Gå til innhold

Madzia fra Polen. En ny MelissaCZ, eller s…


Gjest

Anbefalte innlegg

Interessant annonse.  Billigste er halvtime outcall.  Det må jo være feil! 

Tenker nok at det går an å avtale andre priser med henne på mobilen når hun får lite kunder.  Dette er jo bare en måte å teste markedet på.  Får hun mange nok som betaler det hvite ut av øyet, ja, så blir hun jo svært fornøyd.  Jeg vil oxo jobbe mindre for høyere lønn.  Får hun for få kunder vil du få andre priser når du ringer.  Mange av dere gir opp for tidlig.

* om jeg hadde vært veldig interessert i henne ville jeg bedt om pris på hva jeg ønsker.  Så hadde hun svart prisene sine.  Så sier jeg at dette kan jeg få hos ti andre eskorter jeg vet om til halve prisen.  Men du kan kanskje møte deg på halvveien?  Så avslutter jeg kontakten der fra min side.  Om hun er pengegrisk og ikke aner hva hun egentlig er verdt, så vil hun kontakte meg igjen med et nytt tilbud.  Som jeg kanskje godtar.

Endret av Tototre
* tillegg
  • Like 2
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Tototre skrev:

Interessant annonse.  Billigste er halvtime outcall.  Det må jo være feil! 

Tenker nok at det går an å avtale andre priser med henne på mobilen når hun får lite kunder.  Dette er jo bare en måte å teste markedet på.  Får hun mange nok som betaler det hvite ut av øyet, ja, så blir hun jo svært fornøyd.  Jeg vil oxo jobbe mindre for høyere lønn.  Får hun for få kunder vil du få andre priser når du ringer.  Mange av dere gir opp for tidlig.

* om jeg hadde vært veldig interessert i henne ville jeg bedt om pris på hva jeg ønsker.  Så hadde hun svart prisene sine.  Så sier jeg at dette kan jeg få hos ti andre eskorter jeg til halve prisen.  Men du kan kanskje møte deg på halvveien?  Så avslutter jeg kontakten der fra min side.  Om hun er pengegrisk og ikke aner hva hun egentlig er verdt, så vil hun kontakte meg igjen med et nytt tilbud.  Som jeg kanskje godtar.

Men dette skurrer jo litt; «From today, the reservation will be charged - exactly 50% of the meeting price! The preferred payment method is Paypal, but I think we can reach an agreement if you would like to pay differently. The rest of the money in cash AFTER the meeting. This way, 2 people feel safe and there is no possibility of any…»

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Saitolaito skrev:

Men dette skurrer jo litt; «From today, the reservation will be charged - exactly 50% of the meeting price! The preferred payment method is Paypal, but I think we can reach an agreement if you would like to pay differently. The rest of the money in cash AFTER the meeting. This way, 2 people feel safe and there is no possibility of any…»

Ah, leste ikke det.  Er ikke interessert nok i henne.  RED FLAG!  Ingen forummedlemmer betaler forskudd til nye eskorter i Oslo.  Der er det nok av andre tilbud.  Du kan likevel kontakte henne, og gjøre oppmerksom på dette.  Hvis hun knirker da er det bare å gi opp.  Svarer hun at hun gjør et unntak for deg, så forhandle ned prisen.  Ingen andre tar forskudd på incall.  Haha.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Om noen faller for det her fortjener de det. Bildene er falske og det er åpenbart forskudd scam med klassiske «dårlig erfaring» historien for å bygge tillit. Bruk hodet deres for f…

Lenke til kommentar
1 time siden, Apeesel skrev:

Om noen faller for det her fortjener de det. Bildene er falske og det er åpenbart forskudd scam med klassiske «dårlig erfaring» historien for å bygge tillit. Bruk hodet deres for f…

Har du sjekket med sånn google reverse photo som du kan?  Hva heter i så fall modellen?  Ellers er jeg helt enig med deg.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Har du sjekket med sånn google reverse photo som du kan?  Hva heter i så fall modellen?  Ellers er jeg helt enig med deg.

Aner ikke hva modellen heter, man kan også bruke ai bot som gjenkjenner lignende bilder. Akkuratt disse er brukt flere steder. 

Lenke til kommentar

Hva om hun er en engel som har kommet ned til oss på jorden for å berette om et nytt mirakel som vil lede til en skimrende sammensmeltning av alle verdens religioner, og en enestående felles oppløftning!

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Revenger skrev:

Hva om hun er en engel som har kommet ned til oss på jorden for å berette om et nytt mirakel som vil lede til en skimrende sammensmeltning av alle verdens religioner, og en enestående felles oppløftning!

Tror nok ikke at messias er så vakker. 

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Revenger skrev:

Hva om hun er en engel som har kommet ned til oss på jorden for å berette om et nytt mirakel som vil lede til en skimrende sammensmeltning av alle verdens religioner, og en enestående felles oppløftning!

7 minutter siden, Apeesel skrev:

Tror nok ikke at messias er så vakker. 

La oss ikke utelukke mulighetene.  Det har skjedd før at noen har kommet til sine egne og ikke blitt gjenkjent.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, Tototre skrev:

ISå sier jeg at dette kan jeg få hos ti andre eskorter jeg vet om til halve prisen.  Men du kan kanskje møte deg på halvveien?  Så avslutter jeg kontakten der fra min side.  Om hun er pengegrisk og ikke aner hva hun egentlig er verdt, så vil hun kontakte meg igjen med et nytt tilbud.  Som jeg kanskje godtar.

Og du sa jeg var gjerrig... Så pruter du på prisen ;)

  • Haha 1
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Gaggball skrev:

Og du sa jeg var gjerrig... Så pruter du på prisen ;)

Ja, jeg er oxo gjerrig.  Det er bare @ShamanDureX og @Karsten jeg oppfatter som gavmilde.  De ødelegger faktisk for oss andre.  Klart jeg er fornøyd når jeg får en halvtime for 1k.  Noe jeg ofte gjør.  Likevel tar jeg av og til noen av de dyre til 3k for en time, bare for å oppleve luksusen.  Får jo råd til det når jeg kjører budsjett ellers.  

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar

Litt høy da, jeg veldig gavmild, men hun red meg superkjapt - selv om jeg prøvde å dempe - og så kommer hun tilbake igjen et par dager senere - trodde hun at hjernen min hadde takket for seg eller😈

Lenke til kommentar
12 timer siden, Bikkuriv2 skrev:

At folk gidder drive betale mer eller skal drive pushe opp priser. Oss menn må være våre egne største fiender.

Du får sende pm og informere eskorter slik at du får rabatt da kjekken. Ikke andres feil at du har dårlig økonomi. 

Lenke til kommentar
9 timer siden, Apeesel skrev:

Du får sende pm og informere eskorter slik at du får rabatt da kjekken. Ikke andres feil at du har dårlig økonomi. 

Den enkelte gjør jo akkurat som han vil.  Det vet jo alle som har vært på mer enn et snes besøk.  Jentene ser kunden an.  Gir en pris til en, og en annen pris til en annen.  Opplever at det er litt sånn som med strømprisene for litt over et år siden.  Opp og ned.  Det er veldig prutbart hos noen nå.  Det utnytter jeg.  Så får jeg to-tre ekstra treff (i mnd.)  Men det er klart, dette ødelegger jo oxo markedet om det ikke er mange nok som betaler fullpris som gjør at sexarbeiderne syns de får nok igjen for arbeidet.  Så fortsett med å betale det du syns er riktig pris for de seksuelle tjenestene du kjøper.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...