Gå til innhold

Min egenpresentajon


Tototre

Ennå er det håp, eller?  

6 stemmer

  1. 1. Kan du tenke deg et uforpliktende møte med 223 som ikke innebærer sex i en eller annen form?

    • ja
      3
    • nei
      3
    • vet ikke
      0
  2. 2. Kan du tenke deg å være på et møte med 223 hvor sex er en viktig del av treffet?

    • ja
      4
    • nei
      2
    • vil knulle han
      1
    • vil se han knulle
      1
    • vet ikke
      0
  3. 3. 223 er på mange måter en moderne mann, motsatt av Kong Harald. Vil dette være rett tid å trekke seg tilbake?

    • ja
      1
    • nei
      4
    • vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

Hei, hei, 

jeg er en horekundeklovn som liker å skrive, prate og ha ulike former for sex med andre som liker det, eller tar betalt for det.  I løpet av dagen i dag kommer jeg til å nå nivået Grand Master her på forumet.  Litt usikker på om noen har gjort det tidligere?  Føles litt sånn som at jeg er Luke Skywalker...er det mer å gjøre nå, eller skal jeg gå i eksil og vente til det blir bruk for meg igjen?

Vel, dette er presentasjonssiden.  Her er jeg:

Male with the symbol of the stallion.  I am not a native Norwegian.  The nick Toto was not available, that's why I am 223.  I loved the rock band Toto in the 80s when I was a youth.  Most of my life I have made a living by talking, but I have also pursued a craft.  At the time being I'm thinking about whether I should write my third book next year.  You may also contact me on snapchat if needed.  And through creating a user here, I have understood that I should probably have joined the scouts since I am so happy to get badges!

 

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...