Gå til innhold

Å vente utenfor

Revenger

Anbefalte innlegg

Kan være en prøvelse. Det virker som få eskorter forstår hvor håpløst det kan være...Prøve å spille den usynlige mannen, labbe litt rundt, snakke med mora mi eller en snekker som ikke kan snekre (fiktivt😂), vinke til burugler bak blomsterpottene, sniktitte på WA, takle 3 more minuttes evt. horekunder på vei ut, finne ly for regnet. Godt da endelig å finne en trygg havn.

• Like 8
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Timing, min gode mann.  Det er alfa og omega.  Pluss alternative strategier for alt som måtte kunne komme til å oppstå.  Selvsagt hjelper det med skuespillererfaring, men det verste syns jeg nok kan være eneboliger med god sikt til alle naboer om sommeren når alle er ute.

• Gjøre som @Blyanten: Gå eller kjøre forbi stedet i forkant for å få en oversikt over inngang, folk og dyr.
  • Gjøre som @Påsan og kle deg ut.  Ha med koffert, ta på andre klær når du går ut.  Hatt/hodeplagg den ene veien er da et must!
  • Gjøre som @Solan og spill rollen som privatdetektiv: Du later som om du har noe viktig å gjøre der, snakker med folk, intervjuer mistenkelige personer og går inn for å gjøre et dybdeintervju.
  • Jeg har ofte med meg en bærepose med varer, en sekk, eller en veske.  Full av kontanter.  Varelevering.

Når det er for folksomt, eller svært synlig for nysgjerrige naboer, så kikker jeg ikke på WA, men da ringer jeg eskorten og snakker med henne når jeg går fram til døra.  Men timer det alltid.  Ringer 1 min før jeg er framme.  OM hun ikke svarer blir det abort.  Og nytt forsøk når kontakt oppnås.

Lenke til kommentar

horekunder på vei ut har jeg ikke erfaring med, hadde mistet alt lyst 😄. hvis det blir 30 min forsinkelser så føler jeg hun ble nettop ferdig med horekunde og har sikkert ikke gadd med god rengjøring.

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg var frekk nok til å si jeg var tidlig ute og hørte om hun var ledig litt før, sist d skjedde. Men tar rådene om timing med meg med litt større alvor etter deres eksempler her. Stort sett gjort som @Blyanten at tatt et sveip forbi litt før og funnet et fornuftig sted å vente litt unna. 

har opplevd ved tre anledninger å møte andre på tur ut, og et par ganger kø i dusjen når d er flere jenter som jobber der. Synes d er litt kick jeg, å se han som kanskje var før meg i jenta. Eller vite hvem som driver på i nabo rommet. Ellers er jentene flinke å si fra når kysten er klar til badet er min erfaring.

unntaket er thai sjapper jeg er trygg på. Deilig å rusle ut av dusjen med bare håndkle på og kanskje henge d over skuldra om d bare er jenter der og småsnakke på vei inn i rommet. Høflig og naturlig såklart, følger god etikette der oxo😅

Lenke til kommentar

Jeg har aldri møtt noen av dere på noen av de stedene jeg har vært.  Unntatt på på Hub.

Men jeg har det litt som @Kaxda når jeg ser andre par sko i gangen.  Tenker på hvem det kan være.  Når det er to par herresko der og flere jenter på stedet, da er det jo en god del trafikk.  Det blir siste besøket mitt der, uansett hvor god sexen er.  Verste med dusjkø er ikke ventingen, men at den som har vært der før meg noen ganger har vært en gris!  I en periode i Tønsberg hadde jeg med eget håndkle når jeg besøkte eskorter på et bestemt hotell.  

Lenke til kommentar

@shawty lo jeg har ikke med meg innerlomme håndkle, så noen ganger kommer jeg til nye jenter som har et tragisk opplegg på dette.  Vått håndkle på badet.  Da går jeg tilbake til henne og sier at hun får vaske meg med våtserviettene sine.  Noen ganger har det vært godt.  Men dusje gjør jeg ikke uten tørt håndkle!

Lenke til kommentar

ber di meg vente, så drar jeg!
respekterer di ikke prinsen sin tid, så går  gull myntene mine til ei annen prinsesse.

jeg betaler ikke full pris på brukt marked. det sier seg selv.
noen av dere liker dem ny brukt, det skal dere få lov til.

men når jeg betaler over 2000kr, så forventer jeg ferskt kjøtt🥩

• Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Sto utenfor en blokk i Lillestrøm en kald vinters kveld. Fikk tilsendt koden jeg skulle slå på WA men jeg skjønte ikke helt systemet ved døra, ikke fruen heller. Endte opp med å få koden til en annen leilighet og fyren som bodde der kom ut til døra. Ble en jævlig klein stemning hvor han begynte å spørre hvem jeg skulle besøke osv. Beklaget bare for å forstyrre og prøvde på beste vis å overbevise om at jeg skulle besøke en kompis som rota med å gi riktige opplysninger. Ble stående utenfor i hvertfall 10 - 15 minutter å surre rundt da før hun til slutt kom ned og låste meg inn.

Hun hadde vist da ringt den hu leide av og spurt etter kode for å slippe inn mannen sin, men bare fått til beskjed om å gå ned og låse opp. Fikk små angst av hele greiene, men møtet ble bra til slutt 😅

Det å finne frem og komme seg inn stresser meg helt vilt mere enn alt annet når det kommer til besøk. Håper dette blir bedre etter som en får mere erfaring, hehe. 

• Like 4
Lenke til kommentar

@lewli ja, det blir bedre med årene om du lærer av det som ikke går på skinner.

Et triks er å snakke med eskorten på mobilen når du skal ringe på sånne dørklokker med leilighetsnummer.  Da hører du gjennom telefonen hennes at du har gjort riktig.  Og det går raskere å løse event. problemer.

Lenke til kommentar
38 minutter siden, Revenger skrev:

Det finnes ikke noen stairway to heaven her - mobilen er et horebukkskilt...

Ja, enig.  Syns derfor det er bedre å trykke den mot øret under hatten, eller ha sånn propp i øret inni hettegenseren.  Framfor å titte på tekst

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Ja, enig.  Syns derfor det er bedre å trykke den mot øret under hatten, eller ha sånn propp i øret inni hettegenseren.  Framfor å titte på tekst

Bør jeg ikke ha telefonen på høyttaler og holde den foran meg å rope inn i den? 

• Haha 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Påsan skrev:

Bør jeg ikke ha telefonen på høyttaler og holde den foran meg å rope inn i den? 

Jo, om du eller eskorten du skal treffe er tunghørt er dette løsningen.  Da skal dere bare passe på at ingen i nærheten kan snakke det samme språket som dere.  Foreslår et hurtigkurs i Røverspråk.  Jeg holder 3-dagers-kurs sommeren 2024 med  studiebesøk og praksis inkludert.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Jo, om du eller eskorten du skal treffe er tunghørt er dette løsningen.  Da skal dere bare passe på at ingen i nærheten kan snakke det samme språket som dere.  Foreslår et hurtigkurs i Røverspråk.  Jeg holder 3-dagers-kurs sommeren 2024 med  studiebesøk og praksis inkludert.

Totakokok foforor inonfoforormomasosjojononenon.   Jeg må nok på røverspråk for viderekommende i såfall. 

• Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Påsan skrev:

Totakokok foforor inonfoforormomasosjojononenon.   Jeg må nok på røverspråk for viderekommende i såfall. 

vi slår oss sammen.  jeg skaffer folka og du holder kurset.  jeg ordner sted, underholdning, mat og kvinner.  Enig?  vi holder jo på å bonde ikveld, om jeg har rett forståelse av dette utenlandske uttrykket som vi bruker som om det skulle være et norsk ord

Lenke til kommentar