Gå til innhold

Tenningsnivå: Blir hun tent, kåt og våt?


Tototre

Tenningsnivå, kåtskap og det å slippe seg løs hos gledespikene  

15 stemmer

  1. 1. Hvor ofte har du opplevd at gledespiken har fått deg til å tro at hun ble naturlig våt de siste 12 månedene?

    • 0 ganger
      1
    • 1x
      2
    • 2x
      0
    • 3-9x
      12


Anbefalte innlegg

At han som kjøper sex av en gledespike er kåt, tent og i stand til å gjennomføre et sextreff bruker ikke å være noe stort problem. Om det er vanskelig å få sædutløsning gjennom samleie, så fins det andre måter å ordne det på for å komme i løpet av avtalt tid.

Den andre parten, gledespiken som han er sammen med, har det på en annen måte. Vanligvis er det ikke et mål at hun skal få orgasme, om det ikke er avtalt spesielt som tjeneste. Og det er nok de færreste jentene som sier at de vil garantere dette. Likevel er det akkurat den kvaliteten som noen ganger blir en overraskende, positiv opplevelse. Om hun også kommer. Når hun blir tent, våt, kåt og slipper seg løs. Dette er uvanlig.

Hva kan menn gjøre for å gjøre kvinnen kåt, tent og våt (dvs. klar for penetrering)?

I et sextreff med kjøpesex på en halvtime eller mindre skal det mye til for å få dette til å fungere, men noe av det menn kan tenke på er, f.eks.:

  • La henne få lyst på sex med deg (litt vanskelig når noen ser ut som de gjør og kun betaler for tjenestene).
  • Snakk dirty på en måte hun liker (forutsetter forståelse i samme språk).
  • Beføle hele kroppene hennes, ikke bare pupper, rumpe og fitte.
  • Overøs henne med kyss. Ha nypussede tenner.
  • Stønn, rop, ah, ah, ah... lag lyder som passer til handlingene.
  • Klyp forsiktig, kna, masser, ris på rumpen, forsiktig andre steder!
  • Bruk tid på forspillet med kyss og slikking.
  • Edging. Hold igjen for henne. Vent til hun ber deg om å penetrere.

 

Ja, ja...dette er teorien i parforhold. Noen få ganger funker det med en betalt gledespike også. De jentene kan det være verdt å holde på. Personlig legger jeg vekt på hennes tenningsnivå når jeg vurderer et eventuelt nytt besøk:

223-trippelen avgjør om en eskorte blir besøkt igjen eller ikke:

  • Kropp
  • Tenningsnivå (evne til å bli naturlig våt/sprute/mm)
  • Innsats

God innsats har ofte veiet opp for de andre to, og vice versa. På hvert av de 3 områdene kan hun få maksimalt 4 poeng.  Totalt 12 om alt er top notch.  Der er de færreste!  

Poengskala:

11 - 12 poeng: Top Notch

9 - 10 poeng: Bør bli fast gledespike for alltid

7 - 8 poeng: Gjenbesøk

5 - 6 poeng: Kan vurderes for gjenbesøk  

3 - 4 poeng: Ikke verdt det, men om det ikke fins andre

1 - 2 poeng: Besøkes ikke igjen  


 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

En god regel er å alltid være litt mer aktiv enn dama, for da har hun noe å strekke seg etter uten at det blir flaut eller rart.

Hvis jeg er mye mer aktiv, beføler, spanker og skriker mens hun ligger der som en stokk så blir det mye unødvendig skuespill :) Men hva gjør ikke oss menn for å få kvinnen våt? Det er det beste glidemiddelet (naturlige) som gir den beste følelsen.

 

Edit:

Kanskje en god idé er rett og slett å avtale dette på sengekanten før start. Spørre om det er noe som pirrer henne spesielt og hvilken grad av spanking og dirty talk som er ok

Endret av jegern
  • Like 4
Lenke til kommentar

Finnes ikke bedre potensmiddel enn få en gledespike kåt på ekte. Men da nytter det ikke med 30 min møte og tro du skal gi henne 3 orgasmer på rappen. Ser mange reviews på RE som skriver det. Huff så mange lettlurte manfolk det er der ute...

  • Like 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, HankyPanky skrev:

Finnes ikke bedre potensmiddel enn få en gledespike kåt på ekte. Men da nytter det ikke med 30 min møte og tro du skal gi henne 3 orgasmer på rappen. Ser mange reviews på RE som skriver det. Huff så mange lettlurte manfolk det er der ute...

Veldig så kunnskapsrik du er, da?  Har du gått på skole?  Hvorfor lager du en bruker etter så mange år bare for å disse andre forumbrukere?  Kanskje du har et mindreverdighetskompleks som gjør at du nå ser at du har en mulighet  til å få ut noe av frustrasjonen og sinnet?  Vi skal hjelpe deg her i barnehageavdelingen vår :-)   Gi deg kos og klem og varme.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Takk for omtanke og jeg disser ingen her og er det gærnt med at jeg lager meg bruker? Hvorfor lagde du bruker?

Ja jeg er kunnskapsrik og nei jeg gir ikke gledespikene orgasme hver gang og de blir heller ikke våte naturlig hver gang. DERFOR er det så herlig når du lykkes.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...