Gjest Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 .. tre følgere til for å kunne leve meg inn i rollen som messias for forumet Og minner samtidig om at neste trekk i sjakkduellen mot Revenger kommer kl 23.00 i kveld. Langbein er min hjelper og sekundant. Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 Nå er jeg også blitt din stalker @Tototre, nå mangler du to. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 (endret) Takk til @Langbein Nå er jeg oppe i 10 "10 little indians....." og fikk akkurat med det mitt 10.merke: Well Followed nå manlger jeg bare det med å ha vært medlem av forumet i et år, men det er over et halvår til, så får jo bare vente. Endret Februar 28, 2024 av Tototre Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 46 minutter siden, Tototre skrev: .. tre følgere til for å kunne leve meg inn i rollen som messias for forumet Og minner samtidig om at neste trekk i sjakkduellen mot Revenger kommer kl 23.00 i kveld. Langbein er min hjelper og sekundant. Sjakk ja. Vi får tenke ut et slu trekk @Tototre, som gjør @Revenger forvirret og rådløs. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 5 minutter siden, Langbein skrev: Sjakk ja. Vi får tenke ut et slu trekk @Tototre, som gjør @Revenger forvirret og rådløs. Husk at vi må ta det i den riktige tråden. Den som jeg opprettet under noe helt annet, men som nå har blitt vår private sjakktråd. Det er vel den som står øverst på forsiden? Gjorde et kupp der. Billig var det oxo Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 Takk @Zezeh. Nå er det 11 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 Oooxooo takk til @Påsan og @DelToro som ble følgere 12 og 13.. Nå trenger jeg egentlig ikke flere følgere. Ca halvparten av følgerne mine følger jeg tilbake. En av de jeg ikke følger tilbake jobber for onkel. Men jeg er en liberal horekunde, så jeg kaster ikke noen ut sånn uten å skrive med dem først. Siter Lenke til kommentar
DelToro Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 Da er det bare å vente og se hvem som avslører seg som Judas Iskariot. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 (endret) 23 minutter siden, DelToro skrev: Da er det bare å vente og se hvem som avslører seg som Judas Iskariot. Tror vi får se det på Skjærtorsdag. Da skal jeg forresten harryhandle i Sverige etter planen. Over Svinesund. Mimre om Hønan Agda Ellers fikk jeg opphopp til 2k på nettsamfunnsomdømme (ligger egentlig på 1973, summene blir rundt opp når det blir så høye, til opplysning) med dere fire nye følgerne 👍 Endret Februar 28, 2024 av Tototre Hønan Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 28, 2024 Share Skrevet Februar 28, 2024 Nå takker jeg for hjelpen jeg fikk i går. Viser stolt fram min nyeste oversikt over merker (skulle gått i speider'n forstår jeg nå) Disse merkene forteller oxo historien min her på www.noresk.com Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 Hang meg på følgerskaren, da jeg regner med både den og antall kvalitetsinnlegg og tips, vil nå nye høyder med vår nye Admin og budbringer 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 Vi har virkelig ingen admin, noe som er veldig skummelt... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 1 time siden, Revenger skrev: Vi har virkelig ingen admin, noe som er veldig skummelt... I et lovløst samfunn danser skyggene langs de forlatte gatene, og bak hver mørke krok lurer en trussel. Stemningen er tilsynelatende fylt av hemmeligheter som hviskes mellom dem som tør å overleve i dette dystre landskapet. Uten regler til å veilede dem, er innbyggerne fanget i et spill av intriger og bedrag, der selv det minste feilsteg kan føre til katastrofale konsekvenser. Under overflaten av den dystre atmosfæren gnistrer flammen av håp, men det er vanskelig å si om det vil skinne gjennom eller bli slukket av mørket. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 Foreslår Vakttårnet for deg faktisk, All along, du vil se lyset! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 52 minutter siden, Revenger skrev: Foreslår Vakttårnet for deg faktisk, All along, du vil se lyset! Ellers @Revenger, har jeg et forslag til deg: Om du følger meg først, så skal jeg følge deg. Det skulle jo bare være en formalitet, sånn sett. Vi følger jo allerede hverandre tett. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 Her snakker vi om en komisk (typo agreed) sammensmeltning - litt som en uhellig sammensmeltning av et esel og en apekatt! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 (endret) Apeesel og sammensmeltingen av ordene, får meg til å tenke på filmen Fluen med Jeff Goldblum. Etter en visning i Sentrum Scene i Oslo. Mange ble dårlige. På vei ut hadde noen satt et ølglass fullt av spy i øverste trappetrinn før utgangsdøra. Snakker vi om bad kombo med ape og esel? Endret Februar 29, 2024 av Tototre Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 42 minutter siden, Revenger skrev: Her snakker vi om en komisk (typo agreed) sammensmeltning - litt som en uhellig sammensmeltning av et esel og en apekatt! Tenk heller på det som to karer som krysser sverd i den DP, noe nærmere en ekte bror kommer du ikke. 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 Ikke helt kryss da? - ikke fysiologisk mulig - right? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg