35-årsåldern) kommer fram till mig och påstår att hon är från Hellas (hon såg dock ut att vara från Rumänien... lite svårt att avgöra). Hon undrar om jag vill ha erotisk massage för 2000 NOK. Jag avböjde och fortsatte min promenad. Ytterligare en rumänsk kvinna jag möter, kommer fram och undrar om jag vill spendera 5 minuter med henne för 1000 NOK. Hon såg både söt och trashig ut på samme gang. Jag avböjde vänligt och fortsatte till mitt hotell för lite god sömn.

Känns som att det finns en hel del jenter på gatorna vid nedre Karl Johan och runtom, men inte mycket att ha om man inte är desperat. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
24 minutter siden, jakt77 skrev:

Hei, er det noen norske jenter/damer rundt Karl Johan eller i gatene rundt?.

Jag har ikke hittat några norske jenter på gatene, bara afrikanske och rumänske jenter, som jag skrev i inlägget innan ditt.

Jag var även på besök i Oslo i mars 2023, och det var samma situation då.

Du kanske borde ta dig en tur själv så märker du hur det ser ut. Jag gissar på att det kanske är lite fler jenter på gatorna när det blir varmare längre fram på våren och sommaren.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, tannlegen skrev:

eg ville ikkje tilrådd gate markede, det er dårlegare og farlegare.

Det kommer jo an på hva du søker.  Vil du ha trygg, renslig sex er innemarkedet å foretrekke.  Noen ganger vil jeg gjøre noe mer spennende, med større risiko.

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, tannlegen skrev:

eg ville ikkje tilrådd gate markede, det er dårlegare og farlegare.

 

23 minutter siden, Tototre skrev:

Det kommer jo an på hva du søker.  Vil du ha trygg, renslig sex er innemarkedet å foretrekke.  Noen ganger vil jeg gjøre noe mer spennende, med større risiko.

Er enig med @tannlegen, inne markedet har større utvalg.
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, jakt77 skrev:

Hei, er det noen norske jenter/damer rundt Karl Johan eller i gatene rundt?.

Du kan sikkert finne ei eller annen når sommeren er her ordentlig. Men Norske damer på gata pr.d.d har gjerne en kroppsholdning som er med heroinknekk... Da skal du være rimelig desperat etter min mening

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Det kommer jo an på hva du søker.  Vil du ha trygg, renslig sex er innemarkedet å foretrekke.  Noen ganger vil jeg gjøre noe mer spennende, med større risiko.

Forsiktig nå, sist gang du fikk kløpikk spredde angsten seg 😂

Lenke til kommentar
7 timer siden, Magnum442 skrev:

Jag har ikke hittat några norske jenter på gatene, bara afrikanske och rumänske jenter, som jag skrev i inlägget innan ditt.

Ellers var det noen østeuropeere rundt sentralbanestasjon i Stockholm når jeg var der i fjor sommer, hvordan er det i Sverige nå?

Lenke til kommentar
15 timer siden, jegern skrev:

Ellers var det noen østeuropeere rundt sentralbanestasjon i Stockholm når jeg var der i fjor sommer, hvordan er det i Sverige nå?

Jag har inte spanat på gatorna i Stockholm på 30 år, så vet icke säkert. :) Kan tänka mig att det är ungefär som Oslo. Förr var det Malmskillnadsgatan i Stockholm som gällde och det var lagligt, men nu håller nog politin koll med span där.

I Göteborg är politin mindre aktiv och det finns en gatemarked runt området Rosenlund. Finns lite info här https://www.flashback.org/t772437p79

Annars är Oslo (och Norge) mycket bättre än Sverige om man ska träffa jenter, både på gatemarkedet och inne markedet. :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 13.3.2024 den 7.00, Apeesel skrev:

og noen afrikanske

Kan du si noe mer om hva slags jenter dette er, evt. noen som også har annonse på RE?

Lenke til kommentar
6 timer siden, nelson2 skrev:

Kan du si noe mer om hva slags jenter dette er, evt. noen som også har annonse på RE?

Nei dessverre. Kun det jeg har observert når jeg har vært på jobb, byen etc. Gatejenter holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...