Gå til innhold

Vil du få bedre selvtillit? 223s kurs for bedre Nettsamfunnsomdømme


Tototre

223s kort-kurs-serie  

4 stemmer

  1. 1. Hvordan vurderer du kortkurset om bedre Nettsamfunnsomdømme med terningkast?

    • 6
      2
    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      1
    • 1
      0


Anbefalte innlegg

I november i fjor ble jeg disset av en bruker her på forumet fordi jeg nok ga et langt og litt vel foredragaktig svar på et innlegg han hadde.  Greit nok.  Har ikke hørt noe fra han etter at han spurte om jeg holder kurs.  Ja, her og nå starter 223s kort-kurs-serie.  Det blir innen utvalgte temaer.  Noe nyttig, men kanskje ikke alt.

BEDRE NETTSAMFUNNSOMDØMME

Mange forummedlemmer sliter med selvtilliten, meg inkludert.  Vil jeg klare å komme to ganger i løpet av et treff med en eskorte?  bør jeg bestille 90 minutter for å være sikker?  Eller du sliter på andre områder i livet.  Ikke fortvil.  Her på forumet kan du bli verdsatt av andre.  Hver gang noen reagerer på noe du har ytret i et innlegg, en post, eller et svar, så får du poeng.  I løpet av noen måneder har jeg nå kommet opp i rekordmye Nettsamfunnsomdømme.  Sjekk det lille grønne merket hva du har.  En enkel metode for å øke ditt Nettsamfunnsomdømme er som følger:

  1. Slå på PC eller mobil
  2. Logg inn med brukeren din på http://www.noresk.com
  3. Finn et innlegg skrevet av @anonymbruker, @Zezeh eller @Tototre.
  4. Les litt og skriv en liten kommentar.
  5. Gi en reaksjon.

Og vipps, så har du snart et Nettsamfunnsomdømme på 1k du oxo :-)  Da er du ikke lenger Neutral, men du blir GOOD!

  • Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...