Gå til innhold

Hva er erfaringen og hvilken er anbefalt


Has

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hos alle tre og ville styrt unna imari var jeg deg, med mindre du er keen på en tur på Zoologisk hage i samme slengen.

Mia gir deg en heftig PSE og Anine en lekker GFE, begge syntes jeg var veldig bra.  

  • Like 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Jeff Pezos skrev:

Jeg har vært hos alle tre og ville styrt unna imari var jeg deg, med mindre du er keen på en tur på Zoologisk hage i samme slengen.

Mia gir deg en heftig PSE og Anine en lekker GFE, begge syntes jeg var veldig bra.  

Har møtt både Mia og Imari i 2022 og stiller meg 100% bak Jeff Pezos’ bedømming. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært djevelens advokat mot de som elsker Anine i en annen tråd, uten at jeg har møtt henne.  En sikker kilde mener at hun ikke har en perfekt bj.  Men jeg skal krype til korset og innrømme at hun er blitt godt forsvart av flere forummedlemmer.  Liker oxo at det blir spesifisert at hun er GFE (vanilje).

Da har du to greie valg.  Jeg ville forsøkt begge med en dag rekonvalens i mellom.  Da starter du selvsagt med Mia!

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...