Gå til innhold

Mona (Tonje)


Tbratt

Anbefalte innlegg

Hun er aktiv på fetlife og onlyfans. Husker ikke i farta hva hun het igjen der. Hun gjør gratis treff mot at du lar henne filme etc, evt får du litt rabatt. Personlig synes jeg ikke hun var vakker, så jeg droppet et møte. Men om du ønsker diverse bdsm tjenester er nok dama bra men ikke forvent en skjønnhetsperle. 

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Tbratt skrev:

Spennende! 
 

Hun viser ikke ansikt på de ekte bildene, er det der minuset ligger?

Minuset ligger vel heller i at dama nærmer seg 60. Hun er for gammal etter min mening, en del rynker og kroppen er ikke fast. Men puppene var fine. 

Lenke til kommentar

Damn, hun er såpass voksen ja. Hm, får lufte og tilby tjenestene mine. Har runda datingappene i Østlandsområdet på 50+ så kan like mature

  • Haha 2
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tbratt skrev:

Damn, hun er såpass voksen ja. Hm, får lufte og tilby tjenestene mine. Har runda datingappene i Østlandsområdet på 50+ så kan like mature

Et tips er å registrere seg på fetlife, du får garantert mye modne damer der som søker spenning. Stund siden jeg har vært der men det er alltid kåte damer i 40-60 årene som søker spenning. 

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Apeesel skrev:

Et tips er å registrere seg på fetlife, du får garantert mye modne damer der som søker spenning. Stund siden jeg har vært der men det er alltid kåte damer i 40-60 årene som søker spenning. 

Takk for tips, aldri sjekket ut det da jeg har tenkt at det bare var bdsm etc der inne😄

Lenke til kommentar
17 minutter siden, Tbratt skrev:

Takk for tips, aldri sjekket ut det da jeg har tenkt at det bare var bdsm etc der inne😄

Neida, mye gullkorn der. Et år siden møtte jeg en nyskilt dame i 40 årene, hun ville bare ha det litt morro med litt  spanking. Ble noen hyggelige stunder

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

Har null idé, jeg har ikke så mye erfaring men ser det er en egen tråd på vurdering av slike sider. Ville sett om det ligger erfaringer der:)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...