Gå til innhold

Fy faen....!


Karsten

Anbefalte innlegg

....dette forumet har vokst og økt i verdi noe utrolig de siste ukene! Helt fantastisk hvordan mange bidrar inn her nå. Etterhvert har det blitt et must å sjekke inn her flere ganger om dagen!

Takk til alle sammen!

Endret av Karsten
  • Like 11
Lenke til kommentar

Jeg er jo ikke den som tar i bruk de samme kraftuttrykkene som deg @Karsten, men kan vel strekke meg til å si "Søren!"*

Bløtkake og bokkøl!

*Har et rykte og image å ivareta, i motsetning til andre medlemmer på dette forumet.

Endret av Tototre
  • Haha 2
Lenke til kommentar

skal røpe et av de gamle triksene i boka: Nettverksbygging.  Å ta kontakt, få svar og følge opp.  Jeg har truffet flere av dere som er brukere IRL.  Derfor gleder jeg meg også til dysten i august med prinsen, eller @anonymbruker.  Hadde vært kult om sjaman Durek Verret kunne stått i døra sammen med helse-- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol fra Arbeiderpartiet.  Jeg vet at Brianna hadde kost seg.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

skal røpe et av de gamle triksene i boka: Nettverksbygging.  Å ta kontakt, få svar og følge opp.  Jeg har truffet flere av dere som er brukere IRL.  Derfor gleder jeg meg også til dysten i august med prinsen, eller @anonymbruker.  Hadde vært kult om sjaman Durek Verret kunne stått i døra sammen med helse-- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol fra Arbeiderpartiet.  Jeg vet at Brianna hadde kost seg.

jeg har ved et par tilfeller truffet andre kunder i døra på vei ut, smiler alltid lurt, fordi "dom som vet dom vet"😮‍💨
men har ingen interesse av å bli venn med dem, di ville sikkert blitt paranoide om jeg spør "øy, skal du opp til hun #%&/ kos deg! hun er kjempe flink"
men har blitt kjent med andre kunder gjennom sosiale sammenhenger.

shamanen er alltid velkommen, det er martha også. tror faktisk di blir med i sengen.
di er litt freaky 🤠🐯

men brianna er ingen sted å finne, fordi ingen av oss skal ha besøkt opplevelses piken før.
men jeg kan ta med biryani?🍗🥘

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, anonymbruker skrev:

men brianna er ingen sted å finne, fordi ingen av oss skal ha besøkt opplevelses piken før.
men jeg kan ta med biryani?🍗🥘

Jeg tror at dette kan bli interessant: Å finne en opplevelsespike som ingen av oss har hatt før.  Nei, du kan ikke ta henne med for sex, og jeg skal heller ikke ha sex med Brianna, selv om hun kanskje skal se på.  Jeg lager en tidsplan for framdriften med innsending av forslag til et totimerstreff med oss to samtidig.  Altså en fullverdig trekant.  Jeg oppretter en egen tråd for dette nærmere sommerferien.  Så blir avstemmingen på forumet samme uka som vi gjør dette.

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg tror at dette kan bli interessant: Å finne en opplevelsespike som ingen av oss har hatt før.  Nei, du kan ikke ta henne med for sex, og jeg skal heller ikke ha sex med Brianna, selv om hun kanskje skal se på.  Jeg lager en tidsplan for framdriften med innsending av forslag til et totimerstreff med oss to samtidig.  Altså en fullverdig trekant.  Jeg oppretter en egen tråd for dette nærmere sommerferien.  Så blir avstemmingen på forumet samme uka som vi gjør dette.

biryani er en persisk matrett, som vi kan kose oss med når vi er ferdig😉

men brianna er hjertelig velkommen til å se på, og gi moralsk støtte vis du trenger.
hun kan kanskje filme live streamèn?

høres bra ut.

men har vi veto rett, i tilfelle folket finner på å stemme frem en uaktuell kandidat?
møter ikke opp på dikemark, eller damer med rus problemer.

skal alle deltakere testes før start?
hvilken type beskyttelse er lov?
og tåler du sterk mat?
👨‍👩‍👦

Endret av anonymbruker
  • Haha 3
Lenke til kommentar
33 minutter siden, anonymbruker skrev:

jeg har ved et par tilfeller truffet andre kunder i døra på vei ut

Flaks da at du er på vei ut, litt kjipere å være karen som skal inn etter...

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, anonymbruker skrev:

biryani er en persisk matrett, som vi kan kose oss med når vi er ferdig😉

LOL, syntes det var noe kjent med det kvinnenavnet, ja.  Har laget det en gang.  Ifjor.

Syns jeg hører @Karsten banne i bakgrunnen nå over at du kupper tråden, igjen!

men hun er hjertelig velkommen til å se på, og gi moralsk støtte vis du trenger.
hun kan kanskje filme live streamèn?
høres bra ut.

Ah, det er ikke moralsk støtte.  Kanskje amoralsk støtte?  Tenker at om jeg ikke liker å se på Folkets Valg av kvinne for oss, så kan jeg se på Brianna.
men har vi veto rett, i tilfelle folket finner på å stemme frem en uaktuell kandidat? 
møter ikke opp på dikemark, eller damer med rus problemer.
Dette lager vi regler om på forhånd.  Så vi ikke får slike forslag som du nevner.  Tenker at et kriterium kan være at forslaget må ha vært anmeldt på forumet og fått god kritikk. Dvs. den som foreslår må selv være villig til å ligge med henne.
skal alle deltakere testes før start?

Ja, full dopingtest.  Papirer for de siste to mnd. før må godkjennes.
hvilken type beskyttelse er lov?

Alt som ikke er ulovlig.
og tåler du sterk mat?
👨‍👩‍👦

De ler jo på indiske restauranter (rettelse: pakistanske) når vi norske spør om det sterke vi får servert er sterkt for dem....så tror vel svaret er nei.  Men spiser sterkt indisk i Norge, ja.  Sterkt når det går inn, og like sterkt når det går ut!

God natt, kjære @Karsten

  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Flaks da at du er på vei ut, litt kjipere å være karen som skal inn etter...

Tror det bare har vært en gang jeg har spurt eskorten om det var lenge siden forrige kunde.  Hun var ennå rød i kinnene.  Han var inni henne 10 min tidligere.  Det ga meg ekstra tenningen den timen jeg hadde med henne :-) 

Men jeg har lært.  Spør aldri slik lenger. 

  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Tror det bare har vært en gang jeg har spurt eskorten om det var lenge siden forrige kunde.  Hun var ennå rød i kinnene.  Han var inni henne 10 min tidligere.  Det ga meg ekstra tenningen den timen jeg hadde med henne :-) 

Men jeg har lært.  Spør aldri slik lenger. 

er derfor jeg alltid treffer damer tidlig om morgenen.
vil ikke kysse ei dame som har fått sprut i munnen 10min før.
når di spør hvorfor, svarer jeg ærlig. og da begynner di å le😮

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, anonymbruker skrev:

er derfor jeg alltid treffer damer tidlig om morgenen.
vil ikke kysse ei dame som har fått sprut i munnen 10min før.
når di spør hvorfor, svarer jeg ærlig. og da begynner di å le😮

å, det var ikke i munnen spruten hadde kommet...

Ser jo at jeg må legge til noe her, ellers løper fantasien løpsk hos enkelte av dere: Han forrige og jeg brukte begge kondom.  Han hadde banet vei for meg slik at hun vred og buktet seg som hun aldri tidligere hadde gjort.  Så etterpå ble jeg sendt ut for å kjøpe øl for salget stengte.  Tilbake igjen var hun klar for nok en runde, som vi ikke hadde avtalt.  Derfor ser jeg på det som en god ting at jeg ikke alltid er først.

Endret av Tototre
Ser jo...
  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, anonymbruker skrev:

jeg spruter over alt!
mage, pupper, øyne, munn.
bare si en kroppsdel, jeg har sprutet der.

Hvordan klarer du det hver gang?  Blekksprutprinsen?

  • Haha 1
Lenke til kommentar

jeg fordeler spruten.
første runde prioriterer jeg ansikt, hals og pupper.
runde nummer to fokuserer jeg på mage, lår og vagina.
men sprut nummer to er alltid kraftigere. 
når jeg er ferdig smører jeg det ut som sol krem,
mens jeg forklarer prinsessen om helse gevinsten av å svelge.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, Karsten skrev:

....dette forumet har vokst og økt i verdi noe utrolig de siste ukene! Helt fantastisk hvordan mange bidrar inn her nå. Etterhvert har det blitt et must å sjekke inn her flere ganger om dagen!

Takk til alle sammen!

Dette er det som skjer når forumet nærmer seg The Tipping Point.

Noen ganger vil det stagnere, men om det er en kjerne som kjører på med delvis nyttig, og i alle fall pirrende, spennende og interessant innhold, så vil flere brukere forstå at de oxo kan bidra.  Og en dag er det så mange bidragsytere at forumet går av seg selv nesten døgnet rundt.

Har skrevet før at første delmål er 50 påloggede, registrerte brukere på hverdagskvelder kl 21.  Vi nærmer oss 30 nå.  Det vil bli mye bedre og.mye mer interessant å være med her framover.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...