Gå til innhold

Gatedamer i England


Satyr

Anbefalte innlegg

Jeg er jeger og "friluftsmenneske" og er veldig glad i å jakte ned etnisk hvite damer i klassiske "horestrøk", hvor de står med sine høye hæler og nettingstrømper o.l. - eller bare et sånt strøk a la de vi har i Oslo og Bergen og tidligere også Stavanger, her i Norge, hvor all slags slike damer, inkl. narkomane, så klart, tidvis trekker innom, og man bare må bruke sansene litt for å skille dem fra andre, tilfeldige, som går forbi eller som jobber (normale jobber) i området. (Akkurat slik er det jo på strøket i Oslo, selv om det i alle fall i norskegaten er i en såpass rolig gate, helt uten fortausforretninger, at det er veldig enkelt å se hvem som står og venter på kunder.. )

Jeg tenker å ta minst én kosetur til UK i år, av lengsel, fordi det er et av mine favorittland på jord. Fish & chips, engelsk fotball, publiv, parker, musikkopplevelser og kosmopolitansk atmosfære.. Kanskje jeg kan leve fint på de vanlige damene jeg møter på en slik tur, men jeg har ingenting imot å slenge snoppen fort inn i munnen på ei sånn gatedame, som kan suge den av, runke den litt inn i og mot munnen sin, massere lett med ene flathåndene under ballepungen min og så tar i mot satsen min i munnen (for å svelge eller spytte ut ved siden av), før hun suger og slikker meg helt ren og gir meg en våtserviett til vaske "fiskelukten" av med i tillegg... Ekstra fint når slikt skjer i et smau e.l., med hverdagsmennesker gående forbi når som helst bare noen meter unna, uten å se oss (så lett).

Er det noen her som har erfaring med hvor i England, kanskje særlig London, det er lett å møte slike gatefugler og å skaffe seg denne klassiske, superbe, opprinnelige gatedameopplevelsen... ?

Ville vært særdeles takknemlig for tips :)

Det er lett å google seg til opplysninger om slike steder i London, men i ingen av oversiktene skriver noen hva slags damer man finner der, nøyaktig hvilken gate eller hvor i den gata man treffer dem, hva de koster (kan/bør prutes ned til) eller hvilke tjenester de utfører.......

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Gjest paal_erik_68

Jeg var i London før jul ifjor.

Med et lite forbehold omkring det jeg sier nå!

Gatedamer er ikke tillatt, selv om de sikkert/muligens finnes? Jeg vet ikke hvor de er.

Men:

I Soho området finnes det en mengde såkalte "modeller" som annonserer. Det er gjerne håndskrevne lapper ved ringeklokke i oppganger. Her finner du "alt" fra unge pene damer til de som har vært i yrket en menneskealder...

Lenke til kommentar

Gatetrafikk er ikke lov i England men til tross for det så har jeg opplevd oppstilte damer på fortauet og funnet slike sorthvite firkanter på strategiske steder beregnet på menn med smart telefon. En kanfinne greie venninner for natta på enkelte puber. Har også i fra Norge ordnet meg med selskap via en passe datingside beregnet på "ensomme" menn. Problemet mitt med England er at der har jeg venner som vil spørre hvorfor jeg ikke besøkte de. Flyet i fra Sandefjord lander jo omtrent på trappa til dem.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...