Gå til innhold

Dagens konspirasjon 1

Gjest

Den skulte administrator  

13 stemmer

1. 1. Tror du at admin er aktiv som en vanlig bruker i dag?

• ja
      4
    • nei
      7
    • vet ikke
      2

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg kan si ganske sikkert at det ikke finnes noen admin blant forumets besøkende/brukere. Jeg tror admin er en eller annen som fikk oppgaven en gang, er ganske lite opptatt av den, som glemmer den bort, eller bare gidder ikke følge opp - og som noen få ganger logger seg på og gjør et skippertak.

Hvorfor tror jeg dette?

Jo, for en god stund siden hadde jeg et annet nick - Pennen. Jeg bestemte meg for å ta en pause og brukte slette-profil-funksjonen. Deretter trodde jeg at jeg hadde slettet meg. Men en måneds tid, eller mer, senere fikk jeg en epost i hotmail-innboksen om at brukeren nå var slettet. Så lang tid tok det altså. Ingen automatisk sletting, men tydeligvis en manuell. Noen ordner det når de finnes slette-ønsket. Og den gangen tok det ukevis før noe skjedde.

Det samme nå nylig. Med oppfølger-nicket Blyanten. Da "noen" begynte å oversvømme forumet med mer eller mindre troverdige anekdoter og beskrivelser fra svunnen tid, samtidig som jeg så for meg potensialet for medieoppmerksomhet omkring Håndboken (det blir en garantert klikkvinner for Dagbladet eller Nettavisen når de oppdager den), bestemte jeg meg for å ta ny pause. Så Blyanten er en dead man walking. Slette-funksjonen er brukt, men ukene går uten at noe skjer. Plutselig er jeg borte, men det skjer først når admin oppdager at jeg har bedt om det.

Derfor tror jeg ikke at admin spaserer rundt oss her inne. Admin er et helt annet sted og kommer innom når han gidder. Denne måneden eller den neste, eller senere.

Lenke til kommentar
7 timer siden, Tototre skrev:

Et par kvinner kommer med på listen over mistenkte for "administrator som er skjult i den gemene hop":

@Ann Irene

@Zezeh

og så har vi noen som har utmerket seg på en eller annen måte som kanskje kan være mistenkelig, kanskje ikke:

@DelToro (han er alltid mistenkt)

@Revenger (forsvarsfyr og hevner)

@thorm (vært undercover så lenge at han ikke vet hvem han er lenger)

@Apeesel (starter avledningsmanøver med ny tråd i dag)

@ShamanDureX (kameleonen)

@Karsten (intelligent  laidback)

@nelson2 (saklig og tørr)

@Idaws (historiefortelleren)

@shawty lo (antakelig for ung...)

@TerjeNilsen (kunnskapsrik og erfaren)

@LoveOWO (østlandets afrikaner)

@johnlogan (fengslet for tiden)

@Gaggball (det lyser rødt lang vei)

@anonymbruker (rører i opprørt forum)

Godt å se at jeg ikke er på den lista @Tototre. Betyr at du ikke tror at det er jeg som er admin her inne. Lev i den troen. Da blir du en gammel mann.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
3 minutter siden, thorm skrev:

Ja han fremstår jo som kongen av Noresk men på hvilket årsmøte blei han valgt ?? :-)

Det var nok på grunnlag av konspirasjoner mot han.
Krefter som vil at han skal bruke mer tid på internett.
Di samme kreftene som drepte J.F.K.

Lenke til kommentar
1 time siden, thorm skrev:

Ja han fremstår jo som kongen av Noresk men på hvilket årsmøte blei han valgt ?? :-)

Det skal holdes årsmøte i år.  Og alle forummedlemmer kan få delta.  Så meld deg inn NÅ!  Ellers er det jo ikke sånn at vi velger konge, er det vel?

Sjamaner blir heller ikke valgt.  Du som vil bli valgt til noe må engasjere deg aktivt i horekundepolitikken.  Jeg ser fram til å se deg i Debatten på Nrk!

Endret av Tototre
Sjamaner....
Lenke til kommentar