Gå til innhold

Eskortematte


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forstått bakgrunnen for de litt merkelige logaritmiske funksjonene mellom tid og pris som damene våre opererer med?

Spranget fra 1500 for 30 min til 2000 for 60 min skjønner jeg, en reduksjon i minuttprisen fra 50 til 33kr per minutt for en kunde som blir lenger gir mening. Men hvorfor prisen skal øke igjen til 40kr per minutt når man forlenger til 90 min, for 3500, da faller jeg av. På en måte kunne det være forståelig at 90 min føltes litt lenge, så man ønsker litt ekstra betalt for å lide seg gjennom de kleine samtalene som oppstår når kunden har tømt seg for tredje gang. Men så synker prisen igjen til 33 kr per min når man øker til 120 min for 4000… Og det blir kaos i hodet mitt igjen.

 

At en og annen av fruentimmerne brukte tiden i mattetimene til å onanere seg selv, eller sidemannen, for en femtilapp, i stedet for å følge med i timen er vel ikke så usannsynlig. Er vel det man kaller en side job. Men på RE virker det å være en såpass kollektivt matematisk psykose at jeg velger å tro at det ligger sterkere krefter bak. Noen med innsikt? 😵‍💫

Lenke til kommentar

Seriøst er det noen eskorter som gjør dette for å slippe møter over en viss lengde.

Halvtime gir vanligvis tid til 1cum.  Time 2x.  90 min, kanskje 3x.  Da må hun jobbe hardt.  Få som orker denne påkjenningen, derfor priser de det sånn at etterspørselen er lik 0.  Men får hun en sånn kunde om dagen kan hun jo ta et par færre kunder.

Ikke tenk for mye på dette med det øverste hue.  Betal om du et kåt nok på henne.  Jeg tar heller to eller flere turer!

Endret av Tototre
Siste avsnitt
  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Saitolaito skrev:

Er det noen som har forstått bakgrunnen for de litt merkelige logaritmiske funksjonene mellom tid og pris som damene våre opererer med?

Spranget fra 1500 for 30 min til 2000 for 60 min skjønner jeg, en reduksjon i minuttprisen fra 50 til 33kr per minutt for en kunde som blir lenger gir mening. Men hvorfor prisen skal øke igjen til 40kr per minutt når man forlenger til 90 min, for 3500, da faller jeg av. På en måte kunne det være forståelig at 90 min føltes litt lenge, så man ønsker litt ekstra betalt for å lide seg gjennom de kleine samtalene som oppstår når kunden har tømt seg for tredje gang. Men så synker prisen igjen til 33 kr per min når man øker til 120 min for 4000… Og det blir kaos i hodet mitt igjen.

 

At en og annen av fruentimmerne brukte tiden i mattetimene til å onanere seg selv, eller sidemannen, for en femtilapp, i stedet for å følge med i timen er vel ikke så usannsynlig. Er vel det man kaller en side job. Men på RE virker det å være en såpass kollektivt matematisk psykose at jeg velger å tro at det ligger sterkere krefter bak. Noen med innsikt? 😵‍💫

Artig, tallene dine gir en logistisk funksjon, eller s-funksjon, se under.

Tipper at forventet økt sex-tid vs. oppkoblings-/nedkoblingstid medfører at prisen stiger brattere  fra 60 minutter og opp mot 90 minutter. Damene regner med at de må levere mye sex i snitt til kunder som bestiller i dette intervallet. Utover dette reduseres priveksten, kanskje fordi damene vet at sex-tiden typisk synker, gutta er fornøyde, klarer ikke å holde seg, mister lysten, vil heller prate, eller komme seg ut;)IMG_1258.thumb.jpeg.34df341f183fd0977db6f79fa815b2a7.jpeg

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Var det jeg tenkte, at det var en logisk sammenheng. Er vel noe av den samme grunnen til at Pimpa sin dyreste halvtime er i overgangen fra 60 til 90 minutter, når melkesyren i underarmene begynner å sette inn. Skal prøve å få spurt henne til uken.

IMG_2926.jpeg

Lenke til kommentar

Så egentlig kan man ta 45 minutter, kle på seg og gå ut, og så komme inn igjen for nye 45 minutter og betale 600+600= 1200 kr for 90 min? 😅

Endret av TerjeNilsen
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Ser poenget - Jeg tenker ihvertfall slik...

1. Pris 1500 for 30 min. Det blir tid til litt forspill og så 10 minutter til heftig friksjonsaktivitiet flr det er inn i dusjen, og så fuck off. Kontrollerbart.

2. Pris 2000/2500 for 60 min. Litt rabatt. Det skal være litt hyggelig også, tid til DFK, en god BJ, litt lek og så sex før den første orgasmen... Og så tid til en runde til...

3. Øker timeprisen fra 60 til 90 min. De som velger alternativet vil enten ha mer massasje i starten og kanskje massasje mellom. Det begynner å bli krevende... Kanskje 3 runder.. Mye testosteron i kunden.. 

4. Kunden fra alternativ 3 vil ha kjørt fra seg på 90 min og de siste 30 blir bare kos og helt uten sex (for de fleste).

Nå er jeg usikker på om konkurransemyndighetene vil reagere på det som ser ut som ulovlig prissamarbeid - dette gjelder jo de fleste pikene. Men risikoen for millionbøter er nok minimal....

Endret av Karsten
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Egentlig tror jeg det er såre enkelt;

30 minutter er 1500

60 minutter er 2000

30 min + 60 min = 1500 + 2000 = 3.500,-

De er jo ikke dumme disse damene, bare fordi de er gode til å k…..

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...