Gå til innhold

Nye forummedlemmer og anmeldelser


Tototre

Flere falske anmeldelser kommer på www.noresk.com  

7 stemmer

  1. 1. Hvem kan ha glede, nytte eller seksuell tilfredsstillelse av å skrive falske anmeldelser? (flere valg er mulig)

    • eskorten selv
      6
    • hennes venner/venninner
      3
    • misfornøyd horekunde
      6
    • fornøyd horekunde
      2
    • halliker & bakmenn
      7
    • onkel og tante politi
      1


Anbefalte innlegg

Nå skal vi passe godt på og røkte i de innleggene som handler om anmeldelser!

Mange nye forummedlemmer hopper rett på og skriver anmeldelser av eskorter de har vært i kontakt med, eller oxo besøkt.  Jeg vet at noen av disse er de samme som alltid skriver på RE og andre nettsteder for enten å ødelegge for andre,  eller for å framheve sine egne jenter.  @Hiawatha kan være en av disse.  Jeg vet ikke.  Har sendt han en PM og sagt at han godt kan være ekte, men innlegget hans https://www.noresk.com/forum/emne/10194-jasmin/ må verifiseres av andre, erfarne forummedlemmer før jeg stoler på det.  Så heretter kommer jeg til å sette inn et CONFUSED ansikt på type anmeldelser fra nye forummedlemmer inntil andre bekrefter/avkrefter.

Når du anmelder en sexarbeider: Husk alltid link til annonsen + navn + by.  Så blir navnet enklere å søke på.

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Karsten det fine her på http://www.noresk.com sammenlignet med nettstedene hvor vi kan skrive reviews, er jo at her kan vi oxo diskutere den som anmelder.  Og som mange her har skrevet tidligere er det noen kvalitetstegn:

  • har anmelderen en kjent historikk med presise anmeldelser fra før?
  • har anmelderen bidratt i forumet på en konstruktiv måte?
  • har jeg egne erfaringer som stemmer med det anmelder skriver, selv om vi har ulike preferanser?

Vanligvis så er det ganske enkelt å si noe om bilder i annonsen, alder, og hvilke tjenester og hvordan de utføres, samt stedet for incall, om det er flott eller ei rønne.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...