Gå til innhold

Er norske kvinner for kravstore?

Gjest

Er norske kvinner for kravstore?  

15 stemmer

1. 1. Velger du norske jenter?

• Ja, men de velger ikke meg
      2
    • Nei, liker bedre kvinner med kulturell holdning som gir meg mer for pengene
      3
    • Kjører norsk på hjemmebane og utenlandsk på bortebane
      4
    • Hadde valgt norsk om de priset seg selv mer realistisk
      6

Anbefalte innlegg

Simon Velle gikk nylig hardt ut med utgangspunkt i at ikke alle gutter får ligge så mye som de vill. Sitat fra aftenposten: «Vi har fått en «tinderfiksert» sexkultur. Noen få menn har tilgang til alle jentene, mens andre menn ikke får seg noe som helst»
Han mente det var i ferd med å bli et politisk problem.

Vi ser jo samme trenden her, noen få medlemmer som @Tototre @Revenger og @Burt_Reynolds forsyner seg av eskorter i fleng mens de fleste her har bare gir noen få eller ingen feltrapporter.

hva tenker dere om problematikken? Er vi «offer» for feministenes kamp og tapere som tyr til utenlandske eskorter som kompensasjon?

Eller er det mer at vi er Ole Brum bjørner som sier ja takk begge deler? 

Hadde du valgt en dame med annen kulturell bakgrunn om du skulle startet ny familie nå?

selv tenker jeg at jeg nok hadde funnet en slavisk eller filippinsk skjønnhet som var 20år yngre om alt hadde havarert og jeg måtte starte på nytt. 

Lenke til kommentar

@Kaxda - interessant.  Kommer med et gjennomtenkt svar imorra.  Noe med promille passer dårlig nå siden det ikke fins noen admin som kan slette innlegg i nær framtid.  Av dine to spørsmål er det siste enkelt å svare på: Nei, for meg ville de kulturelle forskjellene blitt for store.  Så fortsetter heller å outsoruce de tjenestene jeg ikke får på hjemmebane.

Lenke til kommentar

Må si meg enig og uenig.
Det er mange grunner til at unge menn sliter med å få seg noe fitte.
Delvis må di ta skylden selv, for at di sitter å spiller på pc hele dagen.
Ikke er aktive nok i di sammenhengene hvor fitte blir servert.
Dårlig selvtillit, og tørr ikke snakke med damer.
Jeg har sagt det tidligere, bare å hoppe ut i det.
Starten kan være klein, men når du kommer deg videre i samtalen så blir alt mye enklere.

Di fleste menn følger loven, skaper ikke noe spennende for kvinnen.
Damer er gale, det sier vi hele tiden.
Er det ikke på tide at vi begynner å praktisere dette?

Behandle dama di som hun er cathrine borten er en god start.
For selv om hun kan oppføre seg, så er hun gal.
Og må behandles deretter.

Lenke til kommentar

Dere er alle invitert, bare å sende pm til @Tototre
Så sender han deg en faktura, informasjon om avreise, hotell og alt du trenger for turen.
Ryktene skal ha det til at @Tototre skal gi oss en guided tur til kakum nasjonal park,
der skal @Revenger holde et selvforsvars kurs.
Her skal han demonstrere hvordan håndtere gorillaer, vi vil også få et lynkurs i bruk av victorinox swiss army knife.
@thorm har god kontakt med det lokale politiet, i følge @Tototre. Så her trenger du ikke bekymre deg for noen ting. 

Lenke til kommentar

De som har vært inne på andre dating apper som bumble, hinge, happen etc har vel også sett baksiden av dette for kvinner også; gjennomsnittlige damer på 40 som har i profilen sin at de ønsker seg barn. De har kastet bort 20 år av sitt liv ved å vente på Mr. Perfect og for mange av de vil han aldri dukke opp.

Dette problemet vil jo bare bli større, fjortis jenter som starter sitt kjærlighetsliv på Tider. Cat-lady bølgen kommer til å slå inn over landet!

Norske kvinner har fått mindre enn 2,1 barn siden 1970. Det er snart under 3 millioner etniske nordmenn. Løpet er kanskje kjørt allerede.

Lenke til kommentar

Di kan takke seg selv for at nordmenn går ned og henter thai kone.
Norske kvinner kommer til å sitte igjen med skjegget i post kassen.

52 minutter siden, Tukleren skrev:

De som har vært inne på andre dating apper som bumble, hinge, happen etc har vel også sett baksiden av dette for kvinner også; gjennomsnittlige damer på 40 som har i profilen sin at de ønsker seg barn. De har kastet bort 20 år av sitt liv ved å vente på Mr. Perfect og for mange av de vil han aldri dukke opp.

Dette problemet vil jo bare bli større, fjortis jenter som starter sitt kjærlighetsliv på Tider. Cat-lady bølgen kommer til å slå inn over landet!

Norske kvinner har fått mindre enn 2,1 barn siden 1970. Det er snart under 3 millioner etniske nordmenn. Løpet er kanskje kjørt allerede.

Men tviler på at etniske nordmenn kommer til å forsvinne.
Kanskje denne importen av ukrainere kan være godt for noe.
Di ligner på oss, men har bedre verdier.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tukleren skrev:

«De som har vært inne på andre dating apper som bumble, hinge, happen etc har vel også sett baksiden av dette for kvinner også; gjennomsnittlige damer på 40 som har i profilen sin at de ønsker seg barn«

Er jeg den eneste dama som vil ikke ha barn?Nei,bli gravid er helt forferdelig.Been there,done that..kan ikke forstå denne graviditetsglamoriseringen, å føde er det nærmeste døden , er gore,nei,nei,nei.Aldri mer…

Nå jeg er klar,skal adoptere…

Lenke til kommentar
19 timer siden, Tukleren skrev:

Lurer på hvordan det er for de som får 2,1 barn....... :-)

• Haha 1
Lenke til kommentar