Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

24 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      10
    • vel, bare om det er gratis
      4
    • hva er dette for noe tull
      6
    • nei
      4


Anbefalte innlegg

kvifor har du så problem med å ta sjølv kritikk? trur du er litt hår sår. du sporar av vêr gong du får sjansen. og det går bra. men ikkje lek kongen av ro og orden, når du er regel brytar nummer 1

Endret av tannlegen
  • Like 2
Lenke til kommentar

Litt leit for meg meg - jeg delte en vakker historie og et bilde, men nel. Gidder jeg å holde kursen😡

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, tannlegen skrev:

kvifor har du så problem med å ta sjølv kritikk? trur du er litt hår sår. du sporar av vêr gong du får sjansen. og det går bra. men ikkje lek kongen av ro og orden, når du er regel brytar nummer 1

Vi trenger ikke å ta selvkritikk, det er eskortene og massøsene vi skal kritisere (anmelde) slik at flest mulig kan få best mulige treff.  Der gjør du en god innsats om dagen, selv om jeg skulle ønske at du skrev litt mer om hvert møte du har hatt.  Ei linje til ville gjort seg.  Nå er du liksom anmelderen som er et svar på Hevnerens kort kommentarer.  Skulle likt å se @Revenger hos @tannlegen 😂

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

ok, skal hugsa å ikkje ta sjølvkritikk lenger. eg veit ikkje kva slag linje du vil eg skal leggja til, gjerne utdjup. eg veit ikkje kvifor du samanliknar meg og revenger.

  • Like 2
Lenke til kommentar

@Revenger 

 Et lite spørsmål: 223 - er du Fucking Rain man?

Besr regards,

Maverick😂

Svar:

Jeg vil verken si ja eller nei, for det kommer helt an på hvilken alternativ dimensjon vi befinner oss i.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, tannlegen skrev:

ok, skal hugsa å ikkje ta sjølvkritikk lenger. eg veit ikkje kva slag linje du vil eg skal leggja til, gjerne utdjup. eg veit ikkje kvifor du samanliknar meg og revenger.

OK, men da skal du være ganske sikker på hva du gjør og hvor mange uvenner, eventuelt venner, du vil få her på forumet.  Alt med måte, så klart.  Jeg skriver mye, derfor blir det oxo mye fjas.  Du skriver lite, derfor bør det lille du skriver være mest mulig nyttig stoff, og litt mindre angrep på hva andre gjør eller ikke gjør.  

Anmeldelsene er gode, men korte.  Som denne: Denne jenta leverer eit show, ho er kunstnar. bra trena kropp, stort utval av tenester. ingenting å klaga på. topp service. bra plassering.

Får jeg lyst til å besøke henne?  Tja, hva er prisene hennes kan være avgjørende.  Hva må til for at du skal klage?  Kanskje andre misliker ting som du enkelt overser?  Stemmer bilder og alder?  Ja, ut fra det du skriver antar jeg det, men du er ikke klar i din tale.  De fleste oppgir yngre alder, hva tenker du om det?  Skriv gjerne om hun er eldre.  Det gir meg prutegrunnlag når jeg besøker henne.

Sammenligner deg med @Revenger fordi du er hemmelighetsfull, uklar, utydelig på dette, antakelig hemmelige området i livet ditt.  Hevneren gjør det av sine grunner og du har dine.  Du er et friskt pust!  (selvfølgelig, tannlege!)

  • Sad 1
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Tototre skrev:

@Revenger 

 Et lite spørsmål: 223 - er du Fucking Rain man?

Besr regards,

Maverick😂

Svar:

Jeg vil verken si ja eller nei, for det kommer helt an på hvilken alternativ dimensjon vi befinner oss i.

Rødvin i glasset, @Tototre?

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Langbein skrev:

Rødvin i glasset, @Tototre?

Jepp!  Skål.  En chianti classico.  Castello Fonterutoli, 2012.  Har hvilt og utviklet seg rolig i vinkjelleren siden 2015.  Åpnet i går, på høyden av sin attraktivitet i kveld.  Blir nesten som tantrisk sex!

Og som mye italiensk rødvin: sterk 14%!

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Jepp!  Skål.  En chianti classico.  Castello Fonterutoli, 2012.  Har hvilt og utviklet seg rolig i vinkjelleren siden 2015.  Åpnet i går, på høyden av sin attraktivitet i kveld.  Blir nesten som tantrisk sex!

Skåler nordfra! Rødvin i glasset her også! En italiener som jeg ikke husker navnet på nå. 

Tantrix sex har jeg ennå ikke fått sjansen å oppleve. Må prøve det!

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

OK, men da skal du være ganske sikker på hva du gjør og hvor mange uvenner, eventuelt venner, du vil få her på forumet.  Alt med måte, så klart.  Jeg skriver mye, derfor blir det oxo mye fjas.  Du skriver lite, derfor bør det lille du skriver være mest mulig nyttig stoff, og litt mindre angrep på hva andre gjør eller ikke gjør.  

Anmeldelsene er gode, men korte.  Som denne: Denne jenta leverer eit show, ho er kunstnar. bra trena kropp, stort utval av tenester. ingenting å klaga på. topp service. bra plassering.

Får jeg lyst til å besøke henne?  Tja, hva er prisene hennes kan være avgjørende.  Hva må til for at du skal klage?  Kanskje andre misliker ting som du enkelt overser?  Stemmer bilder og alder?  Ja, ut fra det du skriver antar jeg det, men du er ikke klar i din tale.  De fleste oppgir yngre alder, hva tenker du om det?  Skriv gjerne om hun er eldre.  Det gir meg prutegrunnlag når jeg besøker henne.

Sammenligner deg med @Revenger fordi du er hemmelighetsfull, uklar, utydelig på dette, antakelig hemmelige området i livet ditt.  Hevneren gjør det av sine grunner og du har dine.  Du er et friskt pust!  (selvfølgelig, tannlege!)

eg er ikkje her for å få meg venner. alle veit at horar lyg. kvifor vil du vita alle opplevingane mine? alle opplevingane mine er ikkje relevante, eg har halde på sidan 2002. eg hugsar når ein kunne finna ei norske jente som ikkje var rusmisbrukarar ute på gata og i magasin.

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Du vet jo tydeligvis ikke hvilke av dine opplevelser som er relevante.  Det er jo derfor jeg skriver til deg med mine beste råd.  For å forklare hva som kan være relevant for meg og andre om vi vil besøke de samme som deg.  Men du har en sur undertone som skinner igjennom som jeg misliker sterkt.  Det er årsaken til at du får oppmerksomhet.

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

eg har ikkje ein sur undertone. eg sa eg ikkje er her for å få venner, eg er ikkje her for å få uvenner heller. eg bryr meg ikkje om kva du meiner om opplevingane mine. eg tek ikkje kritikk lenger. eg driv heller ikkje med kritikk.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@Revenger hvilken rollefigur er jeg?

Godt spørsmål! Kanskje en avdempet norsk variant av Patrick Bateman - Norwegian Psycho?

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Du minner meg kanskje mest om RP i One flew over the cuckoo's nest.

 

IMG_1466.thumb.jpeg.969a8ce04293e7e5b044af3bbbe9d757.jpeg

Endret av Revenger
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

@tannlegen

Oh shit!  Er du tannlegen som jeg møtte online like før årtusenskiftet?  Vi drakk øl sammen på Lorry i så fall.  Det var et signal i trafikklyset som viste at jeg var der så du kunne komme ubemerket.

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

@Line vårt helt ferske medlem har lyst på dogging ved Sognsvann i Oslo i dag lørdag 16.3.24.  Hun skriver

Line

 Hei. Jeg og en annen kommer til Songsvann i dag. Så skal ha sex der. Vil gjerne at flere menn skal pulle meg å
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Kommer dere i bil, eller miljøvennlog og kollektivt.  Da bør dere sett opp et telt og bruke teknikken til @Vixenida med glory-hole-telt.

Jeg kan etter.råd fra @Revengeranbefale Helsport.  D har to åpninger, så du/dere kan gi sugejobb i andre enden.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Sånn tidlig en lørdag morgen er.det oxo interessant å.lese.gjennom PM jeg får om hun med glory-hole-telt som havlparten av forummedlemmne tror er scam, og den andre halvparten sikler etter den finske fitta😁

Hva tenker du?

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@tannlegen

Oh shit!  Er du tannlegen som jeg møtte online like før årtusenskiftet?  Vi drakk øl sammen på Lorry i så fall.  Det var et signal i trafikklyset som viste at jeg var der så du kunne komme ubemerket.

du har ein veldig god fantasi, heldigvis har eg aldri putta hendene mine i munnen din. kanskje penisen min, men ikkje hendene.

  • Like 3
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...