Gå til innhold

Norske Ina?


Testlykke

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, balola623 skrev:

hver sin smak

Det er helt tydelig.  Ina har vært aktiv i noen år og har hatt besøk av mange.  Vi forstår alle hvorfor.  Selv har jeg ikke besøkt henne, men koser meg når jeg leser anmeldelser fra menn som har gjort det.  Kombinasjonen norsk, lav pris og stort tjenestetilbud er uslåelig.  Funker i alle land!

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært der en gang, det var bra. Litt enklere med norsk, du må like store litt lav jente for å få noe ut av det. Hu er innstilt på at du skal ha det deilig. Prøvd å få til et møte etterpå, det er ikke lett å få tak i hu. Er avhengig at det er på en oslotur. Da har hun ikke svart. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Assa, ikke for å være festbremsen eller den pripne her, men det der skulle faktisk jeg hatt betalt for å utfolde meg med, godt betalt også.

  • Thanks 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Assa, ikke for å være festbremsen eller den pripne her, men det der skulle faktisk jeg hatt betalt for å utfolde meg med, godt betalt også.

Fint at du liker helt andre jenter.  Du er jo ikke noen festbrems når du ikke kommer på festen engang.  Ina gleder garantert sine menn.  Det er derfor jeg sier til noen av eskortene jeg møter at dette kan de gjøre livet ut siden de har så god service, om de orker!  Det er ikke bare kropp og utseende som.gjelder.

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Gaggball skrev:

Det er ikke alle fester man ønsker å gå på ;)

Korrekt, noen fester holder jeg med definitivt unna, helt frivillig :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...