Gå til innhold

Usjda... Egen kåt, vill, dame eller kjøpemoro..?


Karsten

Anbefalte innlegg

Nå sliter jeg. Jeg har en venninne som jeg kjenner privat etter skilsmisse. Hun er det som jeg og mine venner vil omtale som dritfin, sexy, kåt, vill, sjarmerende og alt det andre jeg ville sagt om en "mademoiselle Grand Classe" (ihvertfall jeg som ikke kan fransk..).

Så har det seg sånn at selvom jeg er sammen med henne flere dager så er det fortsatt interessant med våre taksameterveninner... Jeg greier ikke å la være - selv når jeg får all sex jeg kan ønske meg.

Andre som har det sånn...?

Crazy!

Endret av Karsten
  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
54 minutter siden, Karsten skrev:

Så har det seg sånn at selvom jeg er sammen med henne flere dager så er det fortsatt interessant med våre taksameterveninner... Jeg greier ikke å la være - selv når jeg får all sex jeg kan ønske meg.

Andre som har det sånn...?

Crazy!

Selvsagt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Ernest skrev:

Skryt nå bare du 😉 

Sånn skulle jeg ønske jeg også hadde det ❤️🥰

 

 

👍

Jeg skulle ønske jeg kunne "nøye meg" med en vanlig, fin, kåt venninne. I stedet blir det bare spenningssøken.

Lenke til kommentar

Det går fint å gjøre begge deler.  Det kan halvparten av mennene her være enig i.  10% av den halvparten er oxo fornøyd med.sexlivet med kjæresten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Det går fint å gjøre begge deler.  Det kan halvparten av mennene her være enig i.  10% av den halvparten er oxo fornøyd med.sexlivet med kjæresten.

Max 10%, tenker jeg... 🤪

  • Like 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Revenger skrev:

Min anbefaling: cold turkey. Slutt med horer og prøv, finn en skallekrymper om du må. 

Jeg er ledig nå!

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 16.2.2024 den 14.56, Revenger skrev:

Min anbefaling: cold turkey. Slutt med horer og prøv, finn en skallekrymper om du må. 

Jeg bare poengterer en situasjon - har da ikke tenkt å slutte... Dette var ikke et rop om hjelp 🤪🤣

  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 16.2.2024 den 13.18, Karsten skrev:

Jeg greier ikke å la være

Dette handler om to forskjellige ting. Så ikke stress.

Jeg er gift og har hatt vilter morgensex med min barberte kone i tre stillinger + oral. Likevel sjekker jeg på RE om det skjer noe nytt på tantrafronten.

Endret av Blyanten
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Blyanten skrev:

Dette handler om to forskjellige ting. Så ikke stress.

Jeg er gift og har hatt vilter morgensex med min barberte kone i tre stillinger + oral. Likevel sjekker jeg på RE om det skjer noe nytt på tantrafronten.

Suverent svart!  Forskjellige tilbud på forskjellige steder.  Et par eskorter har pirret meg ekstra med at samvær med dem gjør at jeg har mer sex hjemme.  Og det stemmer ofte.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...