Gå til innhold

Adelina HOT


einar71

Anbefalte innlegg

Ser jeg har vært der, fra telefon nr å dømme. Er det hun med tattis rundt brystvortene så var det en let down... men sannelig ikke godt å vite hvem du møter i døra på disse annonsene noen ganger, kanskje med noen som har mer erfaring enn meg kan si noe om det. De fleste vil la deg gunne på uten for 500 kr ekstra hvis det er din greie.

Det som uansett går an er å prute i døra siden bilder ikke matcher

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Ser jeg har vært der, fra telefon nr å dømme. Er det hun med tattis rundt brystvortene så var det en let down... men sannelig ikke godt å vite hvem du møter i døra på disse annonsene noen ganger, kanskje med noen som har mer erfaring enn meg kan si noe om det. De fleste vil la deg gunne på uten for 500 kr ekstra hvis det er din greie.

Det som uansett går an er å prute i døra siden bilder ikke matcher

Helt enig med @jegern her.  Har ikke vært hos akkurat dette bildet her, men inntil tre andre som har sagt de er fra Kina, og det har sikkert vært riktig.  En av to har hatt ekte bilder, men eldgamle.  Tipper at Adelina HOT nå har tatt over leiligheten til hun her https://www.noresk.com/forum/emne/10325-becky19/

Ja, dette er organisert virksomhet, men her er det ganske gamle kvinner, typisk milf, som kanskje har holdt på med dette siden tenårene.  Hvor frivillig det er?  Aner ikke???

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...