Gå til innhold

Mia massage

Lurer1

Anbefalte innlegg

Japp. Har vært der for ca to år siden. Veldig flott dame med svære patter.

God massasje, som den gang for meg inkluderte at hun klasket kølla mot ansiktet og neeeesten bidro med noe mer, men ikke.

Hun sa den gang at hun hadde slutta med full pakke, jeg mistenker at situasjonen er at hun har en kjæreste og dermed er båndlagt på full pakke fronten.

Men hvis du vil ha en herlig massasje, med ei flott og hyggelig dame, som er brukbart ung og ser bra ut, så er det flotte saker. Jeg tror det meste du kan regne med er en håndjager eller litt titfucking, og kanskje ingen av delene jeg vet ikke hvor langt hun strekker seg nå, du får i alle fall ikke full pakke.

Topp dame og veldig hyggelig

Lenke til kommentar
9 timer siden, Burt_Reynolds skrev:

Japp. Har vært der for ca to år siden. Veldig flott dame med svære patter.

God massasje, som den gang for meg inkluderte at hun klasket kølla mot ansiktet og neeeesten bidro med noe mer, men ikke.

Hun sa den gang at hun hadde slutta med full pakke, jeg mistenker at situasjonen er at hun har en kjæreste og dermed er båndlagt på full pakke fronten.

Men hvis du vil ha en herlig massasje, med ei flott og hyggelig dame, som er brukbart ung og ser bra ut, så er det flotte saker. Jeg tror det meste du kan regne med er en håndjager eller litt titfucking, og kanskje ingen av delene jeg vet ikke hvor langt hun strekker seg nå, du får i alle fall ikke full pakke.

Topp dame og veldig hyggelig

Flott. 

Takk for tilbakemelding. FP er ikke nødvendigvis så viktig for min del. 

Skal prøve å få en time til uka. 

Lenke til kommentar
På 6.3.2024 den 7.08, Lurer1 skrev:

Flott. 

Takk for tilbakemelding. FP er ikke nødvendigvis så viktig for min del. 

Skal prøve å få en time til uka. 

Veldig bra massasje. Toppklasse! Lite ekstra.

IMG_3265.jpeg

Lenke til kommentar

Da var testen over. 

Aiai for en flott ung kvinne. 

DET forpartiet a gitt. Og de klærne hun hadde på seg... 

Da jeg kom inn startet vi med mine ønsker,og det ble en blanding av California sensitiv og sleep massasje. 

Etter en rask dusj var jeg klar. 

Dette var ikke en massasje for de som skal fikse vondter(selv om hun visstnok også gir dette). Men en massasje som var mer enn sensuell. Etter en stund begynte hun å leke med meg mellom beina som var veldig deilig, dette foregikk en god stund før hun ba meg snu meg. Startet umiddelbart å leke med mini som sakte men sikkert ble mer og mer liv i. Herregud hun var flink å tenne.... Etterhvert våknet han helt og hun begynte å kjæle med han, aldri noe stress for å bli ferdig, faktisk tvert i mot. Leke litt, så massasje å resten av kroppen, leke litt osv.. Etterhvert spør hun om jeg vil komme eller ikke. Vurderte i et nanosekund å takke nei bare for å kjenne på følelsen, men takket selvsagt ja. Hun fortsatte å leke /kjæle med mini uten stress. Jeg bruker en del tid på å komme når jeg bare mottar hj, men etter en stund kunne jeg smile bredt. 

Hun fortsatte massasjen en stund til og så var det dusjen. 90 minutter og vel så det fikk jeg. 

Spurte ikke om noe ekstra, hj ga hun uoppfordret. 

Lenke til kommentar
7 timer siden, alpdlp skrev:

Nydelig rapport, hun ser superfin ut! Men var hun toppløs? Og ingen mulighet til å berøre henne? Og ingen spørsmål fra hennes side om ekstra? totalpris?

Hun var ikke toppløs nei, akkurat i dette tilfelle mener jeg fantasien om hvordan hun så ut under ville være bedre 🤣

Jeg hadde veldig lyst til berøre henne, men valgte å ikke gjøre det. Det ble heller ikke sagt noe om muligheten. 

Ingen spørsmål fra noen av oss om ekstra. Jeg tror kanskje hun ikke gir det.

Jeg bestemte meg tidlig for å bare liggende der å motta og se, fordi hun kommer jeg til å gå tilbake til i motsetning til andre jeg har vært hos,så får vi eventuelt se om det er stamkundefordeler. 

• Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Lurer1 skrev:

Hun var ikke toppløs nei, akkurat i dette tilfelle mener jeg fantasien om hvordan hun så ut under ville være bedre 🤣

Jeg hadde veldig lyst til berøre henne, men valgte å ikke gjøre det. Det ble heller ikke sagt noe om muligheten. 

Ingen spørsmål fra noen av oss om ekstra. Jeg tror kanskje hun ikke gir det.

Jeg bestemte meg tidlig for å bare liggende der å motta og se, fordi hun kommer jeg til å gå tilbake til i motsetning til andre jeg har vært hos,så får vi eventuelt se om det er stamkundefordeler. 

Jeg spurte. «No touch.» :)

Lenke til kommentar
  • 6 months later...