Gå til innhold

Besseberg, er du her?


Mhaal903

Anbefalte innlegg

Lurer på om vår kjære skiskytingspresident er blant medlemmene? I følge aktor i saken har han visst "et over snittet behov for utenomekteskapelig samvær med kvinner, som vi må kunne anse som prostituerte,"

Høres ut som en betegnelse for flere her.

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på diverse forum siden Norwegian Guide i 99 tror jeg, men det er nok mange horekunder som ikke bryr seg med dette vi diskuterer her.  Det er for dem bortkastet tid og de har penger nok til å gå på en smell eller to uten å bry seg.

Hvis Bessebergs historie er sann, så jaktet han på vilt, ikke damer, de kom til han som tilbud eller en slags option på turer i Russland og andre plasser.

Forresten flyter det over av gledespiker når det er skiskyting i Tyskland, mange menn på sportsarenaen på dagtid og har seg på kveldstid.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Denne stolte karen, Anders Besseberg, har vært litt uheldig i sin omgang med venner i offentligheten.  Vi kan vel oxo konkludere med at han har vært en flink spresident, har gjort noen ukloke valg.  Nå gjenstår det å se om han har valgt gode nok forsvarsadbvokater.  Her kan det slå begge veier er min profeti.

image.jpeg.947d04b4f594dd1c7d160889b6f8f25a.jpeg

  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, nelson2 skrev:

Jeg har fulgt med på diverse forum siden Norwegian Guide i 99 tror jeg, men det er nok mange horekunder som ikke bryr seg med dette vi diskuterer her.  Det er for dem bortkastet tid og de har penger nok til å gå på en smell eller to uten å bry seg.

Vel, det var sånn ca 5 år etter at jeg begynte med hobbyen.  Men vi trenger ikke skryte av hvem som har mest erfaring og hvem som har skrevet mest på diverse fora i inn- og utland gjennom årene.

Samma det, de som ikke bryr seg, de bryr seg ikke.  Men siden jeg er en folkets mann, så vet jeg at noe av det vi elsker er samfunnstopper som blir tatt med buksa nede.  Når det er sagt så tror jeg ikke at @Mhaal903 vil få svar fra Andes Besseberg her inne med det første .  Han er litt opptatt om dagen.  Jeg hadde ikke svart om jeg var Besseberg.

Kronprins Haakon, Davy Wathne, Jonas Gahr Støre, Jon Øigarden, Karl Ove Knausgård eller Bjørn Dæhlie kan godt være horekunder, noen av dem kanskje oxo erfarne horekunder (def. i Håndbok for horekunder) for alt det jeg vet.  Men disse folkene har makt og midler til å holde den informasjonen vekk fra offentligheten.  Og hvem har interesse av å vite det?  @Mhaal903 du er for nysgjerrig på privatlivet til andre.  Det tenkte jeg første gang du sendte meg PM.  Dele, ikke grave!

Men det kommer kanskje en eller annen journalistspire hit en dag som vil lure på sånne spørsmål som dette.  Og de vil ikke få svar fra sånne som meg eller Anders Besseberg.  Hej då!  Hej, Micke, Hej Micke!

  • Haha 3
Lenke til kommentar

uthenging av med kunder er ikke greit.
her burde vi ha mer sympati!
det kunne skjedd den beste.
det skjedde med meg også... den nest beste.
klarte og komme unna med et forlik.
men det er ikke poenget.

jeg forstår korrupsjons delen av saken.
men litt horeri burde være innafor, eller hva?
viss ikke jeg kan få horer sponset av det russiske ski forbunnet,
så vil ikke jeg være ski president! ⛷️🧑‍💼
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, Tototre skrev:

Vel, det var sånn ca 5 år etter at jeg begynte med hobbyen.  Men vi trenger ikke skryte av hvem som har mest erfaring og hvem som har skrevet mest på diverse fora i inn- og utland gjennom årene.

Samma det, de som ikke bryr seg, de bryr seg ikke.  Men siden jeg er en folkets mann, så vet jeg at noe av det vi elsker er samfunnstopper som blir tatt med buksa nede.  Når det er sagt så tror jeg ikke at @Mhaal903 vil få svar fra Andes Besseberg her inne med det første .  Han er litt opptatt om dagen.  Jeg hadde ikke svart om jeg var Besseberg.

Kronprins Haakon, Davy Wathne, Jonas Gahr Støre, Jon Øigarden, Karl Ove Knausgård eller Bjørn Dæhlie kan godt være horekunder, noen av dem kanskje oxo erfarne horekunder (def. i Håndbok for horekunder) for alt det jeg vet.  Men disse folkene har makt og midler til å holde den informasjonen vekk fra offentligheten.  Og hvem har interesse av å vite det?  @Mhaal903 du er for nysgjerrig på privatlivet til andre.  Det tenkte jeg første gang du sendte meg PM.  Dele, ikke grave!

Men det kommer kanskje en eller annen journalistspire hit en dag som vil lure på sånne spørsmål som dette.  Og de vil ikke få svar fra sånne som meg eller Anders Besseberg.  Hej då!  Hej, Micke, Hej Micke!

Når sendte jeg deg PM? Det eneste jeg har skrevet er "nei, det vil jeg ikke" på din forespørsel om å svare på en haug med gravende spørsmål. Hvem driver med utlevering, sier du? Jeg er uhyre lite nysgjerrig på hva du, Besseberg eller hvem som helst finner på, men det ER jo litt morsomt at han beslrives på den måten i pressen.

Jeg lurer på om du legger ørlitt for mye i en spøk, O Høyeste Erfarne.

Lenke til kommentar

Tipper du har gått på en tankemine (eller en tankeleif som gamlissene sier). Når du starter medlemskapet med å gi nada har du satt tonen - og den skurrer. Da ligger det i kortene, inntil det motsatte er demonstrert, at du bare skal ta (grave), ikke gi (bidra).

Sluttreplikken din synes jeg er uten humor.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Tipper du har gått på en tankemine (eller en tankeleif som gamlissene sier). Når du starter medlemskapet med å gi nada har du satt tonen - og den skurrer. Da ligger det i kortene, inntil det motsatte er demonstrert, at du bare skal ta (grave), ikke gi (bidra).

Sluttreplikken din synes jeg er uten humor.

Vent litt - "å grave"? Mener du at du tror mitt spørsmål "Besseberg, er du her?" er et seriøst spørsmål, som jeg venter et ja/nei på? At jeg dermed graver etter om en av landets per tid mest omtalte menn er medlem i et forum der man diskuterer, tja, deler av det han er i en aktiv rettsak om? 

For utenom dette spørsmålet graver jeg ikke. Nei, jeg vil heller ikke svare på noen standarspøsmål som "nytt medlem", nettopp fordi anonymiteten er viktigst. Det kan vel "anonymbruker" også forstå...?
Men jeg bidrar på andre måter, som kanskje ikke er slik du vil jeg skal bidra - men hvilken autoritet har forresten du? 
Det er jo trist at synes tonen skurrer, heldigvis er det ikke ditt selskap jeg søker ved å være her. Bevares, ikke ditt fiendskap heller, men jeg krangler mer enn gjerne med med deg om du vil. 

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Siden Anders Besseberg allerede er nevnt flere ganger i denne tråden, nå har forsvarer Kristian B Hjort forsvart han med denne uttalelsen: 

– Bessebergs forklaring styrkes også av den etterfølgende telefonsamtalen han hadde, der han ringte henne for å takke for turen. Det er ikke det man gjør med en prostituert er det grunn til å anta, sa Hjort.   Samtalen er spilt av i retten.

www.nrk.no

Den gode hr Hjort: Dine antakelser er feil.  Det er ikke mange horekunder som gjør det, men en gentlemanshorekunde kan finne på å gjøre akkurat dette om han har vært fornøyd med kvinnens leverte tjenester.  Og det virker jo som om Anders kanskje har kost seg mer i selskap med Sasha, enn hun har kost seg i hans selskap.  Da er dette smøring og forsøk på å øke verdien av egne aksjer hos henne innfor neste, mulig sextreff.

Innkall vitner som kan noe om dette neste gang, så trenger du ikke å sette fram flere feilaktige påstander enn det som er nødvendig for frifinnelse.  Tar med det illustrasjonsfoto fra nrk som viser Sasha i utfoldelse med stang:

sasha.png.37af0fa8e142ba9eb0f9b5957b2a68b2.png

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg velger å holde kortene til brystet, selv om jeg alltid har ei i tankene som burde vært prøvd ved anledning.

Om du tenkte på Norsk Industri, så har jeg vært på andre siden av bordet, stort sett.

Forumet har på en måte utviklet seg fra omkring Juletider, det har gått i en retning av chat, og det har jeg vært med på, ikke sikkert alle liker utviklingen.

Men så får vi jo ikke noen pekefinger fra Admin i det hele tatt.

Men har tenkt litt på om han anonyme kan være Admin undercover.😀

Endret av nelson2
  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...