Gå til innhold

Anna Mature Lady - Noen erfaringer?

sixax

Anbefalte innlegg

Noen av disse bildene er minst 5 år gamle, kanskje 10. Husker jeg har sett de før. Hun oppgir jo alder som 46 så den kan jo stemme selv om min mage sier fake.

• Like 2
Lenke til kommentar

Du kan jo spørre om hun har ekte bilder. Viser det seg at hun lyver så har du jo "gyldig grunn" til å snu i døren. Er de ekte så blir du jo først, sikkert et par andre her som oxo har lyst.

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
44 minutter siden, sap skrev:

Det er ikke samme dama som møter deg. Jeg snudde i døra og skulle gå, da fikk hun litt panikk og ville at jeg skulle slette alt av korrespondanse før jeg fikk gå. 

Damen i døra så forsåvidt ålreit ut, men jeg var innstilt på damen på bildene derfor dro jeg.

Akkurat dette har jeg opplevd selv med andre eskorter. Du har skrevet med en, ser for deg henne og er klar som et egg. Møter en annen i døra som også er digg, men som du sier, man er mentalt innstilt på noe helt annet. Hadde de bare hatt bilde av seg selv så hadde det vært helt greit, kunne vært gira jeg lissom. Men man råtner ganske greit når fantasien brister. Også vet jeg at det forekommer at den du vil møte er opptatt og de sender en annen, men da bør jo den personen du møter også ha en profil eller? 
Jeg undres over denne praksisen. Tipper det er nok der ute som bare hopper på når man er ved «point of no return» og bare vil få tømt seg. Har vært der selv.

Lenke til kommentar