Gå til innhold

Leyla - feltrapport

Eventyrlysten

Anbefalte innlegg

Møtte denne damen for en stund tilbake. Hun er ansiktspen, men fremstår veldig tynn og har noe slappe hengepupper. Men fy sørn hun er god til å pule! Er med på mange kreative stillinger. Hun var påpasselig med å kysse, men etter hvert som vi ble gode og varme var det godt med DFK. Er ikke sikkert hun gjør det med alle. Hun sliter med språket, så det var google translate som er tingen. Ellers sprudlende og søt. Det var deilig da jeg løftet henne opp i armene og pulte hun stående. 

• Like 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:

Hva tenker du om henne i forhold til det som Burt skriver?  Hun har et par av kjennetegnene.  https://www.noresk.com/forum/emne/10381-filmet-når-du-har-sex/?do=findComment&comment=57382 

Jeg er litt usikker. For min del opplevde jeg det som trygt. Følte at hun var tilstede. Opplevde også at hun drev for seg selv, men jeg kan ta feil. 

Lenke til kommentar
4 timer siden, Eventyrlysten skrev:

Jeg er litt usikker. For min del opplevde jeg det som trygt. Følte at hun var tilstede. Opplevde også at hun drev for seg selv, men jeg kan ta feil. 

Fikk du adressen i første melding, med beskjed om å gi beskjed ti minutter før?

Var adressen F16 eller S20?

Mvh

Lenke til kommentar
1 time siden, Burt_Reynolds skrev:

Fikk du adressen i første melding, med beskjed om å gi beskjed ti minutter før?

Var adressen F16 eller S20?

Mvh

Ikke i første melding, nei. Var ingen av de adressene da jeg traff henne. 

Lenke til kommentar
  • 3 months later...