Gå til innhold

Opplevelsespiker! 223s kort-kurs


Tototre

Eskorte, massasje og opplevelse - et kinderegg med alt i ett  

11 stemmer

  1. 1. Hvor ofte opplever du at du får en merverdi ut over sexen?

    • aldri
      1
    • noen få ganger
      7
    • ofte
      3
    • svært ofte
      0


Anbefalte innlegg

Når en horekunde besøker en sexarbeider er det mange ting som skal klaffe for at han besøker henne en gang til. At han som kjøper sex er kåt, tent og i stand til å gjennomføre et sextreff bruker alltid å slå til. Han får sine avtalte sædutløsninger. Han får komme. Men vil han komme tilbake igjen?

De fleste kvinner som har tre fungerende kroppsåpninger som kan ta imot et mannlig kjønnsorgan vil kunne tilfredsstille en kar som ønsker sex. Det kan skje i form av en håndjobb, eller en rask suck & fuck. Men dette er ikke alltid minneverdige opplevelser som en ønsker å gjenta med den samme kvinnen.

Her har opplevelsespiken et fortrinn. Hun gir en merverdi ut over den fysiske, seksuelle tilfredsstillelsen. Her ledes tankene mine ofte mot de japanske geishaene, som har 5-6 års utdannelse, men nå leser jeg at det er feil, den vanlige vestlige forestillingen om at de er prostituerte. Det er kurtisanene som selger sex. En geisha kan kanskje være noe i nærheten av en sugarbabe noen ganger, men vil ikke kalles, arbeide, eller leve som en vanlig prostituert.

Noen kvaliteter du kan finne hos opplevelsespiker:

  • God tid og tilstedeværelse
  • Sosial og kulturell dannelse
  • Humor og selvironi
  • Intelligens
  • Snakker dirty på flere språk, og holder ikke tilbake under akten med å fortelle deg hvilken flott mann du er (selv om dette ikke har rot i virkeligheten)

Jeg har hatt faste gledespiker som har hatt en eller flere av disse kvalitetene. Dette er elementer som gjør at de blir besøkt igjen og igjen.

  • Like 6
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

holder ikke tilbake under akten med å fortelle deg hvilken flott mann du er (selv om dette ikke har rot i virkeligheten)

Hysterisk morsomt, det er mye som preller av meg som vann på gåsa av det som blir sagt/stønnet. Hadde en time med Ganet når hun var i Oslo (hvor er hun nå?) og det var skikkelig GFE det.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det er jo mer enn morsomt.  Har møtt mange dårlige skuespillere, men jammen har jeg oxo møtt noen som kunne vært en Oscar verdig!  Da spiller jeg med🤣

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...