Gå til innhold

Anna_anna (svindler)


Gjest

Anbefalte innlegg

Litt oppdatering..

Vis noen slik skjer med en av dere,er det mulig a fyll en Tvangsinndrivelse av faktura eller skriftlig melding.

Hun som eier min venn penger har 2 selskap,fast adresse her i Norge og har vanlig jobb,så vis du tenke å hjelp en stakka thai jenta,eller en sårbar ukranianske snill dama,tenke igjen.

70% av disse dama har mer formue i utlands en deg her i Norge.En av min nærest eskorte venn bygg en luksus 10 leilighet bygg som er verd minst 10 million kr.Og andre har 5 eiedom + en spa.


Ikke lån.Vi klare vis vi jobber hard..👍🏻

Lenke til kommentar
29 minutter siden, per4017 skrev:

Legg ut bilde av annonsen, da den ikke er oppe lenger. Slik en kan se hvem vi ikke skal treffe🫣

Det hjelp ikke,hun har ingen annonsen opp

Men vi har hennes ekte navn/adress ..alt.

Hu har bli varsel,fikk flere muligheter.Noen som ta mellom 2500-4000 per kunde,i en thai massasje,sikker klare betale tilbake 24 k.

Men det er typsik Thai,lure eldre norsk om penger.

Det gi darlig ryke til andre eskort..🤯

 

4daa892c-0c79-4685-9b01-896e7497a5fa.jpeg

0f4b9318-8a8a-43d6-b7c0-2df42bc0351e.jpeg

Lenke til kommentar
2 timer siden, Zezeh skrev:

Det hjelp ikke,hun har ingen annonsen opp

Men vi har hennes ekte navn/adress ..alt.

Hu har bli varsel,fikk flere muligheter.Noen som ta mellom 2500-4000 per kunde,i en thai massasje,sikker klare betale tilbake 24 k.

Men det er typsik Thai,lure eldre norsk om penger.

Det gi darlig ryke til andre eskort..🤯

 

4daa892c-0c79-4685-9b01-896e7497a5fa.jpeg

0f4b9318-8a8a-43d6-b7c0-2df42bc0351e.jpeg

Jeg vurderte faktisk å ta kontakt med henne tidligere når hu var i Haugesund. Glad jeg ikke gjorde det ser jeg 👍

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, gultekult skrev:

Ser hun er i haugesund igjen, virker ekte, men falske bilder ifølge anmeldelsen.

Stemme det,det er ikke hun i bilde.

Min torpedo ikke “jobber” med dama,han er en håpeloss romantisk med svakt for asiatisk kvinne…

Håper hun begynt a betale tilbake min venn snart,hu har mye a miste vis hu fa noen problemer med politiet..

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...