Gå til innhold

Vår i luften - gateprostitusjon


Tototre

Spenningsprostiusjon  

36 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt sex av en gateprostituert?

    • ja
      19
    • nei
      17
  2. 2. Har du planer om å kjøpe sex av en gateprostituert igjen om anledningen byr seg?

    • ja
      15
    • nei
      15
    • vet ikke
      6


Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Zezeh skrev:

Det er en drøm.Vis det var lovlig,begge kunde og jenta bli trygg.Men å straffe kunder for å slå ned organisert kriminalitet er et skudd på foten.

Kriminalitet i bransje har økte siste..og det er trist.😳

Jeg er imot menneskehandel.
Syntes det er kjipt at vi kunder ikke kan si fra om dette på en ordentlig måte.
Di fleste her inne foretrekker "fair trade" (at dama du kjøper sex av tar alle pengene selv)

Men her er spørsmålet mitt, vis ei jente får hjelp til å komme til norge,
og har lyst til det selv. Er det da menneske handel?

Jeg er ikke interessert i å betale for noe som føles som en voldtekt.

Er nok av damer, som for eksempel deg @Zezeh som gjør dette frivillig.
Jeg besøker heller deg, en ei modell dame fra ukraina som virker trist.
For meg handler det om felles nytelse, og der får du en stjerne i boken min @Zezeh.

  • Like 6
Lenke til kommentar
På 3.3.2024 den 21.13, Idaws skrev:

I Bergen står de på hjørnet Torgallmenningen/Strandgaten. 
De har leiligheter i nærheten. 
1000kr for «fuck and suck». 
Står der stort sett fra torsdag til lørdag. Sjeldent jeg har sett noen der om vinteren. 

Går du 200 meter lenger ned mot torget, Vågsallmenning/Nedre Korskirkeallmenning, finner du norske narkomane. 
De fleste er slitne, men det hender det er noen unge der som ikke har utviklet knekk i knærene ennå. 
 

Begge steder er det umulig å plukke opp i bil.
 

Har du bil kan du kjøre ut på Nordnes, C.Sundts gate. Er du heldig kan du finne noen der. Også norske.
Men det begynner å bli sjeldent.  

Dette er det beste svaret i denne tråden om gateprostitusjon i andre byer enn Oslo.  Noen andre byer enn Bergen?

Skal vi ta en runde og forklare litt om hvor i Oslo det er mulig å finne jenter i år?  Og om det er noen som kan fortelle litt om hva som foregår, hvem de er og hva onkel driver med i forhold til dette, så vil vi ha mye godt lesestoff fram til sevjen stiger og knoppene spretter!

Lenke til kommentar

Jeg så ei dame i Torggata i februar, litt min type. Våre blikk møttes. Hadde ikke tid den dagen. Så etter henne uken etter men hun var ikke der. Aldri prøvd ei fra gaten men hun frister.

Nå som snøen er borte og temperaturen begynner å nærme seg 10 på en god dag tenker jeg de vanlige snart er synlige på Karl Johan, utenfor Narvesen etc. Sigøynere eller hva nå de er, 3-4 stykker henger der. Ikke min smak.

Endret av Tukleren
Lenke til kommentar

I Oslo er Grev Wedels plass alltid en sikker vinnerløype sommerstid.  Ved parkeringsplassene nede ved Militærhospitalet (vis a vis G.W. pl 9) er det ofte mobile horer oxo.  Samt halliker.  Og noen ganger sitter onkel og tante og spaner her om de ikke har noe annet fornuftig å gjøre.  Alltid morsomt å kjøre forbi og se hvem som er hjemme.  Ulempen med å kjøre er at om onklene og tantene er på jobb, så registrerer de kjennetegnet på bilen du kjører.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...