Gå til innhold

Stalltips i Åre?


sixax

Anbefalte innlegg

På 25.2.2024 den 17.34, sixax skrev:

Skudd i mørket her, men om noen sitter på tips i Åre så mottas dette med takk! 😊

Ifølge @nelson2 så skyter jeg fra hofta, ganske sikkert mer enn en gang.  Men som jeg sa til han så bruker jeg hagle med bly, så sjansen for å treffe er der.

Uansett, Åre er i Sverige, og det er et verre land enn Nisselandet når det gjelder politisk korrekthet PK og anti-sexkjøpslov.  Hva er det de kaller horekundene der? Torsker??? en fisk....vel, svenskene om det.  Åre er vel et vintersportssted som besøkes av utallige mennesker flere uker i året.   Ønsker deg god ferie, @sixax!  Og det må jo være noen der som selger sex.  Med så mye folk så fins det også eskorter i nærheten.  Om ikke tilgjengelige for incall, så bør det jo finnes noen som er villige til å komme til ditt sted når du er der.  

Dere som kjenner Åre, kom dere ut av stallen og del de beste tipsene deres, please!  Det vil kunne føre til at flere legger vinter- og påskeferien til stedet, og kjøper sex der, og så vil det ryktes blant sexarbeiderne at det er så mange nordmenn med penger der, at flere jenter vil dra dit for å jobbe.  Derfor hjelper du deg selv om du hjelper andre nå.

Men vi venter kan vi kose oss med dette:

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Wow, domenenavnet Sexwork.net  som skal ha vært brukt i norden selges for ....hold på pengene: 400 millioner + NOK (omtrentlig kurs, de ønsker mer)

Tror ikke akkurat at noresk.com er i nærheten av de summene, men har kanskje økt med noen tusen den siste tiden.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, Revenger skrev:

fint innhold i den stallen der :-)   Det jeg egentlig savner litt er det som jeg oxo har lagt inn i 223-trippelen for vurdering: Kvinnens tenningsnivå!  Filmen med Jessica? Black Bull og venninnen hennes mangler et vesentlig element.  Det er først rundt 12:28 at det kommer ordentlig med fukt på pikken.  All knullingen før den tid ser ganske tørr ut.  Så jentene er ikke nok tent.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Setter pris på at du prøver å piske opp stemninga, @Tototre! Tviler på det blir napp her. Har prøvd å lete på den siden, @nelson2, samt mange andre. Får prøve å se om noe lokalt dukker opp på Snapchat eller noe når jeg er der.

Artig at du postet akkurat den scenen, @Revenger! Det der er trolig den scenen jeg har runket mest til. Lastet den ned i gode galme P2P-dager som kåt tennåring. Har siden den gang slukt alt jeg finner med Jennifer Andersson. Drømmedame, uten tvil.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Tråden til @sixax sporet av i mange slags forslag til hva et stalltips er.  Men tror ikke det har med fjøspuling å gjøre i Sverige. 

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...