Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

23 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      10
    • vel, bare om det er gratis
      4
    • hva er dette for noe tull
      5
    • nei
      4


Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Tototre skrev:

Det blir vanskelig, den tråden har vært her siden 2013.
Hvor er @Revenger i kveld?
Ute å gir felles nytelse til en heldig kvinne?
 

  • Haha 2
Lenke til kommentar
9 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Mellom 30-50 grader.
Jeg foretrekker asahi.

Jeg drikk alt,Asashi er godt øl!Elsker sake!

 

Lenke til kommentar

Det med fitte smak er interessant.
Det er flere faktorer som spiller inn for hvordan den smaker.
Har sett ting som har sjokkert meg.
Har smakt på fitte som har sjokkert meg.

@Zezeh kan du være så snill og forklare oss hvordan holde en fitte ren?

jeg har smakt på damer som helt klart har puttet noe god lukt oppi der.
Har opplevd damer som har luktet så forferdelig at jeg fikk problemer med å komme.
Har opplevd damer som smaker nøytralt/ ingenting.
Har opplevd damer som smaker salt.

Jeg tror salt er den ekte smaken. Er dette riktig?
 

  • Haha 1
Lenke til kommentar

@ShamanDureX ta en titt på det som står her og utover.  Det gjelder i høyeste grad for deg og hvordan du utfolder deg på forumet.  Tenker at jeg nok får en høyere status (om det er mulig) hos noen forumbruker når jeg snakker med deg om dette.  Ingen andre tør.

https://www.noresk.com/forum/emne/10323-pengeoverleveringsritualet-223s-kort-kurs-til-et-bedre-horekundeliv/?do=findComment&comment=56461

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
23 timer siden, ShamanDureX skrev:

Det med fitte smak er interessant.
Det er flere faktorer som spiller inn for hvordan den smaker.
Har sett ting som har sjokkert meg.
Har smakt på fitte som har sjokkert meg.

@Zezeh kan du være så snill og forklare oss hvordan holde en fitte ren?

jeg har smakt på damer som helt klart har puttet noe god lukt oppi der.
Har opplevd damer som har luktet så forferdelig at jeg fikk problemer med å komme.
Har opplevd damer som smaker nøytralt/ ingenting.
Har opplevd damer som smaker salt.

Jeg tror salt er den ekte smaken. Er dette riktig?
 

Ja, ja..du godeste @ShamanDureX.  Jeg ser jo at det gikk an å snakke fornuft med deg i forhold til chatting m.m. her på forumet.  Da fortsetter vi jo bare som før noen dager til.

I forhold til fitte og smak.  Jeg tror kanskje hun jeg møtte etter søndagslunsjen hadde fått en creampie før jeg kom og renset henne?  Men det ville hun ikke innrømme, og jeg boret ikke videre i spørsmålet.  Det var andre hull som var mer interessante.

  • Haha 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
23 timer siden, ShamanDureX skrev:

Det med fitte smak er interessant.
Det er flere faktorer som spiller inn for hvordan den smaker.
Har sett ting som har sjokkert meg.
Har smakt på fitte som har sjokkert meg.

@Zezeh kan du være så snill og forklare oss hvordan holde en fitte ren?

jeg har smakt på damer som helt klart har puttet noe god lukt oppi der.
Har opplevd damer som har luktet så forferdelig at jeg fikk problemer med å komme.
Har opplevd damer som smaker nøytralt/ ingenting.
Har opplevd damer som smaker salt.

Jeg tror salt er den ekte smaken. Er dette riktig?
 

Uh..

Lukt fra fitta kan har flere årsaken.

Dårlig hygiene,infeksjon eller kjønnsykdom er den mest vanlig årsaken,men det er andre ting også.

-Hormonal imbalans

-Høy blødsukker (diabetes)

Nå du har samleie og din partner spute inn og du ikke har nok lubrifikasjon,eller vanningssystem i eggstokken din.

Kosthold.

Nå vi er nær av mensen og slutt av det.

Og noen dama har cyst,endometriosis,og det kan påvirke lukt og smak.

Neutral/litt salt er helt og.Vis det er mye salt,det er fra urin.

Vi dame må drikke masse vann for en godt nyre/tarm/indre organ funksjon.Ta probiotik for den godt bakterie,besøke ginekologist hver 6 mnd (det er ikke mulig her i Norge-skulle være)

Hva virker for meg.

Mist hver to mnd jeg ta antibiotikkur og bli tre dagen uten sex.

Jeg også gjør mist 2 gang i året behandler for urininfeksjon.

1 gang i mnd jeg ta en difuclan tablet.Og hver 3 mnd jeg test meg selv i Nadheim eller fastlege.

Og møt lukt,det er flere behandling du kan gjor hjemme.Det er probiotik tablete du kan sett up i fitta også,som hjelp møt fungus og bakteriell vaginose.

 

Welcome to the pussy world..😂

 

Lenke til kommentar

lar du 30 nordmenn slikke den i uka så ødelegger du balansen til den.

det jeg ikke skjønner er de som lar deg gå ned på den når de selv kan lukte den. det jeg prøver er å kysse lårene til jeg nærmer meg der og hvis noe ikke stemmer så dropper jeg pussylicking som de sier.

med østeeuropiske i 20 årene, normalt bygd så har det bare vært positiv.

Lenke til kommentar

@jegern som Informasjonsassistent - under læring, her på forumet, har du erfaring med å lage signaturer a la logotyp?

Før vi innfører Marshal Law her i uken før den stille uke, så bør det være en type stjerne, eller et annet merke, som alle frivillige medarbeidere kan smykke seg med, enten i Avataren, eller i Signaturen.  (ja, jeg vet jo at det vil florere med falske kopier så snart den er publisert, men sånn er det jo med alle merker av verdi).  Forstår du hva jeg mener?  Kom i så fall med et utkast i denne tråden, så tar vi det derfra.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

@Zezeh Vicky Pollard?  Av alle karakterer og bilder du kunne velge fra?  Dette er nesten like ille som det siste profilbildet som Brianna bruker på WhatsApp nå....😪 Hvorfor valgte du dette?

Og signaturen tenker du vel på ennå?

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Tototre skrev:

@Zezeh Vicky Pollard?  Av alle karakterer og bilder du kunne velge fra?  Dette er nesten like ille som det siste profilbildet som Brianna bruker på WhatsApp nå....😪 Hvorfor valgte du dette?

Og signaturen tenker du vel på ennå?

Jeg elsker Little Britain.Og Mighty Boosh.

😊Skal fikse signatur 😊

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Zezeh skrev:

Jeg elsker Little Britain.Og Mighty Boosh.

😊Skal fikse signatur 😊

Min siste signatur er faktisk sterkt inspirert av deg ❤️

Ikke bare hvalen, men oxo det siste ordet, du vet!

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Kanskje jeg virkelig lider av schizofreni og tror at jeg er kaptein Ahab som jakter på Moby Dick, bare at hvalen er den flotte, hvite fitte som jeg aldri finner med min harpun?

Og mannskapet er klare til å gjøre opprør ved det første tegn på svakhet.  De ser at kapteinen er spøyte pine gal, men da er det for seint!

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Haiku dikt kommer til å etterfølge sjakk.  Gjerne med innslag av praktiserende eskorter.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, shawty lo skrev:

lar du 30 nordmenn slikke den i uka så ødelegger du balansen til den.

det jeg ikke skjønner er de som lar deg gå ned på den når de selv kan lukte den. det jeg prøver er å kysse lårene til jeg nærmer meg der og hvis noe ikke stemmer så dropper jeg pussylicking som de sier.

med østeeuropiske i 20 årene, normalt bygd så har det bare vært positiv.

Ja,det er sant.Men hvor du ta det vi har 30 kunde i uka?

En realistik tall,10 kunder er en bra uka.Maks jeg har tatt er 4 kunder per dag.

Noen kunde liker faktisk stinky pussy.Noen mann betale extra for slikk en fitta som har sædle fra dagen for.Noen be deg ikke vaske for vi treffes.Jeg synes det er litt for mye..ugh..

Men jeg elsker blå ost,who am i to judge someones taste..😂

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Zezeh skrev:

Ja,det er sant.Men hvor du ta det vi har 30 kunde i uka?

En realistik tall,10 kunder er en bra uka.Maks jeg har tatt er 4 kunder per dag.

Noen kunde liker faktisk stinky pussy.Noen mann betale extra for slikk en fitta som har sædle fra dagen for.Noen be deg ikke vaske for vi treffes.Jeg synes det er litt for mye..ugh..

Men jeg elsker blå ost,who am i to judge someones taste..😂

Hei, jeg forstår de som elsker at ikke alt er rent og pent.  Da blir det rått og vått.  Ekte.  Ikke polert.  Levende i stedet for ukebladaktig glansbilde.

Antall kunder varierer enormt mye.  Ikke alle kunder er der like lenge.  Kjenner flere eskorter som i noen perioder på inntil 10 dager har hatt 8 kunder om dagen (men da er det flere som er korte treff på et kvarter.)  Lavere pris = sannsynlig at hun betjener flere kunder daglig.

  • Like 1
  • Sad 2
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Tototre skrev:

Hei, jeg forstår de som elsker at ikke alt er rent og pent.  Da blir det rått og vått.  Ekte.  Ikke polert.  Levende i stedet for ukebladaktig glansbilde.

Antall kunder varierer enormt mye.  Ikke alle kunder er der like lenge.  Kjenner flere eskorter som i noen perioder på inntil 10 dager har hatt 8 kunder om dagen (men da er det flere som er korte treff på et kvarter.)  Lavere pris = sannsynlig at hun betjener flere kunder daglig.

Nope.4 er min grense.Jeg er for låt til treff mer av 4 kunde per dag..

😂😂😂

Lenke til kommentar
5 timer siden, Zezeh skrev:

Ja,det er sant.Men hvor du ta det vi har 30 kunde i uka?

En realistik tall,10 kunder er en bra uka.Maks jeg har tatt er 4 kunder per dag.

Noen kunde liker faktisk stinky pussy.Noen mann betale extra for slikk en fitta som har sædle fra dagen for.Noen be deg ikke vaske for vi treffes.Jeg synes det er litt for mye..ugh..

Men jeg elsker blå ost,who am i to judge someones taste..😂

Polish anna en gang klaget på at 8 menn tok kontankt og alle 8 kom ikke i bloggen hennes, en bordell som ble tatt ned var det snakk om at de jentene kjørte 11 om dagen (https://www.nrk.no/norge/xl/avslorte-hemmelig-bordell-i-oslo-1.16009497)

jeg synes en gjennomsnitt hore i Oslo møter 3+ for dagen, vet ikke om de andre micky mouse byene som moss, lillestrøm…

for meg hun kan gjerne møte 50–100 nordmenn i uka så lenge hun er ren når jeg dropper inn.

Lenke til kommentar
6 timer siden, Zezeh skrev:

Ja,det er sant.Men hvor du ta det vi har 30 kunde i uka?

En realistik tall,10 kunder er en bra uka.Maks jeg har tatt er 4 kunder per dag.

Noen kunde liker faktisk stinky pussy.Noen mann betale extra for slikk en fitta som har sædle fra dagen for.Noen be deg ikke vaske for vi treffes.Jeg synes det er litt for mye..ugh..

Men jeg elsker blå ost,who am i to judge someones taste..😂

Pussy connoisseur her: meste pussy smaker godt, anerledes kanksje men alt skal prøves. So lenge det er naturlig og ikke syk. Liker egen og annen creampie, det er pirrende.

MEN: verst smak er av jenter som knuller med kondom og ikke vaske i mellom, gammel gummi smak er forferdelig. Også ikke slikke jenter etter jeg har knullet henne med kondom.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...