Gå til innhold

Myrmaa


Gjest

Anbefalte innlegg

Fra annonsen:

Alle bildene 100% ekte og er selvfølgelig av meg.

Litt spesielt å si, når enkel bildegoogling viser at bildene er hentet fra forskjellige annonser på diverse utenlandske eskortesider.

Ultrafake.

Lenke til kommentar

Sendte ho en mld. om treff litt utover dagen og spørsmål om pris og diverse tjenester før hun deaktiverte anmeldelser. Kjapt svar tilbake: Ledig om 5 min. og en adr. Virker som et standard svar ho sender tilbake.

Tok ikke turen

Lenke til kommentar

Prøvde å få kontakt jeg også ang pris. Hun svarte ikke på sms men ringte meg opp. Jeg kunne ikke ta tlf noe jeg sa til henne i en sms tilbake. Og ville gjerne ha en pris. Ikke svar.

Nå,ser jeg at teksten er gjort om til noe som ser ut som oversatt fra google. Denne dama kan ikke være norsk selv om hun skriver det.

Kan dette være hun fra finnland som holder til i sentrum. Lenge siden jeg har sett hennes annonse.

Jeg står over når hun ikke kan svare på en sms engang

Lenke til kommentar
.....

Nå,ser jeg at teksten er gjort om til noe som ser ut som oversatt fra google. Denne dama kan ikke være norsk selv om hun skriver det.

Kan dette være hun fra finnland som holder til i sentrum. Lenge siden jeg har sett hennes annonse.

...

Hmm. Vet hvem du sikter til (selv om jeg tror hun sier hun er fra Finland, men egentlig er fra et baltisk land). Uansett, hun kan godt norsk og trenger ikke å knote eller googleoversette noe som helst. Hun er jo også blondine, så i så fall har hun lånt ut leiligheten til en "venninne" (det har skjedd før).

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...