Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

23 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      10
    • vel, bare om det er gratis
      4
    • hva er dette for noe tull
      5
    • nei
      4


Anbefalte innlegg

På 1.3.2024 den 17.13, Revenger skrev:

Ikke spansk😳

Nei, ikke for min del heller.  Og som med Service francais og English service var det kanskje litt prematurt å stille spørsmålet.  Men så snart det blir etterspørsel er vi på forumet klare.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

kOPIER inn fra @Karsten s Reviews, en etterlysning fra @ShamanDureX:

Har @Karsten sluttet?
Det blir et stort tap for forumet.
Håper på oppdatering snarest.

 

Jeg, eller @jegern (som er informasjonsasstent - under læring) kommer med en oppdatering ved anledning.

Ellers kan det jo kanskje være smart om jeg utnevner @ShamanDureX til stedfortreder om jeg skulle bli fraværende i mer enn 48 timer, som ser ut til å være tilfellet med Karsten pr. denne time.  @Revenger skal holde Durex i ørene om han går over strekene, og i verste fall tre et kondom over hodet hans.

Sannsynligvis vil en mulig årsak til et så langt fravær være at @Zezeh og jeg har startet sammen på forretninger som opptar all min tid og alle mine mentale krefter.

@Langbein og @Påsan vil sikkert oxo være behjelpelige ved akutte behov.  Alt som har med web å gjøre, altså teknisk, vil kunne besvares av @Kaxda

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

@Påsan 

Så det tekniske var det jeg fikk når det var snakk om trekant ja, takk skal du f… meg ha 😄

- det er ikke godt for ADHD'n til alpdlp om vi fortsetter chatten i den andre tråden.  Så ta det her.  Bare tagg meg så funker det.

Til saken: Jeg bestemmer jo ikke hvem som får knulle?  Du må bare være frampå selv.  Vis ditt indre dyr!  For alt det jeg vet så er det du som er den andre mannen i trekanten jeg skal ha med @Zezeh om alt går i orden?

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Påsan skrev:

@Tototre for all del skal ikke pirke i diagnoser og gjør som jeg får beskjed om. Ja du kan jo lure..

Hun er den eneste jeg kan spørre, men hun har sagt at svaret kommer på onsdag.  Så det er best å vente.  Jeg har gått på minst en smell med en dame tidligere.  Ønsker ikke å gjøre det igjen i kommende uke.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, ShamanDureX skrev:

Det er her jeg kommer inn @Tototre?

Ikke i 3kanten, håper jeg?  Vil først ha en middag med deg.

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
38 minutter siden, Tototre skrev:

@Påsan 

Så det tekniske var det jeg fikk når det var snakk om trekant ja, takk skal du f… meg ha 😄

- det er ikke godt for ADHD'n til alpdlp om vi fortsetter chatten i den andre tråden.  Så ta det her.  Bare tagg meg så funker det.

Til saken: Jeg bestemmer jo ikke hvem som får knulle?  Du må bare være frampå selv.  Vis ditt indre dyr!  For alt det jeg vet så er det du som er den andre mannen i trekanten jeg skal ha med @Zezeh om alt går i orden?

Bekreft det.

Jeg skal vet ønsdag vis jeg kan reise til Oslo 14/03.

word!

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Ikke i 3kanten, håper jeg?  Vil først ha en middag med deg.

forretningsmiddag.  Tar det på representasjonskontoen

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Sendte mld til en kvinne i kvedl:

  • Håper vi kan treffes før neste søndag.  Uken min er ledig ... .... .... på kveldene + hele lørdag 😀
  • OK😘 skal si fra imorra

@Påsan jeg er vant til å vente på svar

 

Endret av Tototre
kveldene
  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Sendte mld til en kvinne i kvedl:

  • Håper vi kan treffes før neste søndag.  Uken min er ledig ... .... .... på kveldene + hele lørdag 😀
  • OK😘 skal si fra imorra

@Påsan jeg er vant til å vente på svar

 

Men jeg er opptatt 14.03. Så kan du jo tenke og tolke selv

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Påsan skrev:

Men jeg er opptatt 14.03. Så kan du jo tenke og tolke selv

Den er god!  Godt å skrive det her så har du et alibi i en eventuell rettssak om du velger å ikke godta forelegget.  Viser med dette til mitt innlegg som svar på 223s invitasjon

  • Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Den middagen tar vi senere på kvelden, har du testet alex sushi?
ligger rett ned i gata fra hotellet til @Zezeh

Nei, har faktisk ikke spist sushi ennå.  Har ventet på den rette anledningen.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Da er det på tide, vi kan ta med take away til @Zezeh

Du drikker vel sake til?  Hva er den rette temperaturen?

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Håper ikke at vi irriterer de som syns vi chatter for mye nå?  

Vi er jo i den designede chattetråden, så det bør være OK?

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...