Gå til innhold

Sex uten dom! 223s kort-kurs om ubeskyttet sex

Gjest

Sex uten kondom  

13 stemmer

1. 1. Hvor mange forskjellige sexpartnere har du hatt ubeskyttet anal/vaginal sex med i år?

• 0
      2
    • 1 (kjæreste/samboer)
      5
    • 2 (som ikke vet om hverandre)
      3
    • 2
      0
    • 3 eller flere
      3
  2. 2. Har du noen gang vært smittet av en kjønnssykdom?

• ja
      2
    • nei
      10
    • vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Dette er siste eksamensoppgaven jeg må levere før jeg kan bli Grand Master.  Håper den står på egne bein!  Hører du, Ingvild Kjerkol?

Det fins mange varianter av sex uten å bruke kondom, som suging uten (owo), slikking av kvinnen (da kan du bruke slikkelapp) analsex og vanlig sex med inntrenging i vagina. Dette kort-kurset tar for seg analsex og vanlig vaginal sex uten kondom.

Ja, det har skjedd meg oxo. Utenom de faste forholdene jeg har vært involvert i gjennom ekteskap og elskerinner. Ved siden av disse faste har jeg, ikke ofte, men kanskje for mange ganger, hatt sex med kortvarige bekjentskaper. Det har vanligvis ikke vært planlagt, eller avtalt. Jeg har alltid med kondom på besøk (klarer ikke jordbærlukt, eller for små, trange hylster). Hun som får besøk er den som til syvende og sist avgjør hvordan det blir. Jeg spør ikke etter det. Likevel skjer det noen ganger. Ja, skal innrømme at jeg har spurt noen av de faste jeg har møtt opp gjennom årene. Brianna og Elizabeth har svart nei. Noe jeg helt klart respekterer, og har likevel fortsatt å se dem. Vet jo at det vil være helt krise for dem om de blir syke. Perry har oxo nektet meg samleie. Derfor ble det slutt der.  Det er ikke alle andre som har sagt nei.

OK, litt erfaringsdeling nå. Du møter en eskorte. Dere har ikke avtalt samleie uten dom. Hun trer det på når det er tid for det. Kanskje du må hjelpe til. Enten fordi hun har lite erfaring, eller fordi den er for liten, eller noe annet som jeg ikke har tenkt på. Kanskje for mye olje på pikken eller hendene så hun ikke får tak?

Alt vel så langt. Dere starter enten i misjonær, eller at hun rir deg. På topp har hun full kontroll i starten. Mange jenter liker det. Så kan du ikke støte til bunns på tredje tur inn. Hun kan faktisk hoppe av. Dere koser dere. Legger dere sidelengs. Det blir bare bedre og bedre. Du kjenner at ikke alt er på plass. Stopper og sier fra. Hun trekker kondomet godt ned mot penisroten. Sånn. Nå kan dere fortsette. Går over til hundestilling (doggy). Du strammer opp kondomet igjen før du støter inn. Hun er våt nå. Det er plaskelyder. Dere elsker. Så er det av igjen. Hun sier at det ikke gjør noe:

• La oss fortsette
  • Er du clean? spør du
  • Of course, svarer hun. Testing myself every week

Du får likevel ikke komme inni henne. Sikkert av hensyn til rengjøring før neste kunde.

Hva gjør du etterpå? En erfaren horekunde tester seg for seksuelt overførbare sykdommer, på engelsk forkortet til STD. Etter hver gang du har hatt ubeskyttet sex med en ukjent partner. Det har blitt noen tester, ja. Hos fastlegen betaler du bare for vanlig legetime, for testene er gratis. Det gjelder mange andre steder oxo, og det fins steder hvor du ikke betaler i det hele tatt, uten at jeg kan si noe mer om dem enn det du kan lese deg til.

Typisk når du ber fastlegen om å bli testet for kjønnssykdommer, så starter det med spørsmål om du har noen symptomer. Hvis ikke tas det gjerne bare en urinprøve for testing. Det er litt for lite testing for en sak som dette. Derfor er det viktig å utdype hvem du har hatt sex med, for da blir legen plutselig mer alvorlig og bestemmer seg ofte for full pakke! Med blodprøvetaking. Det vanlige er da å bli testet for hiv, syfilis, hepatitt, mycoplasma, gonore og klamydia. Testen må tas 14 dager eller mer etter samleiet. Om du bestiller test et annet sted enn hos fastlegen så sier du at du ønsker en SOI-test (seksuelt overførbare infeksjoner.)

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
22 timer siden, Tototre skrev:

Dere elsker. Så er det av igjen. Hun sier at det ikke gjør noe:

• La oss fortsette
  • Er du clean? spør du
  • Of course, svarer hun. Testing myself every week

Du får likevel ikke komme inni henne. 

Tok en titt på teksten igjen nå når det kom en reaksjon fra @Minuss.  Legger merke til den rare dialogen på blanding av norsk og engelsk.  Tenkte ikke over det mens jeg skrev.  Det er akkurat sånne ting som blir sagt mellom kunde og en eskorte som har bodd noen år i Norge.  Kjenner flere slike😁

Lenke til kommentar

jeg gjorde det med en eskorte i mai i fjor, mitt første naken fitte, jeg var jomfru før juni 2022 og måtte smake uten gummi. dama i bildene var pen nok for å ta en uten gummi besøk. . angret siden og har ikke planer om det i fremtiden. har ikke betalt helseskatten på den(heldig).

IMG_3043.png.a14f3d101ed7011d0a24cf14aaf9fd6c.png

Endret av shawty lo
  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar