Gå til innhold

potensmiddel rives vekk!

Gjest

..  

12 stemmer

1. 1. Har du testet potensmiddel?

• ja.
      3
    • nei.
      7
    • kunne ønske.
      2

Anbefalte innlegg

https://dinside.dagbladet.no/fritid/selger-seg-selv/81073192

På kort tid ble Eroxon det nest mest solgte produktet på nett

At produktet har hatt et godt salg på nett, er på ingen måte overraskende. I Norge har det fram til nå bare eksistert produkter for erektil dysfunksjon i pilleform, og disse produktene har også toppet salgsstatistikken for online salg de siste årene.

vi vet at en av fem nordmenn opplever ereksjonssvikt. I tillegg er mørketallene store, og dette er et område som har hatt mye stigma.

Eroxon ble lansert i midten av februar, og dermed er det vanskelig å dra konklusjoner basert på tallene. Salget er godt så langt, med langt unna våre bestselgende produkter, sier Nina Sørlie Nilssen, kommunikasjonsrådgiver i Apotek1,

17 timer siden, ShamanDureX skrev:

https://dinside.dagbladet.no/fritid/selger-seg-selv/81073192

På kort tid ble Eroxon det nest mest solgte produktet på nett

At produktet har hatt et godt salg på nett, er på ingen måte overraskende. I Norge har det fram til nå bare eksistert produkter for erektil dysfunksjon i pilleform, og disse produktene har også toppet salgsstatistikken for online salg de siste årene.

vi vet at en av fem nordmenn opplever ereksjonssvikt. I tillegg er mørketallene store, og dette er et område som har hatt mye stigma.

Eroxon ble lansert i midten av februar, og dermed er det vanskelig å dra konklusjoner basert på tallene. Salget er godt så langt, med langt unna våre bestselgende produkter, sier Nina Sørlie Nilssen, kommunikasjonsrådgiver i Apotek1,

Den plastikkmedaljongen jeg kjøpte av deg for et par år siden virker enda, jeg har faktisk hatt reisning helt siden jeg fikk den. :D 

• Haha 1