Gå til innhold

Telegram


Masha88

Anbefalte innlegg

Noen som har møtt eskorter funnet under «personer nær meg» ??

Alle jeg har pratet med vil ha betaling i ITunes gavekort ved første møte, noe som jeg ikke akter å gjøre da det lukter scam lang vei. 

de sier at det er the boss som har bestemt dette og at de ikke kan velge kun cash 🙈

men det skal sies at jeg har fått live posisjon til flere av dem som viser at de faktisk er i nærheten 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Alltid skeptisk til sånt. Ikke cash er no-go for meg.

Vil de ha bilde/kode fra iTunes før du møter damen fysisk så kan du jo bare glemme det, da er det scam. Hvis du kan gi kortet sammen med cash så er det kanskje greit men det er jo en sjanse for at du blir sittende igjen med et iTunes kort du ikke har bruk for.

  • Thanks 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Masha88 skrev:

Noen som har møtt eskorter funnet under «personer nær meg» ??

Alle jeg har pratet med vil ha betaling i ITunes gavekort ved første møte, noe som jeg ikke akter å gjøre da det lukter scam lang vei. 

de sier at det er the boss som har bestemt dette og at de ikke kan velge kun cash 🙈

men det skal sies at jeg har fått live posisjon til flere av dem som viser at de faktisk er i nærheten 

Akkurat dette har jeg oxo testet ut en stund. 90% virker som scam. VPN servere og bilder hentet fra nett fra området. Tror det er typisk «fabrikk» med nettscammers som jobber fulltid med sånt. De er proffe på falske beviser, og forsøker å lede deg til å legge inn deres nr/epost på de digitale verdikortene lengre ut i samtalen. Frister med smakebiter og lokale bilder underveis. Tipper det er samme folka som står bak mange av de kontoene som selger drugs oxo.

samtidig har jeg funnet noen få som faktisk er i nærheten. Testen her er cash only, og de ekte har gjerne annonser ute på RE samtidig du kan kryssjekke mot.


 

Endret av Kaxda
  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...