Gå til innhold

Mens vi venter på GB

Gjest

Mange har forestillinger og forventninger til et GB, men får det ikke til likevel  

31 stemmer

1. 1. Hva er viktig for deg for at du skal komme! på et gangbang?

• rett pris (fra 0 - 2k)
      3
    • gode omgivelser
      6
    • hvem skal banges?
      22
  2. 2. Hva vil du foretrekke av disse alternativene?

• bli hentet av en maxitaxi sammen med alle andre deltakere på et møtested
      5
    • finne fram til stedet selv
      18
    • bli møtt av den som skal banges personlig og ledet til stedet
      8
  3. 3. Har du fremdeles lyst til å være med på GB?

• ja
      24
    • nei
      6
    • vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Tototre skrev:

@Zezeh om du venter på midnattssola i Tromsø, så venter du på noe godt.  Kanskje en trekant med @Langbein i båt kl 02 hadde vært en opplevelse å minnes?  Så kan jeg fiske etterpå.  I sjøen, altså.

Vi trenger da ikke å vente på midnattsola @Tototre. Elskov under nordlyset er en opplevelse for livet. Det må du prøve @Zezeh, kom til Tromsø NÅ!

• Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Langbein skrev:

Vi trenger da ikke å vente på midnattsola @Tototre. Elskov under nordlyset er en opplevelse for livet. Det må du prøve @Zezeh, kom til Tromsø NÅ!

Har lyst,men ingen penger til reise akuratt nån(eller til den neste 4 år,😂😂😂)men ja,nordlys jeg må se!!!😊

Lenke til kommentar
19 minutter siden, Langbein skrev:

Vurderer nå faktisk å betale for flybillett og opphold for å få deg til Tromsø @Zezeh Fordi du virker å være ei veldig koselig og spennende dame som jeg har lyst til å bli kjent med.

I am in!😊Kjeder meg her i Stavanger..Trenger ta en tur..😊

Lenke til kommentar
19 timer siden, Tototre skrev:

@Zezeh jeg må advare deg!  @Langbein smigrer deg kun for en ting.  Og det er ikke for å bli kjent med deg.  Han vil k_ _ _ _e.  Sånn er det med de i Nordens Paris under både nordlys og midnattssol!

@Zezeh, du må ikke høre på det tullpratet til @Tototre. Selvsagt inviterer jeg deg til Nordens Paris først og fremst for å bli kjent med deg, ditt språk og din kultur. Men klart det, dersom du ønsker å bli tilfredsstilt på andre ting enn kaffe og wienerbrød, så stiller jeg selvsagt opp. Man er da en gentleman fra et  møblert hjem og oppfører seg sådan. Er du ikke enig at vi må stilles opp for våre flotte kvinnelige forummedlemmer når de ber om det, @Tototre?

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Langbein skrev:

@Zezeh, du må ikke høre på det tullpratet til @Tototre. Selvsagt inviterer jeg deg til Nordens Paris først og fremst for å bli kjent med deg, ditt språk og din kultur. Men klart det, dersom du ønsker å bli tilfredsstilt på andre ting enn kaffe og wienerbrød, så stiller jeg selvsagt opp. Man er da en gentleman fra et  møblert hjem og oppfører seg sådan. Er du ikke enig at vi må stilles opp for våre kvinnelige forummedlemmer hvis de ber om det, @Tototre?

Jeg elsker wienerbrød..

Seriøs nå,jeg vil gjerne ta en tur til Norges Paris, @Tototre er bare sjalu fordi du vil ikke spandere flybillett til han.Men jeg vil sier jeg takk,som gave fra en venn.Samme som jeg ma ta en kaffe mes Tototre nå jeg er i Oslo.Jeg liker virkelig utdannede mennesker, som har intelligente samtaler og selv om de er uenige, vet hvordan de skal respektere andres meninger.

Jeg hadde en plan,RE oddelagt og jeg må fikse den dritt,det var min egen feil å bli reaktiv uten tenke på konsekvenser,uansett  jeg har rett, noen ganger er stillhet gull.Jeg hadde bare to annonse dager der.

Si acabo.det er slutt.Jeg har en ny virkelighet nå, og jeg må tenke på det. Hvis jeg fortsetter i RE tankesettet,vil bli fanget i prostitusjonens onde sirkel.La meg fikse dette mini-kaoset fra de siste to ukene, så besøker jeg deg i Tromsø med glede!
Også jeg kan ta en pit stop i Andenes..har familie der ❤️

La meg 

Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

@Tototre blir sjalu? Det kan jeg aldri tenke meg.

Neida, jeg sitter her med en flaske Rivesaltes Tuilé Hours d´Age 2013 og koser meg med å følge dialogen deres.  Jeg har akkurat gitt deg min personlige anbefaling, Langbein.  Om at du har god smak når det gjelder noen damer som jeg oxo liker.

Lenke til kommentar

Å dæven. Tror kanskje at jeg har sendt ut feil signaler til dere, @Tototre og @Zezeh. Beklager!  Ser nå at jeg skriver dette i tråden "Mens vi venter på GB" Absolutt ikke min intensjon å være med på GB. Jeg er ikke opplært til sånne avanserte greier. Jeg er en stille og beskjeden mann som kun ønsker å kose alene sammen med ei koselig dame. Det må vi vel kunne klare å få til @Zezeh?

Endret av Langbein
  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Langbein det fins flere muligheter på GB.  Du kan bli hentet med maxitaxi slik at ingen ser bilskiltet ditt.  Og det er en egen kategori for de som kun vil drikke alkohol, spise buffet og se på at vi andre har oss med henne.  Tror det er noe rabatt å hente der om du ikke er altfor dyr i drikkevanene.

Lenke til kommentar

Ja jeg kan se på mens dere har dere med @Zezeh. Apropos se på, husker tilbake da jeg var 17 og var på ReperBahn i Hamburg. Betalte noen få mark for å få titte gjennom et lite hull i veggen for å se på et par som hadde seg. Den beste runken jeg noen gang har opplevd.

• Like 2
Lenke til kommentar
53 minutter siden, Langbein skrev:

Ja jeg kan se på mens dere har dere med @Zezeh. Apropos se på, husker tilbake da jeg var 17 og var på ReperBahn i Hamburg. Betalte noen få mark for å få titte gjennom et lite hull i veggen for å se på et par som hadde seg. Den beste runken jeg noen gang har opplevd.

Ah, jeg hadde mitt første peep show i SoHo i London.  Det var solooppvisning, men avslutningen var god.

Lenke til kommentar
20 minutter siden, Mr. V skrev:

Forventer en videosnutt av møte her. Jeg er ikke tøff nok til møte på GB med dere velhengte hingster!

Jajaja, det er mange videosnutter som er på tegnebrettet nå.  Det jobbes med en abbonementsløsninger tilpasset alle behov og lommebøker.  @Kaxda ryktes å være på saken.  Det blir jo selvsagt på den lukkede, hemmelige delen av forumet, som kun de som har truffet meg IRL får adgang til.  Sorry @Ann Irene og et par til....

Lenke til kommentar

Er på saken. Har kamera utstyr i 4k og ledlys på stativ pakket og klart til utrykking når ventetiden er over. Du kan være med som «co director» @Mr. V. Bak kamera er vi alle like, og for de foran skal vi nok finne en gunstig vinkel så vakre @Zezeh får skinne og alle hingstene oxo ser bra ut.

for ekstra reklame vurderer jeg et intervju av Cathrine Borten med Fredrik Solvang som journalist om GB. Hadde blitt et pent par. 

betalingsløsningen aksepterer kun tyske mark og gull, via @Admin-RE 😂

Lenke til kommentar
På 23.2.2024 den 22.25, Langbein skrev:

Vurderer nå faktisk å betale for flybillett og opphold for å få deg til Tromsø @Zezeh Fordi du virker å være ei veldig koselig og spennende dame som jeg har lyst til å bli kjent med.

@Langbein

Ta et tips fra håndboka og bruk bonus poeng fra jobb turer for å fly dama inn om du kan. 

Lenke til kommentar