Skrevet Mars 3, 2024 2 år Var nettopp innom Marina, 49 år med store bryster. Hun tilbydde meg først sex, så massasje etterfulgt av en ny runde sex. Owo var med deepthroat og cim. Privat leilighet med egen inngang. Følte aldri at hun så på klokka og jeg var ute etter 1 time ganske presist.
Skrevet Januar 20, 2025 1 år Stemmer dette fortsatt? Er masssasjen bra? Endret Januar 20, 2025 1 år av nelson2
Skrevet Mai 1, 2025 Mai 1 Moderatorer Marina kyss er i min by nå. Det frister med et besøk. Noen flere som har møtt denne dama? Noen som vet hvor hun kommer ifra? Jeg har en mistanke om at hun kanskje er russisk?
Skrevet Mai 1, 2025 Mai 1 Moderatorer 38 minutter siden, nelson2 skrev: Hun sa til meg at hun bor i Spania, men er russisk. Nettopp, det ante meg. Tror mange russiske damer holder til i Spania. Har du truffet henne? Endret Mai 1, 2025 Mai 1 av Langbein
Skrevet Mai 1, 2025 Mai 1 3 minutter siden, Langbein skrev: Har du truffet henne? Nei, jeg har ikke det.
Skrevet Mai 2, 2025 Mai 2 Moderatorer Noen som kjenner henne igjen? Endret Mai 2, 2025 Mai 2 av Langbein
Skrevet Mai 2, 2025 Mai 2 What are You up to, @Langbein? Ser du spesielle detaljer på kjønnet som gjør henne spesiell? Burde man ikke gjenkjenne et ansikt og en kroppsform?
Skrevet Mai 2, 2025 Mai 2 Moderatorer 42 minutter siden, nelson2 skrev: Ser du spesielle detaljer på kjønnet som gjør henne spesiell? Ja, blomsten.
Skrevet Mai 5, 2025 Mai 5 Jo eldre og større mennesket er, jo mer flytter kameraet seg fra ansiktet i retning skrittet. 20 år -> ansiktsprofil, 40 år -> pupper, 60 år -> blomsten
Skrevet Mai 5, 2025 Mai 5 3 timer siden, jegern skrev: Jo eldre og større mennesket er, jo mer flytter kameraet seg fra ansiktet i retning skrittet. 20 år -> ansiktsprofil, 40 år -> pupper, 60 år -> blomsten der lo jeg godt🤣
Skrevet Mai 22, 2025 Mai 22 Fitteskinnet blir bare mykere med årene, nu barberer alle seg, så man finner ikke grå hår på musa lengre.