Gå til innhold

ELIZAA Ålesund


Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Letsgo skrev:

Møter ingen som deaktiverer reviews...

Er forresten skeptisk til de fleste med det åpent også😅

Haha...jeg ser for meg at du er modellen for den anonyme horekunden som aldri sier til en kjøpedame: Letsgo!

Lenke til kommentar

Sist en venn av meg skulle treffe noen i det segmentet gjekk han derifra med uforetta sak. Han var der på slaget...til avfalt tid. Sendte en melding som avtalt.. "just some minutes" var svaret.... Han hadde allerede bestemt seg at fire minutter var langt over det som passer seg å vente utenfor en dør i slikt ærend. Han skrev så " this is annoying" på mobilen og sendte meldingen akkurat fire minutter etter avtalt tid. Når døren likevel gjekk opp og i samme øyeblikk, fekk apostlenes hester fart på seg bort fra stedet...i døråpningen openbarte det seg et mannebein...vendt fra døråpningen...men tydeligvis på veg ut..

Etter kort tid kom det ny melding..."Just some minuts". Min venn ignorerte den meldinga og blokkerte vedkommende.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...