Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Valentines day i dag utgår da resten av husstanden jobber eller er virusbefengte. Så kan invitere til «Malentines» hangout i denne tråden kl.21. Ta med deg noe å drikke som du sier hei og presenterer i tråden her, så er du med. Så følger vi på med anektdoter om din værste date, mansplaining, avsporinger og det du måtte brenne inne med en halvtimes tid. Som oppvarming og tematisk avsporing tenkte jeg å introdusere en annen helgen, St.Vitalis som er de prostituerte og dag arbeideres helgen. Historien hans er at han kartla alle horehusene i byen der han kom. Så jobbet han hele dagen, får så å ta med dagslønna og besøke en ny prostituert hver natt. Han kjøpte henne fri for natta, og tilbrakte den i bønn og omtanke med henne. Etterhvert ble han beryktet og skal ha uttalt «er ikke også jeg en mann som alle andre. Pass dine egne saker» når han ble konfrontert med sin umoral. Han ble etter endel år overfalt av en misfornøyd moralist og døde hjemme av skadene. Da han ble begravet ble kirken overfylt av prostituerte som hyllet han, og han ble senere kanonisert helgen for disse for sin innsats. Han var såklart Italiener.. feires forøvrig 11.januar i den østlige kirken. (fritt oversatt fra wikipedia) Heng deg på kl.21 og si hei og hva du har i koppen/glasset, så tar vi det derifra! Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 På trening dessverre.🏒 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Haha..du skriver for langt! Men jeg kommer. For å matche deg må jeg nok skrive noen ferdige chatter som jeg bare kan ctrl v inn underveis. NOT. @Kaxda er du katolikk? Norge ble kristnet til katlolismen. Det er det mange lutheranere som ikke liker å tenke på. Horene er mer åpne for det. Særlig latinas Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 7 minutter siden, LoveOWO skrev: På trening dessverre.🏒 hva? jeg har sextreing, men sjelden mellom ni og ti. Vanligvis har jeg en time til sex før fem. Men svett deg med helsa! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Alltid lurt å være tidlig ute Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Når jeg holder kurs for totalt fremmede, altså ukjente, sånn som det er når jeg besøker en ny eskrote for første gang, så prøver jeg å være der før den første kursdeltakeren kommer. Ikke sånn at jeg stalker eskorten på sammen måte som noen stalker fransk rødvin fra Bourdeaux på en slik måte at de ligger utenfor polet i telt i flere dager for å kunne kjøpe flasker for 50k som kan selges for 150k rett etterpå. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 cola i glasset kveld Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Økonomivarianten fra Grans var den som fantes i huset nå. Rødvinen er et par dager fram i tdi Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Cola zero i glasset og bena høyt Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 holder visst på å dra på meg aldersdysleksi når det kommer til skriving her Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Ble en barberra fra Luca i kveld Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Så lenge du kan skrive aldersdysleksi er det ingen fare Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 huske å ppdatere til dere ferske Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 ofte holder det at første go siste bokstaven er rikkktig Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 1 minutt siden, Kaxda skrev: Ble en barberra fra Luca i kveld prisklasse Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 1 minutt siden, Tototre skrev: huske å ppdatere til dere ferske Kan jeg oppdatere å bli fersk? Kult. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 etter jeg fikk 1k i nettsamfunnsomdømme ser det ut til at jeg kan poste ubegrenset PM. Før var det 10 stk i døgnet Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Da er det bare for oss andre å ha postkassene klare Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 har en godnyhet til å dele når dere kommer opp på 1k i nettsamfunnsomdømme. gjett hva det er? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Som lovet blir d en anekdote. Altfor lang antar jeg @Tototre men det var så kort jeg klarte. En dårlig date Det var en gang i mitt ungdomsopprør at jeg så gjerne ville ligge med exen en gang til.. fikk tilslutt invitert med hun og ei venninne på nachspiel der jeg delte hybel med en kamerat. Venninna exen hadde dratt med seg var ei strøken jente av samme sorten som henne selv. Ut på natta sovna exen i senga til kameraten min, og han med henne. Venninna dro frem bruspulver og vi tre som var våken delte både det og henne. Uvant som jeg var med slikt, var det hardt arbeid mentalt og fysisk å holde pikken hard enda vi bytta på alle hull og snudde og vendte på venninna som vi ville. Etter det som føltes som et par timer gav jeg opp å komme, for å oppdage at kameraten min knulla exen min i sin seng. Sjalu med ballespreng og slappis så jeg på til hun kledde på seg og tok med venninna og skulle gå. Da fikk jeg en klem av henne hvor hun hvisket «husk å sjekke deg for hiv, jeg tok henne bare med for å smitte deg.» Nedturen var ganske hard, og både kameratskap og drømmer gikk i oppløsning. Heldigvis var d bare brainfuck av exen, men jammen meg en slitsom date for hele meg. Så skulle man tro dette var et eventyr, men jaggu er det basert på fakta, lite løgn og uvelkomment god hukommelse. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 la oss lese i fred et par min Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 1 minutt siden, Tototre skrev: har en godnyhet til å dele når dere kommer opp på 1k i nettsamfunnsomdømme. gjett hva det er? Du har kjøpt domenet og blir ny admin? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 leser fort. fæl historie for en ung mann Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Akkurat nå, Kaxda skrev: Du har kjøpt domenet og blir ny admin? Nei, mer banalt. her dere sett at uansett hva du har av Nettsamfunnsomdømme så får du opp samme tekt, hvilken? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Påsan leser ennå Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg