Gå til innhold

391 Fylkesmesterskap


Tototre

Mangel på tilbud?  

15 stemmer

  1. 1. Hvor er de beste tilbudene om kjøpesex?

    • Hamar
      9
    • Lillehammer
      1
    • Elverum
      0
    • Gjøvik
      0
    • Tynset
      1
    • Annet sted
      4


Anbefalte innlegg

Her under Hedmark & Oppland er det blitt postet 391 innlegg og svar.  Det er kun 4 innlegg mer en fylket med minst i forumet.  

Nå er det konkurranse mellom dere og Sogn og Fjordane/Møre og Romsdal om å komme unna jumboplasseringen!  STÅ PÅ!

Heia Hedopp!  Gammal hedmarking her🤘

Lenke til kommentar

Det andre fylket drar innpå dere nå!  Skrive innlegg i løpet av helga så dere ikke havner på J U M B O P L A S S E N

Lenke til kommentar

Bare for å presisere spørreundersøkelsen: Med Annet sted, så menes annet sted i Innlandet enn de nevnte stedene over.  Altså ikke utenfor gamle hedopp.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er overrasket over at Annet sted leder an i spørreundersøkelsen.  Aner ikke hvor dette er, er det et horemekka i Innlandet som har gått meg hus forbi (Brummunddal?) eller er det bare det at det er fem forskjellige karer som har sine stamplasser på f.eks. Vinstra, Løten og Ottestad?

Lenke til kommentar

Send meg en PM om tilbudet på Tynset.  Jeg skal dit snart.  Og denne gangen forstår jeg at å legge ut bilde, nick og full meny kanskje ikke er det mest nyttige.  Selv om Tynset har verdens største sparkstøtting utenfor rådhuset (som ser ut som en brunost), så regnes nok ikke stedet som horekundenes mekka i Norge.  Det må være enten en lokal kjendishore, eller en av de utenlandske som har blitt plassert nord i Østerdalen og som nå har funnet en måte å overleve der ved å spare penger for å unnslippe en dag.

Lenke til kommentar

Dessverre så er markedet i innlandet svært dårlig og kryr av falske annonser med stort sett gamle og utdanka damer som har bilder av unge pene jenter.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Mr. V skrev:

Dessverre så er markedet i innlandet svært dårlig og kryr av falske annonser med stort sett gamle og utdanka damer som har bilder av unge pene jenter.

Sad, but true....

Kunne ikke vært mer enig! 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...