Gå til innhold

Sasha Bomb


Jeager

Anbefalte innlegg

@shawty lo kan du finne bildene hennes noen andre steder?  Er ikke så god på det som deg.

Noen andre som har vært og pult henne ennå?  Hvordan var bildene i forhold til virkeligheten?  Tjenester tilbudt og hvordan utført?  Fornøyd?  Dvs.vil du besøke igjen?

@Jeager jeg har ikke besøkt henne.  Men for et par år siden traff jeg en kvinne i Oslo som oppga Moldova som hjemland.  Og de samme prisene.  Den gangen.  Og hele tiden.  Hun hadde ekte bilder, gode tjenester og jeg besøkte henne ukentlig i en periode på nærmere et år, bortsett fra når hun var i hjemlandet, som jeg mistenker var Romania.  Alltid 2-3 jenter i samme leilighet.  Ganske stor trafikk.

Samme opplegg andre steder har jeg møtt noen andre enn bildet, og tjenestene har vært så som så.  Les om hvordan du kan snu i døra før du gir fra deg penger, og vær forberdt på det om du ikke liker det du hører og ser når du møter henne.

Skriv en anmeldelse her etterpå om det blir treff!  Takk.

170181_sasha_bomb_7cdea3e8_25257764.jpg

Endret av Tototre
lagt til bilde
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Garantert ikke den dama du møter.

Tipper du kommer til en leilighet med 4-5 damer i, og at den dama du får er middels attraktiv og fra Romania (sikkert ikke direkte fæl), men det vil ikke være dama fra bildene.

Servicen vil være av type designet for å få deg fortest mulig ut døra, altså typ håndjager som skal få deg til å komme fort så du ikke vil knulle, og hvis du kommer til knullinga, så blir det også på en måte slik at det skal bli fortest mulig ferdig.

Endret av Burt_Reynolds
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. Vurderer å ikke se henne og bare gå med de som er litt mer safe å treffe. Kunne sikkert prøvd og snudd i døra hvis det ikke er jenta på bildet, men blir bare bortkastet tid. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
7 minutter siden, alpdlp skrev:

Folk burde begynne å ta disse annonsene og jentene for hva det egentlig er. Disse øst-europeiske damene som tilbyr timestreff til 1500 kr i Oslo opererer stort sett på samme viset. Som nevnt ovenfor er det totalt bingo hvilken jente som møter deg i døra.

Tjenestetilbudet og nivået på servicen er like bingo, sågar rene russiske ruletten.

Med dette utgangspunktet åpner det seg noen muligheter. Alt kan forhandles i møte med disse jentene. Ved å være mentalt forberedt på at damen gjerne deler leilighet med 5+ andre så er det egt bare å velge å vrake i døra. Holder ikke den tiltenkte damen mål så kan man godt prøve å forhøre seg om ikke hu søta blonde bortgjemt i sofahjørnet, med store fristende pupper, er ledig for litt moro? 

Har flere ganger opplevd at hvis jeg bare bruker litt tid i gangen/stua så er det gjerne en eller to av jentene som "frivillig" kommer bort og hilser på. 

"Frivillig" i den forstand at noen er mer ivrig på å tjene inn en slant og prøver å benytte anledningene som byr seg.

Noen av mine mest minneverdige øyeblikk har sprunget ut ifra denne lille dansen på sidekamerset

Så i steden for å grine over hvor falske slike annonser og jenter er, prøv heller å ta det for hva det, senk skuldrene og nyt dette spillet litt 

Ja, dette kan funke.  På en måte blir det den norske varianten av et horehus hvor jentene blir presentert for deg og du kan velge hvem du vil ha, i alle fall slik du framstiller det @alpdlp.  Jeg har opplevd en gang å starte med en kvinne, og så gav hun seg, gikk ut i stua og lot en annen ta runde to.  Fint for meg, bedre enn prisavslag.  @Jeager gå opp i pris og velg en kvinne til 2k/timen.  Mindre sjanse for samlebånd.

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, dette kan funke.  På en måte blir det den norske varianten av et horehus hvor jentene blir presentert for deg og du kan velge hvem du vil ha, i alle fall slik du framstiller det @alpdlp.  Jeg har opplevd en gang å starte med en kvinne, og så gav hun seg, gikk ut i stua og lot en annen ta runde to.  Fint for meg, bedre enn prisavslag.  @Jeager gå opp i pris og velg en kvinne til 2k/timen.  Mindre sjanse for samlebånd.

@TototreJa, det er det jeg egentlig pleier å gjøre. Det @alpdlp sier høres veldig interessant ut og kan hende jeg prøver det. Går sikkert greit å bare dra dit uten noen forventninger, kanskje jeg møter noen bra der.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Jeager skrev:

@TototreJa, det er det jeg egentlig pleier å gjøre. Det @alpdlp sier høres veldig interessant ut og kan hende jeg prøver det. Går sikkert greit å bare dra dit uten noen forventninger, kanskje jeg møter noen bra der.  

Da syns jeg du skal prøve litt forandring.  Får du til å gjøre som @alpdlp skriver så får du jo en annen opplevelse.  Spør om det er mulig når du blir sluppet inn, om det ikke er hun i bildene.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Du kan jo spørre om det er en jente der uten tatovering, for det er kanskje noe du foretrekker?  Så må alle vise hva de har eller ikke har, for de stoler jo ikke på dem med klærne på 😅

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Da syns jeg du skal prøve litt forandring.  Får du til å gjøre som @alpdlp skriver så får du jo en annen opplevelse.  Spør om det er mulig når du blir sluppet inn, om det ikke er hun i bildene.

Yes, blir sikkert mer spennende på denne måten. Greit å treffe noen sikker, men blir jo nesten samme ting hele tia så ganske ok å prøve noe nytt 👍

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, alpdlp skrev:

Et siste tips angående denne set-upen, på dette opplegget pleier jeg å gå for 45 min/1000 kr. Ingen vits å bla opp 1500/timen, du er mest sannsynlig ute av døra før det har gått 60 klokken minutter, samtidig som hvis du tar 30 min så skaper du et kunstig press på forhånd med å "skyndte" seg unødvendig. 45 min/1000 kr fremstår som den beste deltaen blandt disse jentene 

LOL, jeg gjør det samme!  De få gangene det har vært bra har det vært meget bra.  Men har sikkert 10 bomturer på denne prisklassen siden 2018.  Har jo fått komme hver gang likevel, så stort og dyrt har det ikke vært.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Du kan jo spørre om det er en jente der uten tatovering, for det er kanskje noe du foretrekker?  Så må alle vise hva de har eller ikke har, for de stoler jo ikke på dem med klærne på 😅

Har faktisk ikke noe preferanse om hun har tatovering eller ikke, kommer jo an på dama. Men kan hende jeg prøver det, blir sikkert veldig interessant 😆   

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Det som er litt mer spennende med å gå for disse damene er den opplevelsen av at her er det virkelig godt organisert med kvinner og menn både ute og inne som har støttetjenester for gledespikene.  Mer enn en gang har jeg hilst på en mama med mange mobiler på bordet foran seg.  Og menn med svart bart utenfor stedet, enten i bil eller røykende på hjørnet.  Så om onkel og tante finner dem interessante er det jo lett å bli tatt i den aksjonen om en er uheldig.  Men igjen, søndag formiddag er en god tid for å unngå å bli tatt!

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, alpdlp skrev:

Et siste tips angående denne set-upen, på dette opplegget pleier jeg å gå for 45 min/1000 kr. Ingen vits å bla opp 1500/timen, du er mest sannsynlig ute av døra før det har gått 60 klokken minutter, samtidig som hvis du tar 30 min så skaper du et kunstig press på forhånd med å "skyndte" seg unødvendig. 45 min/1000 kr fremstår som den beste deltaen blandt disse jentene 

Takk for tips, skal gjøre det 👍 15 min ekstra for bare 200kr til høres jo veldig fornuftig ut 😄

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Det som er litt mer spennende med å gå for disse damene er den opplevelsen av at her er det virkelig godt organisert med kvinner og menn både ute og inne som har støttetjenester for gledespikene.  Mer enn en gang har jeg hilst på en mama med mange mobiler på bordet foran seg.  Og menn med svart bart utenfor stedet, enten i bil eller røykende på hjørnet.  Så om onkel og tante finner dem interessante er det jo lett å bli tatt i den aksjonen om en er uheldig.  Men igjen, søndag formiddag er en god tid for å unngå å bli tatt!

Hadde tenkt i morgen, men tar på søndag formiddag i stedet. Takk for tips 👍

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Jeager skrev:

Hadde tenkt i morgen, men tar på søndag formiddag i stedet. Takk for tips 👍

Da tar du onkel på senga!  Og jentene må du sikkert prøve å få opp av senga!  Sørge for at du blir dagens første kunde.  Det er bare å spørre når henne når det er vanlig at de er ferdig med frokost.

  • Like 2
Lenke til kommentar

LOL, hvor lang tid tror dere det nå vil ta før onkler og tanter begynner å snakke på taktikkmøter om de kanskje skal legge noe mer av aktiviteten mot sexkjøp, menneskehandel og hallikvirksomhet til søndager mellom kl 10 og 13?  Men det kommer de ikke til å få lov til av sjefene som kjøper sex.  Sjefene vil si at det ikke fins penger til dette, siden det er så kostbart med helgearbeide som likevel kan utføres i normalarbeidstiden.

Jeg tror det er trygt på dette tidspunktet i 6 måneder til.  Da kommer nytt statsbudsjett med friske penger!

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Er det flere i leiligheten?

Ja, i hvertfall 2. Så klart, det kan jo være jeg ble sendt inn til feil jente 🤔

  • Like 4
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Kobtrolleren skrev:

Ja, i hvertfall 2. Så klart, det kan jo være jeg ble sendt inn til feil jente 🤔

Rimelig nøyaktig det jeg beskrev på forhånd, uten å ha testet engang 😂😂😂😂😂

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...