Gå til innhold

Dritt når du ikke vil ha det!

Gjest

Vanlige odører under sextreff  

19 stemmer

1. 1. Hva er mest vanlig tror du av disse?

• Fitta lukter reke
      2
    • Anus er ikke luktfri
      3
    • Dårlig ånde
      11
    • Annet
      3
  2. 2. Pusser du tennene før et sextreff?

• Ja, alltid
      13
    • Ja, ofte hos henne oxo
      1
    • Ja, på morran
      4
    • Jaa, dagen før
      0
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

I løpet av dagen kommer en ny episode av HfH.  (Håndbok for horekunder)  Del 4: Red Flags.  Mangler bare en anekdote før den er klar.  Noen som har en historie om hygiene?

Inntil da, under arbeidet med teksten, hvor mange ganger har jeg ikke hatt med med sexarbeidere som ikke har vasket seg godt og grundig før moroa. Skal innrømme at det har skjedd at jeg kunne trengt en vask først oxo.  Nå snakker jeg om gateprostituerte og de som har alt stæsjet sitt i en liten håndveske.  

Hva er det verste?  Holder en knapp på bæsjelukt mens vi har doggy.  Om det ikke er scat jeg ønsker er det ikke akkurat det som tenner meg mest.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
12 minutter siden, shawty lo skrev:

jeg har opplevd de eldre 30+ og de med litt kjøtt på kroppen har lukt der nede. pasta sauce som ligget ute halv-dag. 

pasta som ligger over lengre tid i romtemperatur, er farlig å spise.
Dette er fordi bakterier overlever kokingen.
Disse bakeriene spirer og vokser ut, 
under vekst i produktet danner det seg
det varmestabile giftstoffet toksin.

Den fitta kunne drept deg med andre ord!

Lenke til kommentar
10 timer siden, shawty lo skrev:

jeg har opplevd de eldre 30+ og de med litt kjøtt på kroppen har lukt der nede. pasta sauce som ligget ute halv-dag. 

Haha takk for god beskrivelse nå fikk jeg virkelig ikke lyst til å gå ned på en jente med det første 🤣

Lenke til kommentar
23 timer siden, Mr. V skrev:

Haha takk for god beskrivelse nå fikk jeg virkelig ikke lyst til å gå ned på en jente med det første 🤣

Det du ikke dør av blir du herdet av, sa min far.

Til søndagslunsj var det kjøpefitte til desssert.  Kort besøk på halvtime.  Kyssing, suging og så jeg med hodet mellom beina hennes når hun ligger på rygg.  Tar et godt sveip med tunga.  Hm...hva er dette for en ny smak?  Slikker litt til og trekker pusten.  Som når jeg drikker vin.  Klarer ikke å definere smaken.  Ser opp på henne.  Hun lurer på hva som skjer.  Det er en annerledes, ny smak her, sier jeg.  Tar et sveip til med tunga, åler meg oppover og deler smaken i munnen hennes.

Jeg lever ennå.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar