Gå til innhold

Er alle kvinner horer?

Revenger

Anbefalte innlegg

Det var det jeg visste, og nei prinsen, jeg er virkelig ingen incel, tvert imot, jeg elsker kvinner😍

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-scientific-fundamentalist/201103/are-all-women-essentially-prostitutes

NB! Usikker på om linken virker direkte, men artikkelen er virkelig verdt litt bry. 223s fokus på å opptre som en gentleman blir backet-opp, og det antydes at horekundene er smartere enn resten - ikke en nyhet for oss😂

• Like 2
Lenke til kommentar

tok litt tid å lese, og har annet jeg må gjøre nå.  Eller helst i går.  Uhu... En hovedpoeng i artikkelen er dette:

The intelligent man knows that "free tail is the most expensive kind," and can make the reasonable and pragmatic decision to spend his money on a "sure thing" rather than chasing women whose price and quality are uncertain.

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Tototre skrev:

tok litt tid å lese, og har annet jeg må gjøre nå.  Eller helst i går.  Uhu... En hovedpoeng i artikkelen er dette:

The intelligent man knows that "free tail is the most expensive kind," and can make the reasonable and pragmatic decision to spend his money on a "sure thing" rather than chasing women whose price and quality are uncertain.

Hore?ikke alle, men som byttevare..alltid..

Lenke til kommentar
12 timer siden, Tototre skrev:

Det vi nok egentlig søker, mange av oss som bruker eskortenettstedene i Norge (som mildt sagt er upålitelige) er om vi klarer å finne den kvinnen som gir den kvaliteten vi forventer.  Sitatet viser til luksuseskorter i New York som tok 300$ timen.  I Norge har det ikke alltid vært de dyreste (norske) som har levert best.

Lenke til kommentar
3 timer siden, ShamanDureX skrev:

@Revenger Det er visse avtrykk som kvinner får på innsiden av vagina når di har for mange sex partnere.
Det trenger di å få renset ut, og jeg tilbyr øvelser for det.

Ja, men hva med analt🥸

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Ja, men hva med analt🥸

Mine gledespiker er mer opptatt av oralt.  Flere snakker med iver om tannlegebesøk (noen er faktisk så begeistret at jeg lurer på hbordan de betaler der) og at behandlerne ser at de har mye sex.

Lenke til kommentar