Gå til innhold

Sara Hot Hot, erfaringer?


gnumez

Anbefalte innlegg

Om man ønsker at jentene som har operatør skal sitte igjen med en større del av potten, så kan man bestille ekstra tjenester ved oppmøte. Dette var det en av dei organiserte latina jentene som sa til meg. Jeg tror dei fleste vil sette pris på dette. Bare ikke gjør det med ekstra tjenester som krever forberedelser på forhånd.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg lar debatten om damer med operatør/bakmenn ligge, men! 
 

 

jeg var hos Sara på freddan, ganske sent, rundt 01:00 på natta. 
Likte meg godt hos henne. Hun tok den i fua som en helt. nå så ikke jeg på klokka, men, etter en 10 min med suging, ble det rett inn der bak, og jeg jukka på i flere stillinger, før jeg snudde henne rundt for litt facials. 

det varte rett i underkant av en time. 

Innlevelsen var dog ikke helt der, men nok til at det føltes helt ok. 

Lenke til kommentar
På 24.2.2024 den 0.20, Tototre skrev:

 

Så følger jeg nyhetene og de snakker om kriminelle gjenger her i landet.  Colombianerne har kontroll på kokainmarkedet blir det sagt.  Og mitt kjennskap til utenlandske minoriteter får tankene i retning av at prostitusjonen kanskje er et bein i en mangesidig, kriminell aktivitet.  Og når det er flere typer lovbrudd som er vevet sammen blir det alltid mer interessant for onkel å se på det.  Tenker jeg.  

Akkurat der tror jeg det er potte tette skott mellom de beina. Man blander ikke den gjengen som skal ta imot 1,6tonn pulver til 400k pr kg med den andre gjengen som kan lede oppmerksomheten til onkel via pikene. De treffer nok ikke hverandre, og har ganske ulike kompetanser og omgangskretser.

men at det er fettere med samme familienavn som tilslutt ender opp med begge pengestrømmene der i colombia, det er meget mulig. Tror det er lite onkel her hjemme kan gjør med akkurat de familiene.
 

Hva ballen angår, er heller jeg mot at flertallet passer i turoperatør møter villig dame teorien. Dessverre tydelig at enkelte av disse ikke kan faget sitt når man får historier som den @Burt_Reynolds gikk seg på nylig, og ødelegger både for jentene, kunden og seg selv på sikt. For de er nok lite happy de jentene oxo.

intervjuer du ikke latinasene dine om sånt når dere er ferdige med akt 1?

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Kaxda skrev:

Akkurat der tror jeg det er potte tette skott mellom de beina. Man blander ikke den gjengen som skal ta imot 1,6tonn pulver til 400k pr kg med den andre gjengen som kan lede oppmerksomheten til onkel via pikene. De treffer nok ikke hverandre, og har ganske ulike kompetanser og omgangskretser.

men at det er fettere med samme familienavn som tilslutt ender opp med begge pengestrømmene der i colombia, det er meget mulig. Tror det er lite onkel her hjemme kan gjør med akkurat de familiene.
Hva ballen angår, er heller jeg mot at flertallet passer i turoperatør møter villig dame teorien. Dessverre tydelig at enkelte av disse ikke kan faget sitt når man får historier som den @Burt_Reynolds gikk seg på nylig, og ødelegger både for jentene, kunden og seg selv på sikt. For de er nok lite happy de jentene oxo.

intervjuer du ikke latinasene dine om sånt når dere er ferdige med akt 1?

Helt sikkert riktig som du skriver.  Det er jo du som kanskje er onkel, ikke jeg.  Jeg har jo alltid vært fornøyd med latinaene jeg har besøkt.  Selv om jeg ikke kan spansk.  Og akt1 blir vanligvis den eneste akten for min del nå for tiden.  Når det gjelder det med intervjuer så er dette sånne touchy ting som vi aldri snakker om.  Men noen av damene forteller om hvordan de organiserer aktiviteten sammen med landsmenn, venner og familie som bor i Norge.  Sier ikke at det er en klar sammenheng, men det kan jo hende at noen i den norsk-colombianske storfamilien, som jentene kjenner, driver med stoff.

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Kaxda skrev:

Akkurat der tror jeg det er potte tette skott mellom de beina. Man blander ikke den gjengen som skal ta imot 1,6tonn pulver til 400k pr kg med den andre gjengen som kan lede oppmerksomheten til onkel via pikene. De treffer nok ikke hverandre, og har ganske ulike kompetanser og omgangskretser.

men at det er fettere med samme familienavn som tilslutt ender opp med begge pengestrømmene der i colombia, det er meget mulig. Tror det er lite onkel her hjemme kan gjør med akkurat de familiene.
 

Hva ballen angår, er heller jeg mot at flertallet passer i turoperatør møter villig dame teorien. Dessverre tydelig at enkelte av disse ikke kan faget sitt når man får historier som den @Burt_Reynolds gikk seg på nylig, og ødelegger både for jentene, kunden og seg selv på sikt. For de er nok lite happy de jentene oxo.

intervjuer du ikke latinasene dine om sånt når dere er ferdige med akt 1?

Neimen @Kaxda du er vel fyren som er glad i å leke hvitridder og informere eskorter. Morsomt hvordan du forteller dem om innlegg som handler om dem, og deretter spør om rabatt. Mange av dere har falt for fristelsene, kostnadene går opp, og man er villig til å selge sjela si for litt rabatt når trygden ikke strekker til, hehe.

Lenke til kommentar
42 minutter siden, Apeesel skrev:

Neimen @Kaxda du er vel fyren som er glad i å leke hvitridder og informere eskorter. Morsomt hvordan du forteller dem om innlegg som handler om dem, og deretter spør om rabatt. Mange av dere har falt for fristelsene, kostnadene går opp, og man er villig til å selge sjela si for litt rabatt når trygden ikke strekker til, hehe.

Har du tatt for mye møllers tran @Apeesel?

Har ikke lyst å bite på så dårlig agn. Gå og fisk et annet sted om behovet for å tøffe seg ikke går over.

Endret av Kaxda
Ble for sent til å krangle med et esel
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Kaxda skrev:

Har du tatt for mye møllers tran @Apeesel?

Har ikke lyst å bite på så dårlig agn. Gå og fisk et annet sted om behovet for å tøffe seg ikke går over.

Du redigerte kommentaren og tekstem din… men la meg fortelle deg ungemann…. En kriger, derimot, kan være en som kjemper for ulike formål, både rettferdige og urettferdige. Men det som skiller en sann kriger fra en simpel krigsaktør, er visdommen i å velge kampene og å bruke styrken for å beskytte og forsvare, heller enn å undertrykke eller ødelegge.
 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Apeesel skrev:

Du redigerte kommentaren og tekstem din… men la meg fortelle deg ungemann…. En kriger, derimot, kan være en som kjemper for ulike formål, både rettferdige og urettferdige. Men det som skiller en sann kriger fra en simpel krigsaktør, er visdommen i å velge kampene og å bruke styrken for å beskytte og forsvare, heller enn å undertrykke eller ødelegge.
 

Var du der da? Tok så lang tid uten at du svarte så endra tekst og satte kursen mot senga. Ut fra det jeg har sett av deg her på forumet, er visdommen å ikke gidde å bite på sånt agn bare for at du skal trolle.

 

 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Kaxda skrev:

Var du der da? Tok så lang tid uten at du svarte så endra tekst og satte kursen mot senga. Ut fra det jeg har sett av deg her på forumet, er visdommen å ikke gidde å bite på sånt agn bare for at du skal trolle.

 

 

Jeg bærer ikke på bedrag… alle av mine vurderinger treffer som et lyn og er troverdige. Enkelte hyller meg som horekundenes redningsmann. Ignorerer du mine råd, omfavner du ødeleggelse og ulykke med åpne armer. Apeesel er her for å fremme god kunnskap og informasjonsflyt…

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Apeesel skrev:

Jeg bærer ikke på bedrag… alle av mine vurderinger treffer som et lyn og er troverdige. Enkelte hyller meg som horekundenes redningsmann. Ignorerer du mine råd, omfavner du ødeleggelse og ulykke med åpne armer. Apeesel er her for å fremme god kunnskap og informasjonsflyt…

Da har vi vel sammenfallende målsetninger og lite å krangle over. Men slikt vas som du farer med i posten lengre oppe, gir dårlig måloppnåelse.

Lenke til kommentar
22 timer siden, Kaxda skrev:

Da har vi vel sammenfallende målsetninger og lite å krangle over. Men slikt vas som du farer med i posten lengre oppe, gir dårlig måloppnåelse.

Beklager jeg har blandet deg med en annen, tar tilbake. Det var ikke du som sendte melding til eskorten. Tar tilbake, se min nye tråd så skjønner du. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...