Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

24 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      10
    • vel, bare om det er gratis
      4
    • hva er dette for noe tull
      6
    • nei
      4


Anbefalte innlegg

@Pwhite og @Påsan.  Den kvinnen vi har snakket om på PM som dere er interessert i.  Nå har jeg fått en avtale med henne denne uka.  Hun sier at det holder med meg denne gangen, men dere er nevnt, og hun er ikke uinteressert.  Litt deilig å få henne eksklusivt er det jo :-)   Hva var det @Revenger skrev en gang: First mover advantage?

Hehe..dette er nesten litt sånn som i gamle dager da frimurerne satte inn kryptiske annonser i papiravisene.  Ja, jeg er så gammel at jeg fikk med meg det!

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

@Pwhite og @Påsan.  Den kvinnen vi har snakket om på PM som dere er interessert i.  Nå har jeg fått en avtale med henne denne uka.  Hun sier at det holder med meg denne gangen, men dere er nevnt, og hun er ikke uinteressert.  Litt deilig å få henne eksklusivt er det jo :-)   Hva var det @Revenger skrev en gang: First mover advantage?

Hehe..dette er nesten litt sånn som i gamle dager da frimurerne satte inn kryptiske annonser i papiravisene.  Ja, jeg er så gammel at jeg fikk med meg det!

😂😂😂

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

@Pwhite og @Påsan.  Den kvinnen vi har snakket om på PM som dere er interessert i.  Nå har jeg fått en avtale med henne denne uka.  Hun sier at det holder med meg denne gangen, men dere er nevnt, og hun er ikke uinteressert.  Litt deilig å få henne eksklusivt er det jo :-)   Hva var det @Revenger skrev en gang: First mover advantage?

Hehe..dette er nesten litt sånn som i gamle dager da frimurerne satte inn kryptiske annonser i papiravisene.  Ja, jeg er så gammel at jeg fikk med meg det!

Om det kan være noen trøst, hvorfor stake opp en dass som ikke er tett - just saying🤢

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Langbein og @jegern, dagen for stiftelse av sjakklubben for spill & sex nærmer seg raskt.  Han dere vet blir ikke med, men kanskje vi skal åpne for flere?

@Langbein har du fortalt mange nær og hvor vi skal møtes?  Kan du stole på dem?

Ellers foreslår jeg at vi møtes et annet sted først, og når @jegern har blitt full går vi til det andre stedet.  Vil dere at jeg skal ta med en dame?

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Ellers foreslår jeg at vi møtes et annet sted først, og når @jegern har blitt full går vi til det andre stedet.  Vil dere at jeg skal ta med en dame?

Skal dere forlate meg for en MMF trekant? 😄

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, jegern skrev:

Skal dere forlate meg for en MMF trekant? 😄

Neida, da skal vi spille sjakk og ha sjans til å vinne.  Tror faktisk to damer kan bli med, men tre blir for mye!

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Damer + Sjakk? Enten får sjakken lide, eller så blir damene avvist, tror det blir vanskelig.

Enig! 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Damer + Sjakk? Enten får sjakken lide, eller så blir damene avvist, tror det blir vanskelig.

OK, men jeg tenkte at det var mulig å gjøre tre ting på samme tid: Sex, sjakk og sigarer! (les: alkohol)

  • Like 2
Lenke til kommentar

Kanskje ikke på offentlig sted, da

(selv om det oxo er noe jeg elsker, og det kan jo være en utfordring for dere andre....så kan jeg se på!)

  • Like 2
Lenke til kommentar

@Oslo_bukken skrev: 

Støtter dette, veldig bra med økt aktivitet men synes veldig mange av innleggene er off topic. Flere reelle anmeldelser og diskusjon om damer takk!

Klar over at dette innlegget faktisk er off-topic😜

--> Det er så sant, så sant det du skriver.  Vi er mange som er alt for dårlige til å holde oss til saken.  Klarer det ikke alltid jeg heller.  Så lenge admin ikke rydder opp i rotet vil det nok fortsette.  Mange av de nye vet ikke bedre, og forsøket mitt med Sheriff i påskeferien var ikke særlig vellykket pga. spammerne som oversvømte trådene.

Personlig tar jeg mange ganger off-topic-spørsmål og diskusjoner her i Tullekontoret.  Tagg den du vil diskutere videre med, eller fortelle noe.  Eller gjør som du sier: Lag et innlegg i Fillene fyker.

Takk!

  • Like 1
Lenke til kommentar

@thorm kan du diskutere videre med @Oslo_bukken her, eller et annet sted?

@thorm skrev:

Hvor har du det fra at forumet har ligget brakk i mange år? Å jo hun leverer GFE så det holder.  Og statistikken din her tilsier vel at du har vært mindre enn lite aktiv så jeg ser bort fra dine kkommentarer

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@Oslo_bukken skrev: 

Støtter dette, veldig bra med økt aktivitet men synes veldig mange av innleggene er off topic. Flere reelle anmeldelser og diskusjon om damer takk!

Klar over at dette innlegget faktisk er off-topic😜

--> Det er så sant, så sant det du skriver.  Vi er mange som er alt for dårlige til å holde oss til saken.  Klarer det ikke alltid jeg heller.  Så lenge admin ikke rydder opp i rotet vil det nok fortsette.  Mange av de nye vet ikke bedre, og forsøket mitt med Sheriff i påskeferien var ikke særlig vellykket pga. spammerne som oversvømte trådene.

Personlig tar jeg mange ganger off-topic-spørsmål og diskusjoner her i Tullekontoret.  Tagg den du vil diskutere videre med, eller fortelle noe.  Eller gjør som du sier: Lag et innlegg i Fillene fyker.

Takk!

Admin? Finnes det en admin da?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Oslo_bukken skrev:

Admin? Finnes det en admin da?

Virker sånn, eller i det minste en eller annen moderator med noen minimumsrettigheter.  Rett etter påske var det en del innlegg som ble fjernet.  Slike som var typisk uten mening: puler mora di, etc.

Og nesten 30 brukernavn ble slettet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

OK, men jeg tenkte at det var mulig å gjøre tre ting på samme tid: Sex, sjakk og sigarer! (les: alkohol)

Vi husker jo Bill Clinton, der har vi sigar og sex dekket

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

@thorm skrev:

Syntes bare det er fantastisk at et medlem med hele 16 innlegg som har vært medlem i hele 2 år kan påstå at forumet har ligget brakk i "mange" år. Er ikke enig i det men jeg har da bare vært medlem i over 30 år via forgjengerne til dette forumet og har hatt mange hundre innlegg. men hva veit vel jeg da lissom 

Jeg prøver igjen å få deg til å være on-topic her eller et annet sted.  Nå leser @Oslo_bukken dette snart.  Så kan dere fortsette her.

Ja @thorm, jeg har lest og likt mye av det du har skrevet.  Og vi er uenige om enkelte ting.  Og mye i forumet er fremdeles langt fra perfekt.

Men hvorfor så hårsår på at noen syns det er mer interessant å delta her nå?  Du er litt sånn "husker du" sammen med @Blue bell.  Jeg var oxo med på det forrige forumet.  Har vært horekunde i mer enn tre tiår.  Men det er ikke noe å skryte av, eller grunn til å sable ned noen som bare har 10-15 innlegg.  Argumenter saklig og gi begrunnelser på det du mener om sexarbeidere du har besøkt.  Please.

  • Like 2
Lenke til kommentar
7 minutter siden, jegern skrev:

Vi husker jo Bill Clinton, der har vi sigar og sex dekket

Han var/er visst ikke noen stor sjakkspiller.  Det er @Revenger, for han har slått meg 4x.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Virker sånn, eller i det minste en eller annen moderator med noen minimumsrettigheter.  Rett etter påske var det en del innlegg som ble fjernet.  Slike som var typisk uten mening: puler mora di, etc.

Og nesten 30 brukernavn ble slettet.

Hei, hvordan kontakter man admin i tilfelle? Han svarer ikke på @Administrator hvert fall…

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Oslo_bukken skrev:

Hei, hvordan kontakter man admin i tilfelle? Han svarer ikke på @Administrator hvert fall…

Det eneste som ser ut til å virke 100% er om du ber om å få kontoen/brukeren din slettet.  Det skjer visst ikke automatisk.  Altså er det en eller annen som godkjenner ønsket ditt.  Det vet jeg skjedde for Apeesel og Zezeh.

  • Like 1
Lenke til kommentar
44 minutter siden, Tototre skrev:

Det eneste som ser ut til å virke 100% er om du ber om å få kontoen/brukeren din slettet.  Det skjer visst ikke automatisk.  Altså er det en eller annen som godkjenner ønsket ditt.  Det vet jeg skjedde for Apeesel og Zezeh.

Apeesel er sletta? Han hadde jo et av de kuleste navnene også. Det var veldig triste nyheter.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...